STK
Moderátor: Moderátoři
Tavri: Dej pak prosím na fórum, jak a za kolik jsi to vyřešil.
Mě se v cca 30000km katalyzátor zcela rozpadnul a ucpal výfuk.
Ale sváděl jsem to na hoření nespáleného LPG v katu. Vzhledem k tomu, že auto bylo "nové" a montáž LPG byla od CSautoLady schváleného prodejce, tak se mi to podařilo kat reklamovat a prachy za něj mi nakonec CS auto vrátilo. V té době byl origo kat za 12000kč. LPG jsem nakonec zahodil. (viz. příspěvky z historie). Jestli vymyslíš něco, (např. univerzální kat apod.), co by se dalo použít a není zase tak drahé, bude ti tu fůra lidí vděčná.
Mě se v cca 30000km katalyzátor zcela rozpadnul a ucpal výfuk.
Ale sváděl jsem to na hoření nespáleného LPG v katu. Vzhledem k tomu, že auto bylo "nové" a montáž LPG byla od CSautoLady schváleného prodejce, tak se mi to podařilo kat reklamovat a prachy za něj mi nakonec CS auto vrátilo. V té době byl origo kat za 12000kč. LPG jsem nakonec zahodil. (viz. příspěvky z historie). Jestli vymyslíš něco, (např. univerzální kat apod.), co by se dalo použít a není zase tak drahé, bude ti tu fůra lidí vděčná.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Druhý, ale předchozí majitel s tím jezdil 2,5 roku a mělo to najeto 37 tis. a podle servisní knížky to odpovídalo. Průběžné záznamy i stav tomu odpovídal, v tom bych nespekuloval. Těch dalších 36 tis. km jsem za 3,5 roku nalítal já. Navíc první STK jsem absovoval před dvěma lety.
Teď spíš, co tím krámem dál. Sehnat někoho, kdo přimhouří oko nebo koupit novej kat :-/
Teď spíš, co tím krámem dál. Sehnat někoho, kdo přimhouří oko nebo koupit novej kat :-/
Dodge Avenger 2.0 VVT
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Nee, koupit univerzální KAT, kterej se údajně pohybuje kolem 3-4 tisíc, a sehnat někoho kdo stávající vyřízne a tento tam vloží. Jde jen o průměr trubky.
Ale pozor, na složení emisí, nemá vliv jen katalyzátor. Záleží jak jsi neprošel emisemi? Překračuje auto hodnoty ve všech režimech, nebo jen v jednom ze dvou měřených?
Další hrozby jsou vadná lambda sonda, nebo jen někde špatný kontakt a pracovní rozsah sondy v rozmezí 0,1-0,9V je najednou o mimo. A co další věci, jako čidla teploty, nebohatí se směs v důsledku chybné informace o studeném motoru?
Já bych na to šel komplexně, vyměnit jako první tu nejdražší součástku asi není to pravé.
A životnost KATalyzátoru? To je otázkou, ale 70 000km si myslím, že už nárok na výměnu je.
Ale pozor, na složení emisí, nemá vliv jen katalyzátor. Záleží jak jsi neprošel emisemi? Překračuje auto hodnoty ve všech režimech, nebo jen v jednom ze dvou měřených?
Další hrozby jsou vadná lambda sonda, nebo jen někde špatný kontakt a pracovní rozsah sondy v rozmezí 0,1-0,9V je najednou o mimo. A co další věci, jako čidla teploty, nebohatí se směs v důsledku chybné informace o studeném motoru?
Já bych na to šel komplexně, vyměnit jako první tu nejdražší součástku asi není to pravé.
A životnost KATalyzátoru? To je otázkou, ale 70 000km si myslím, že už nárok na výměnu je.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Kat za 12tkč nemá smysl kupovat do auta s cenou okolo 30-50tkč.... Kdyby se to rozpadlo mě, asi bych hledal nějaké řešení do 5tkč. Někdo tu psal, že v Cs auto kupujou lidi samarácký katy a upravují pro jiná auta, že se to vyplatí. Navíc máš Euro 2, takže bych čekal, že ten kat bude jiný (alespoň cenově), než ten muj pro Euro 3.
První, co bych udělal, zeptal bych se, kolik to v CSauto stojí. Kdyby to bylo nad pět, zkusil bych nějakého garážníka, co dělá výfuky, jestli by si neporadil s nějakým univerzálem.
Jako rovnocennou variantu vidím STK v nějakém servisu koupit.
S Teepeem bezezbytku souhlasím, jen jsem předpokládal, že kat byl jako pachatel jednoznačně identifikován.
