Vola kardanu
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
uz som kupil nejake ..francuzke..sa mi to nepozdava francuzku suciastku do ruskeho auta..keby to sudruzi videli... otec sucho konstatoval ze ked t nieje balene v ruskom mastnom papiery ze to nebude dobre... vidime..maju aj maznice, a vraj garancia 100tkm ..to auto tolko nenajazdi len aby neodisli skor
Ale troska z tuha idu tie krize.... nevadi to podasa to ???
Ale troska z tuha idu tie krize.... nevadi to podasa to ???
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Hehe, a přesně to označení se nám nakonec smázlo. Šrouby jsou každej jinak dlouhej, no nakonec jsem je tam dal, jak mi přišly pod ruku. A světe div se kuriozita, přijde mi, že se auto malinko zklidnilo. Bohužel rozjezdy na 1 jsou pořád bídný, ale kdybyste viděli tu drážku v setrvačníku od nýtů spojky, tak byste se taky nediviliMarek píše:Jedna technická pikantnost: Seegerovky, které ukotvují křížové klouby v kardanu, jsou kalibrované. Při jejich demontáži je nutno si je označit a při montáži je namontovat na stejné místo. Stejně tak i oba díly kardanu se musejí vůči sobě označit a spojit v takové poloze, jak byly (neotočit o 180*). Kardan jinak bude házet !!!!!
Otázka - jak se ty šrouby kalibrují? Jak ve fabrice zjistili, kterej kam dát?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já mám teď podobný problém. Na jaře jsem nechal dělat GO kardanu, nové oba kříže, středové ložisko (segerovky měli na Koněvce jediný typ, ale problémy to nedělá). Při rozjezdu to silně cvakne, při přechodu z tahu do brzdění motorem a naopak, občas také a je tam znát velká vůle a při vyřazení a snížení rychlosti na zhruba 30 km/h a níže to začne cvakat s každou otáčkou kardanu- asi po zmenšení odstředivé síly. Při rozjezdu naštěstí nic nevibruje.
Kříž blíže k převodovce je originál ruský- Lada, ale kříž u diferáku je anglické výroby- dostal jsem ho k autu při koupi. Schválně mi ho v servisu dali k diferáku kvůli snazší výměně, protože důvěra k tomu nebyla moc velká a už je to tady... (alespoň doufám, že je to jen ten kříž, ještě jsem se pod to nedíval)
Kříž blíže k převodovce je originál ruský- Lada, ale kříž u diferáku je anglické výroby- dostal jsem ho k autu při koupi. Schválně mi ho v servisu dali k diferáku kvůli snazší výměně, protože důvěra k tomu nebyla moc velká a už je to tady... (alespoň doufám, že je to jen ten kříž, ještě jsem se pod to nedíval)
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: