Aha...to trošku ničí moji teorii popisuWolf píše:To je dobre, ale pozor - v sedmnactce je altik Samara. W.Vašátor píše:Pánove, udělám vám foto a popisky...jdu na to

Moderátor: Moderátoři
Aha...to trošku ničí moji teorii popisuWolf píše:To je dobre, ale pozor - v sedmnactce je altik Samara. W.Vašátor píše:Pánove, udělám vám foto a popisky...jdu na to
Na vstup buzeni je privedeno plne napeti 12V od spinaci skrinky. Je zapojeno na (dle snimku) levy vodic, ktery vychazi z desky s diodami. Konektor tohoto vodice je vyusten v plastikovem pouzdre k.c. 12058880. Vodic (zakonceny konektorem - samici), ktery vychazi z diodove desky napravo je vyveden dirou v zadnim cele (čele) alternatoru a je zapojen na mustek s uhliky (na nem je konektor - samec). Ten ma k.c. 2108-3701470 a je soucasti regulatoru napeti k.c. 2108-3701500, ktery je vsunut otvorem do zadni steny alternatoru a zajisten sroubkem k.c. 13269801. Takze zadny externi regulator, jenom vstup +12V po zapnuti zapalovani a vystup cca 13,5-14V pri chodu motoru. Schema zapojeni bohuzel nemam. W.expa píše:Takze ak som to spravne pochopil, tak regulator tam ajtak musim pridat a budenie z neho zapojim do samca v plastovom puzdre a vystup samica (u mna samec) zapojim ako vystup do regulatoru? Alebo mi to treba popisat este stupidnejsie,resp. neviem najst schemu pre pouzitie mojho alternatora, tak som z toho tlk a snad je vobec funkcny ked som nenameral ziadnu stavu snad to bolo tym, ze nebol vybudeny.
A co takhle Tůma str. 233 ?Števo píše: ...viac sa vyznam v schemach....
Lehce jsem to nastínil v mém předchozím příspěvku...Jinak ten TůmaŠtevo píše:Mam maly dotaz .