![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderátor: Moderátoři
jasne, to co rikas hovori pro 211x, ale kalina pusobi celkove jako auto o aspon 10 - 15 let dal nez 211x. aspon tak to vypada, kdyz ty dve auta vidis vedle sebe. navic kalina je jen v sedanu a sedan 211x se tusim uz nevozi, takze vlastne kdo nechce kombi nebo hatchback, tak musi mit kalinuSkalouš píše:Víc, než bych čekal.Kolik se prodalo 211x?
(mě připadá 211x jako praktičtější a za podobné peníze, takže bych tam čekal větší prodej-ale je to jen můj subjektivní názor a rád bych si ho potvrdil číslama.)
jasne. ja s tvym nazorem plne souhlasim a sam bych v pripade, ze mam koupit novyho zigula TED, sel mozna do 2111 spis nez do Kaliny, prave z duvodu, ze to je kombi ted s posilovacem a s airbagem navic 16V.Skalouš píše:Jmj: (Flipper bude nesouhlasit) Myslím si, že mimo pár nadšenců, kupujou Ladu lidi, kteří chtějí za málo peněz co největší nové auto nehledíc na značku.
Alespoň tak jsem vybíral já. Kdybych chtěl cokoli menšího, tak si vyberu jinde. (Ale je to taky mimo jiné tím, že Kalinu, Fábii a menší, dávám do stejného pytle. Tj. rozdíl v prostoru u Matize a Kaliny považuji za zanedbatelný.)