21043 nefunkční sytič
Moderátor: Moderátoři
21043 nefunkční sytič
AHOJ, Mám 21043, první majitel odpojil automatický sytič, nedá se to teď v klidu nastartovat, musím to držet v točkách než se zahřeje. Nevíte kde to mohl ,,odpojit,, nic nezapojenýho jsem nenašel. Díky za příspěvky Brabi
No,jestli je na tom namontovanej třeba solex,tak ten myslim měli i takovou vymoženost,jako je automantickej sytič.Ale nechci kecat,myslim že byl bimetalovej a netušim,jak by se dal odpojit.Ale taky se můžu plýst já.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam Solexe v autě z 89 ale automatickej sytič nemam ale Drobek tady někde daval fotky Solexu s automatickym sytičem
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Podle me to taky bude bimeta ohrivanej vodou, ted mam takovej karb doma, tak se koukni, jestli nemas na karbu presne to co je videt v prispevku o kousek vejs. Proste dve volny trubicky. proste napoj vodu a sleduj co to bude delat...
Jo a jina vec me este napadla - nevykuchal majitel z karburatoru klapku sytice?
Jo a jina vec me este napadla - nevykuchal majitel z karburatoru klapku sytice?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Podle mého názoru se tu celou dobu bavíte o AXTECu.
Proto KAT, proto automatický termosytič.
Jestli nějaký šikula pohrabal AXTEC, chci vidět jiného šikulu, který to dá dokopy. Ono to totiž není jen tak.....
Mám na AXTEC manuál, je toho asi dvanáct stran, ale nevím, jestli se z toho dá něco poznat.
Proto KAT, proto automatický termosytič.
Jestli nějaký šikula pohrabal AXTEC, chci vidět jiného šikulu, který to dá dokopy. Ono to totiž není jen tak.....
Mám na AXTEC manuál, je toho asi dvanáct stran, ale nevím, jestli se z toho dá něco poznat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Mám Ladu 21053 z roku 1994. Původně měl Karbec AXTEC (dvě trysky uzavírané elektromagnetem, poloautomatický sytič řízený bimetalem - sytič se zaklapne jen za studeného motoru a až po sešlápnutí plynu.) Původní majitel sytič odpojil, neboť se nevypínal. Moje první opravy po koupi nastaly až v zimě. Motor naskočil na ťuk, ale hned zase zdechl a tak dvacetkrát dokola, až byl vlažný a dalo se to udržet na plynu. A to 5x v týdnu. První jsem zpět zapojil sytič. Výsledek žádný. Kontrola na studeném motoru, vlažném motoru a teplém motoru - sytič funkční, ale auto se v podstatě zastudena chovalo stejně. Pološílený jsem tehdá v roce myslím 2003 brouzdal po netu a narazil na Marka. Karburátor AXTEC, řídící jednotka je ve sklepě a KAT nahůře. Já jsu spokojený. A začaly mi mizet šedivé vlasy. Mimo jiné díky Marku !!!
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
- Martin Kalenda
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
- Bydliště: Valdek