Je tu nekdo ochotny mi to premerit?
problemy s elektrikou
Moderátor: Moderátoři
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
JO taky se timhle zpusobem nejdriv podelaly uhliky v altiku, protoze to elektronicky regulacni rele ma minus jenom na jednom ze dvou mist pro srouby, pritom sou oba potazeny plechem (takze vypadaj oba jako minus)
Ale podruhy stacilo hned zastavit a zkontrolovat zapojeni toho rele
Ale podruhy stacilo hned zastavit a zkontrolovat zapojeni toho rele
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
14,8V je už celkem dost. Já mám při volnoběhu 13,8V, při zvýšených otáčkách 14,2-14,4V, špičkově 14,6-14,8V a nemůžu si stěžovat. Víc bych ovšem napětí už nezvedal. Přebíjení je na odrovnání baterky. Ovšem pokud jezdíš krátké trasy, tak to neublíží.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha