skusenosti s ND
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
skusenosti s ND
Zakladam nove tema, pretoze nie vsetky ND su o tom istom. a uz som pekne namichnuty.pred rokom a pol sme urobili GO prednej napravy, s tym ze sme si povedali ze najblizsich 60tkm od toho bude pokoj. Kdeze.po 15min od poskladania popraskali prachovky.takze vymena.tie dalsie vydrzali asi 5tkm.po 10tkm zacali buchat horne capy.asi po 20tkm mi zacal ist volant strasne lahko. po 23tkm zacal ist tak tazko, ze som mal problem zatocit za jazdy...po 26tkm sa pravy spodny cap rozsypal, nastastie pri minimalnej rychlosti pri otacani na konci letistnej drahy...keby sa mi to stalo cestou domov pri sportovej jazde cez zakruty v 100vke no neviem neviem ako by som dopadol...po vymene capu sa zase da tocit volantom...
capy boli origos ruske, kupovane na krci a v autostarte na konevke, mali na sebe dokonca aj rusky hologram BA3 dosvedcujuci originalitu ND...
preistotu sme tie capy pred montazou vystriekali Wurthackym dozivotnym mazadlom, po tom este natlacili vazelinu cez maznicky a pod prachovky...a vsetko je to v riti...
takisto prevodovka, komplet GO, menene vsetky loziska, tioe so standardnym rozmerom kupovane u SKF, nestandardne kupovane v lada predajni.synchrony takisto.
po 17tkm zacalo tak hucat jedno lozisko, zeby sa z toho jeden dosral.mam pocit ze je to zrovna ta loziskova klec medzi hnanym a hnacim hriadelom, pretoze na 4ke nehuci...na 1ke najviac, potom sa to znizuje.v bechyni predvediem...
co sa tyka synchronov, od zaciatku mam problem za studena radit 2 (takisto vo vysokych otackach), v poslednom case aj 4ka ide cez zuby...jedine 5ka fachci ako ma (to bude tym ze nema synchron a radim ju s 2spojkou...).tak som sa postazoval a vobec sa necitim lepsie.
capy boli origos ruske, kupovane na krci a v autostarte na konevke, mali na sebe dokonca aj rusky hologram BA3 dosvedcujuci originalitu ND...
preistotu sme tie capy pred montazou vystriekali Wurthackym dozivotnym mazadlom, po tom este natlacili vazelinu cez maznicky a pod prachovky...a vsetko je to v riti...
takisto prevodovka, komplet GO, menene vsetky loziska, tioe so standardnym rozmerom kupovane u SKF, nestandardne kupovane v lada predajni.synchrony takisto.
po 17tkm zacalo tak hucat jedno lozisko, zeby sa z toho jeden dosral.mam pocit ze je to zrovna ta loziskova klec medzi hnanym a hnacim hriadelom, pretoze na 4ke nehuci...na 1ke najviac, potom sa to znizuje.v bechyni predvediem...
co sa tyka synchronov, od zaciatku mam problem za studena radit 2 (takisto vo vysokych otackach), v poslednom case aj 4ka ide cez zuby...jedine 5ka fachci ako ma (to bude tym ze nema synchron a radim ju s 2spojkou...).tak som sa postazoval a vobec sa necitim lepsie.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
zadnej hologram neni zarukou kvality. dokud ve fabrice nebude technologicka kazen tak je to jen pekna samolepka. a technologicka kazen nebude dokud za prohresky a prasarny nebudou citelne tresty.
At si kazdy rika co chce takhle to je a tak to funguje.
SKF.. to se taky muze posr. a taky posere, je to sice honosna znacka ale zdaleka ne vse co ji nese se dela ve svedsku. Daleko vetsi je tlak na snizeni ceny a tomu se podrizuje vse.
At si kazdy rika co chce takhle to je a tak to funguje.
SKF.. to se taky muze posr. a taky posere, je to sice honosna znacka ale zdaleka ne vse co ji nese se dela ve svedsku. Daleko vetsi je tlak na snizeni ceny a tomu se podrizuje vse.
Tak já to snad trošku tady zpříjemním. Dnes jsem měnil horní čepy na Vladimírovi a doznal jsem že jsou originální. (potvrzeno původním jediným majitelem) Na pravém byl trošku větší vakl, někdy to zabouchalo na kostkách a levý měl vakl malinký ale stejně jsem ho tam nenechal.
A spodní čepy mě překvapili nejvíc protože neměli vůbec žádnou vůli. Tak jsem je tam nechal.
