První opravdový test Kaliny v ČR
Moderátor: Moderátoři
Musím sa pridať tiež. Konečne poriany test na RU auto! Ináč aj to 2- vo svete motorov je podľa mňa super výsledok pre Ladu. Nebudem tu nikomu pripomínať akým vývojom sa táto značka uberala aj tak to máte všetko v malíčku. Skalouš, ja som mal pochybnosti o brzdách 110, ale teraz už nemám. Veď 118 ani toľko neide, čo ty tu píšeš, tak sa zobuď! Teraz vážne. Naozaj som rád, že je tá Kalina aspoň taká aká je. Len nech ešte bude spoľahlivá a je to na RU vynikajúci výkon. S prihliadnutím ku histórii, klobúk dole.
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Muzes to prosim upresnit? Srovnavas s cim? Starou/novou radou? Mysleno vazne nebo ironicky?FOMA píše:No.myslím,že pokud kalina si udrží i stejnou příčku spolehlivosti(bezporuchovosti),tak je to auto opravdu člověku jako jsem já přímo šitý na míru.A potom mně už od jeho koupi nic neodradí!
Nepochopil sem...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
to Flipper: Skvělej testík, moc se mi líbila ta pasáž o motoru. Jenom mám drobný dotaz, předpokládám, že to jezdí na BA 95, ale při tý 8V technice mě to není jasný proč. Na to by přece měla stačit BA 91. Nezkoušeli jste se na to někdo ptát u prodejce? A nepovídejte mi o tom, že je tam prostě takový nastavení zapalování a ventilů.
Homologace sportovních modelu u FIA
V minulých dnech dodal AutoVaz tech.dokumentaci ke sportovním modelům LADA-Kalina k Mezinárodní automobilové federaci(FIA) ke schválení,stejně jako motor 1.4 a Cupé 112.
Že by se opravdu chtela Lada dostat do podvědomí Záp.evropy a napravit tak svoje z minulych let pošramocené renomé...?no uvidíme,každopádně je to krok správným směrem.
Takže rok 2007 by mohl být pro AvtoVaz ,,převratným''...nechejme se tedy překvapit.
Že by se opravdu chtela Lada dostat do podvědomí Záp.evropy a napravit tak svoje z minulych let pošramocené renomé...?no uvidíme,každopádně je to krok správným směrem.
Takže rok 2007 by mohl být pro AvtoVaz ,,převratným''...nechejme se tedy překvapit.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
a hlavne sa 91cka predava casto uz iba uni, co ma nahrazky olova, a to do auta s katalyzatorom nepatri!!!Flipper Tom píše:hlavně mi není jasný jakej by měl bejt efekt ušetřit 20 halířů za -4 oktany ? (zvlášt když se 91 natural už na mnohejch pumpách ani nenabízí)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
fotky z testu
interier trpí poněkud divokým vzorem čalounění a nejednotnou barvu plastů
dveře řidiče - vepředu vidět příprava pro el zrcátka verze lux
málo je místa nad pedálem plynu
prostor řidiče jinak bez problému
kastlík
troj lampička-světla jak ve dne
pojistkovka má poněkud hloupé zacvakávání
ovládání stěračů a pp
vzadu prostor a pohoda
perfektně využitelný kufr
chyba čalounění v kufru
ostudné zakrytí přístupu k zadním světlům
u levných aut nečekané hydraulické vzpěry které hravě vyváží mnoho litrů navíc u konkurence
pp-moje obvyklá spotřeba
motor svíčky žárovky - vše snadno na dosah
klasická zadní náprava a stejně klasicky umístěný výfuk
skvěle krytý podvozek
lícování kastle
Interier se mi osobne libi, jak ta pestrost calouneni, tak ty dve barvy plastu (subjektivni) a moc se mi libi, ze zadni sedak se vyklopi dopredu a operadlo se sklopi a podlaha kufru je v jedne rovine se sklopenym sedadlem. Zadne hrby nahoru ani dolu. A taky se mi libi, ze sedak zadniho sedadla je zespod kryty plechem. (pokud me zrak neklame).
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
+ mě se líbí i ten přístup ke světlům na sucháč - nesnášim, když musim po tmě sundavat nějakej plastovej dekl co držízanevimco a nakonec něco ulomim
Myslím, že takhle se skládaly sedačky už u š120LM, ale do roviny nebyly ani omylem . Tohle je fajnééé!
Flipře, díky!!!
Myslím, že takhle se skládaly sedačky už u š120LM, ale do roviny nebyly ani omylem . Tohle je fajnééé!
Flipře, díky!!!
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).