První, co bych udělal, zeptal bych se, kolik to v CSauto stojí. Kdyby to bylo nad pět, zkusil bych nějakého garážníka, co dělá výfuky, jestli by si neporadil s nějakým univerzálem.
Jako rovnocennou variantu vidím STK v nějakém servisu koupit.
S Teepeem bezezbytku souhlasím, jen jsem předpokládal, že kat byl jako pachatel jednoznačně identifikován.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš: No přesně takhle to nějak zvažuji, čekám na 9 hodinu, až otevřou. Varianta s "koupením" mi jde trochu proti srsti, ale když mají rozhodovat kačky, jsem ochoten některý zásady porušit...
Teepee: Nedostal jsem protokol a nic jsem neplatil. Nevycházelo to ve vysokých otáčkách, na tom displeji nevycházelo červený pole vlevo nahoře, 8-čtvercová obrazovka, předpokládám, že to je všude stejný. Druhý čtvrec zleva taky problikával červeně. Prý "Dejte si to do pořádku a pak přijeďte". V tom zklamání jsem se nezeptal, jestli jde o CO, uhlovodíky nebo já nevím co...
Teepee: Nedostal jsem protokol a nic jsem neplatil. Nevycházelo to ve vysokých otáčkách, na tom displeji nevycházelo červený pole vlevo nahoře, 8-čtvercová obrazovka, předpokládám, že to je všude stejný. Druhý čtvrec zleva taky problikával červeně. Prý "Dejte si to do pořádku a pak přijeďte". V tom zklamání jsem se nezeptal, jestli jde o CO, uhlovodíky nebo já nevím co...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Teď jsem provolal kde co.
CS autolada - Koněvova: Kat pro Euro2 stojí 10 papírů. Pán se divil, že na 73 tis. je v háji... Doporučil diagnostiku.
Česká Skalice - autorizovaný servis: Nemají diagnostiku, ale jsou schopni tam dát nějakej UNI asi za 2 papíry.
Hradec Králové: U Špůra mají diagnostiku a navíc měří emise, tak jsem se tam na čtvrtek ráno objednal
Zkusím to nejdříve po dobrém
CS autolada - Koněvova: Kat pro Euro2 stojí 10 papírů. Pán se divil, že na 73 tis. je v háji... Doporučil diagnostiku.
Česká Skalice - autorizovaný servis: Nemají diagnostiku, ale jsou schopni tam dát nějakej UNI asi za 2 papíry.
Hradec Králové: U Špůra mají diagnostiku a navíc měří emise, tak jsem se tam na čtvrtek ráno objednal
Zkusím to nejdříve po dobrém
Dodge Avenger 2.0 VVT
Tavri: Se škodovkou jsem si STK kupoval a zároveň jezdil na válce a tester tlumičů jako u blbejch, ale lepší než se nechat šikanovat....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ještě mě napadlo, musel jsem večer dobít baterku, nemělo vliv na měření její odpojejí a tím následný restart kompu?
Skalouš: O tom to je, co je pro člověka morálně únosnější. A také finančně. Jedna věc je nechat si udělat službu od řemeslníka na ruku bez daní, DPH a trošku ošidit stát ve prospěch obou a něco jiného je uplatit vyloženě figuru, konajíc službu ve službách státu (STK).
Skalouš: O tom to je, co je pro člověka morálně únosnější. A také finančně. Jedna věc je nechat si udělat službu od řemeslníka na ruku bez daní, DPH a trošku ošidit stát ve prospěch obou a něco jiného je uplatit vyloženě figuru, konajíc službu ve službách státu (STK).
Dodge Avenger 2.0 VVT
Tavri: Dodal bych morálně a finančně únosné.
Jinak ten restart by snad na emise neměl mít tak velký vliv. Nechal bych to na tu diagnostiku. Další variantu bych viděl, že se technik nezvyklý na Ladu překouknul v tabulce a blbě nastavil přístroj......
Jinak ten restart by snad na emise neměl mít tak velký vliv. Nechal bych to na tu diagnostiku. Další variantu bych viděl, že se technik nezvyklý na Ladu překouknul v tabulce a blbě nastavil přístroj......
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Spatnej katalyzator bych nevidel jako takovej problem. Da se pouzit univerzalni. Jeho cena je asi tri tisice. Nez ho ale vymenis, chtelo by zjistit pricinu, proc puvodni odesel. Jestli neni v haji neco jinyho a spatnej katalyzator neni jen dusledek.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406