Jen mě napadá jaká asi byla kvalita výroby v rove 1976 a jaká je dnes.
A spodní čepy mě překvapili nejvíc protože neměli vůbec žádnou vůli. Tak jsem je tam nechal.
Jen mě napadá jaká asi byla kvalita výroby v rove 1976 a jaká je dnes.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No já doložím Jiřího slova vlastní zkušeností - na Tachovsku se dělaj hodně díly na auta (Audi, VW, Škoda, ale i třeba Porsche, záleží na zakázce), na některých dílech bejvalo vylisovaný Made In Germany.
Většinou jsou to jen všelijaký plasty, ale když to takhle funguje tady, proč ne jinde, že?
Jinak teď už je to většinou nahrazený obligátním Made in EU.
Jo a ve Strojpalstu jsme dělali "originální" IKEA nádoby.
Většinou jsou to jen všelijaký plasty, ale když to takhle funguje tady, proč ne jinde, že?
Jinak teď už je to většinou nahrazený obligátním Made in EU.
Jo a ve Strojpalstu jsme dělali "originální" IKEA nádoby.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Ja som to nereklamoval! Viem totiz ako to je. Predajnu dielov na Ladu tu vlastni moj velmi dobry kamarat a jemu reklamacie dodavatelia absolutne neuznavaju! Takze ho s tym ani neotravujem. Vybral som hardy spojku zo stareho auta(celkom zachovalu) a uz to dalej neriesim.dmatej píše:Podle všeho vada materiálu - přehřátí při výrobě. Anebo špatná směs. Uznali reklamaci?
Inak problemy s ND vidim z prvej ruky prave u toho kamosa - co som si vsimol, najcastejsie reklamuju - palivove cerpadla(zle zlozene - ihla prerazi membranu), ventily kurenia(bud tecu hned alebo az neskor, v lepsom pripade len nezatvaraju privod teplej vody), dalej uz spominane capy a ich prachovky, napinaky retaze(vcetne tlmicov chvenia - ze Jaano), tesnenia pod hlavu su nepresne vyrabane, casto dojdu uz zahrdzavene, atd atd...........
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Ja som asi pred 4mesiacmi menil cepy riadenie a popri tom som skontroloval aj zvisle cepy. Usidili sme s Majom , ze su dobre. Za tie 4mesiace som nabehal asi 2000km. A nedavno v nedelu som musel menit spodne cepy. Boli uplne v p..i . Kupil som original ruske ako pise Myso. Uvidim kolko vydrzia.Vymenil som aj vrchne pre istotu, aj tie uz maly naznak. Popri tom mi stihlo prasknut ta prepojovacie potrubie na strmeni. Tak som isiel kupit nove. Vraj tiez na Ladu(u ineho predajcu ako som kupoval cepy). Ked som dal dole stare to prislo. To nove potrubie bolo zle doohynane. Tak som musel doklepkavat do spravneho tvaru kladivom.Teraz to tam sedi dobre. Predtym to brutalne skrelo disk kolesa. Sice sa nedal ani nalozit
Potom som menil aj loziska v naboji. A bolo na nich pisane MADE IN GERMANY na vnutorne. Vonkajsie maly este zo socialistickych zasob CESKOSLOVENSKO .
Potom som menil aj loziska v naboji. A bolo na nich pisane MADE IN GERMANY na vnutorne. Vonkajsie maly este zo socialistickych zasob CESKOSLOVENSKO .
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, s tou propojovací trubičkou jsem měl stejnej problém, taky jsem jí dorovnal.
A vzadu jakbysmet. Měnil jsem brzdový trubičky, co jdou do stran na nápravě a jsou spojený tou hliníkovou "krabičkou", ze který to jde dopředu. Tu krabičku jsem musel na 2101 přikurtovat k nápravě, protože byla asi o 10cm vedle toho navařenýho šroubu, na kterým je normálně přidělaná. A trubky už jinak přihnout ani napnout nešly.
A vzadu jakbysmet. Měnil jsem brzdový trubičky, co jdou do stran na nápravě a jsou spojený tou hliníkovou "krabičkou", ze který to jde dopředu. Tu krabičku jsem musel na 2101 přikurtovat k nápravě, protože byla asi o 10cm vedle toho navařenýho šroubu, na kterým je normálně přidělaná. A trubky už jinak přihnout ani napnout nešly.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
tu moju roztrhlo do 5000km.takisto som ju vymenil za tu staru co tam bola od vyroby a dodnes nemam probem.ale kamarat mi doviezol novu hardy z ukrajiny a vyzera ovela kvalitnejsie ako ta co som kupil na krci...a netreba nic orezavat, prebytocna guma je viditelne ofrezovana.Majo píše:a co toto(viz foto). Nova hardy spojka - nabehala asi 1500km! Pekne kramy. Myso inak sorry - vtedy si toto iste ukazoval v Bechyni a ja som Ti tvrdil, ze to bolo zle zalozene - ze ste neobrezali tie gumove blbosti z dosadacich ploch - na tejto boli obrezane a stejne
inak videl som 1203kove hardy a myslim ze nemaju take tie cupliky vytrcajuce vodiace...takze neviem...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Prečtěte si forum o nive v rusku, tam se teprve dozvite veci, ale nadruhou stranu, proti uazovi, ktery se dnes vyrabi je lada defakto spolehlivy a bezporuchovy auto. Po precteni a reseni ruznych veci pres forum o uazovi sem na foru o nivach docela spokojenej.
Nesmite resit kazdou malichernost a zabyvat se drobnostma, dyt ty nahradni dily jsou za pakatel /v rusku/, u nas bohuzel ne, ale i tak je to porad jeste pohoda...
---
Uz vidim jak stoupne pocet prizpevku na foru az koupime novou nivu. Predpkladam ze ze me brzy bude schopnej mechanik...
A dobra vec na kterou sem si prave vzpomel. Jednou sem se stavoval v tumeni koupit loziska do kol na motorku a mezi reci mi manik co tam prodaval ukazal takovou zajimavou vec. Novou prevodovku - vnitrek do urala - motorky a ja se hned zeptal kde se mu povedlo takhle ty kola ponicit a on se zasklebil a rekl ze mu to prislo primo z fabriky, ale ze nemel silu to dat do prodeje... No kdybyste to videli, des a hruza. Nebylo to daleko od rucni vyroby doma ve sveraku pomoci pilniku a rozbrusky z kusu mekyho zeleza...
Treba novy ventily vydrzeli prej maximalne 10 tisic kilometru, sila co.
Nesmite resit kazdou malichernost a zabyvat se drobnostma, dyt ty nahradni dily jsou za pakatel /v rusku/, u nas bohuzel ne, ale i tak je to porad jeste pohoda...
---
Uz vidim jak stoupne pocet prizpevku na foru az koupime novou nivu. Predpkladam ze ze me brzy bude schopnej mechanik...
A dobra vec na kterou sem si prave vzpomel. Jednou sem se stavoval v tumeni koupit loziska do kol na motorku a mezi reci mi manik co tam prodaval ukazal takovou zajimavou vec. Novou prevodovku - vnitrek do urala - motorky a ja se hned zeptal kde se mu povedlo takhle ty kola ponicit a on se zasklebil a rekl ze mu to prislo primo z fabriky, ale ze nemel silu to dat do prodeje... No kdybyste to videli, des a hruza. Nebylo to daleko od rucni vyroby doma ve sveraku pomoci pilniku a rozbrusky z kusu mekyho zeleza...
Treba novy ventily vydrzeli prej maximalne 10 tisic kilometru, sila co.
Nejde az tak o to, ze to bolo lacne, ked mi napr. prdne hardy spojka 100km od civilizacie! Vtedy by si kazdy rad priplatil za kvalitu! A tak je to zo vsetkym. Kupujeme zvisle capy po 280Korun za kus a nie su ani 2x take dobre ako tie co maju v tom istom obchode za Stovec...morcak píše:Nesmite resit kazdou malichernost a zabyvat se drobnostma, dyt ty nahradni dily jsou za pakatel /v rusku/, u nas bohuzel ne, ale i tak je to porad jeste pohoda...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
100 km ot civilizace a pockas na prvni auto, ktery te do civilizace dotahne, ale tech 100 km to nebude, tak maximalne 50
nebo poprosis mistra co zastavi o akumulator, zapojis se svyma dvema do serie a zavaris si to , anebo nasednes k mistrovi a dojedes do civilizace pro novou vec a pak se zase s nekym jinym vratis
taky me ta spolehlivost pekne stve...
nebo poprosis mistra co zastavi o akumulator, zapojis se svyma dvema do serie a zavaris si to , anebo nasednes k mistrovi a dojedes do civilizace pro novou vec a pak se zase s nekym jinym vratis
taky me ta spolehlivost pekne stve...