Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Richard Novotný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard Novotný »

Scaner bohužel nevlastním,ale ve stánku ho kolikrát koupím i v pátek.
Naposledy upravil(a) Richard Novotný dne pon pro 04, 2006 20:49, celkem upraveno 1 x.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

damned :( to abych si snad ten plátek koupil :(
Richard Novotný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard Novotný »

20Kč - to je o pivo méně.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

ja to naskenuju, az budu mit cas, byl sem prijemne prekvapen, ze to byla pomerne vyvazena recenze
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

nejde o pivo , jde o zásady :) po testu 2112 jsem prohlašoval že si takovej tendenční plátek jako je SM už nikdy nekoupim :)
Jarek1
Příspěvky: 2
Registrován: pon pro 04, 2006 15:19

Příspěvek od Jarek1 »

Kvůli tomuto jsem se přihlásil :D jako jeden z mála cizinců jsem Kalinu zkoušel už loni v Togliatti kde se vyrábí u jednoho z dealerů. Mé pocity byli smíšené. Vůz je vysoký, působí v zatáčkách nejistým dojmem ( verze s 13'' pneu), sezení není hrozné, ale komfort už proti Fábii chybí a při mé výšce 185cm je střecha hodně blízko. U jezdce a spolujezdce málo prostoru pro nohy. Dveře evidentně mají absenci bezpečnostních prvků jelikož jsou lehké. Hlučný chod převodovky. pojistka spátečky jako u Daewo či Opelu.
Očekával jsem více, jelikož Ladu navštěvuji už 10let a celou dobu o Kalině mluví. Pozdní spuštění výroby bylo údajně dáno tím, že původní návrhy byli ještě na rýsovacím prkně :!: a později se převáděly do SW. Tam zjistili závažné konstrukční nedostatky a ty musely mnimalizovat. Zcela odstraněny nebyly :!:
Zajímavé informace Avtovaz zaměstnává 600.000 lidí a vyrábí 800.000 aut. S GM Togliatti nemá nic společného, protože GM postavil zcela nové výrovní a montážní haly. Od Avtovazu nakupují pouze mechanické díly a montují pouze známou Ladu Nivu Chevrolet, kterou naopak Avtovaz již nevyrábí. Jestli jste nikdy neviděli na montážním páse vozy od modelu 2104 po 2112 měly jste tuto možnost ještě před 5 léty teď od 2107 po 2112. Kalina má jinou výrobní linku, ale zvláštním přístupem vedení, tam nikdo nechce pracovat, protože na nové lince jsou platy nižší než na lince staré. :!: :?: :!: A tak kvalita montáže je horší. Jak rusové říkají, nejlepší byla "Kopějka" kdo ji má si ji cení a dokonce mívají pravidelná setkání. Kopějka je model 2101 čili první, skoro ještě Italské.
zákazníky si určitě najde s ohledem na cenu a objem motoru, ale klimatizace jen na dodělávku :?: V konstrukci vozu se s klimatizací nepočítalo a jak je zvykem RF montují je jen servisy, kde je po dodání auto kontrolováno a dotahují se šrouby, které se asi při transportu uvolňují.
Tak šťastnou cestu :!: :!: :!:
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Ze všeho zde uvedeného jakož i jiných dostupných informací vyplývá, že AVTOVAZ i s ohledem na podmínky domácího trhu bude hlavní část svých sil směřovat především do vozidel střední třídy, t.j. desítková řada a její nástupci. Z toho plyne má úvaha, že i po nástupu Kaliny se jako rozumější investice bude jevit Lada desítkové řady.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jarek1 píše:...Tak šťastnou cestu :!: :!: :!:
Diky Jarku1. Leccos jsem i vedel, ale mnohem vice z Tveho prispevku bylo pro mne neznamou. A jenom mne to utvrdilo ve spravne volbe meho rozhodnuti a novou Ladu hold koupim pozdeji, az se situace stane mene neprehlednou. W.
Jarek1
Příspěvky: 2
Registrován: pon pro 04, 2006 15:19

Příspěvek od Jarek1 »

Z mých posledně dostupných informací modernizovali 9 řadu a stává se nástupcem 10 řady. Vážně nevím kam největší Ruská automobilka kráčí. Od Uralu na východ Lady již mizí a i přes slogan "Naše auto na naše cesty" jezdí po sibiřských cestách nejvíce Toyoty Coroly s řízením na pravé straně, čili ojeté vozy z Japonska jejíchž cena je rovna nové Ladě VAZ 2110.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Doufám že to jenom převáží, že se jim to nepokazilo.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

hmmm nizsi podil lidske prace sice muze mit lpriznivy vliv na kvalitu ale kvalitni lidi na montazi nicim nenahradis.....
nechci se poustet do uvah jestli je lepsi desitka nebo kalina.....lade jsem dokazal odpustit hodne ale vadila me poruchovost a brzdy. Podle testu - brzdy nic moc, podle tehle zkusenosti z ruska to s kvalitou asi nebyde zadna prevratna zmena
na 42metrech zabrzdi ze 100km/h i maly nakladak http://www.autobild.sk/archiv/predstave ... d-giugiara
kaline v nemecku namerili 59m v rusku 50m
brzdna draha nad 50 m je prave tolik aby se u normalniho ridice ozval pud sebezachovy kdykoliv uvidi kalinu nebezpecne blizko za sebou........
kdyby se takovyhle auto melo masivne prodavat v cesku tak bych z toho radost nemel. ale tech 50- 100 kousku rocne... :-)...na silnicich je daleko vic strach a nebezpecnych popelnic. pravda maloktera popelnice ma na to jet skoro 200km/h.....
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Nedělám si o situaci v Ladě nějaké iluze, ale na druhé straně by mě zajímalo, kdyby někdo viděl takhle do nějaké jiné automobilky, co by asi napsal. Možná bychom se divili. Vím, jak je to v jedné nejmenované firmě, která se navenek tváří velmi sebejistě a je úspěšná, ale když člověk vidí, jak to vypadá uvnitř......
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jiri píše:... pravda maloktera popelnice ma na to jet skoro 200km/h.....
:D ... můj střibrný, pardon, oranžový sršáň to dokáže :D , ale naštěstí brzdí. W.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Erik píše:Nedělám si o situaci v Ladě nějaké iluze, ale na druhé straně by mě zajímalo, kdyby někdo viděl takhle do nějaké jiné automobilky, co by asi napsal. Možná bychom se divili. Vím, jak je to v jedné nejmenované firmě, která se navenek tváří velmi sebejistě a je úspěšná, ale když člověk vidí, jak to vypadá uvnitř......
Ano,viz naše veleúspěšná Škoda auto.Pro naznalé,na montáži je plno externích firem,které najímají lidi odkudkoliv(většinou jsou to Slováci z východu,Trebišov,Michalovce atd.)na lakovně dělaj hlavně Poláci na provozech jako je lisovna nebo hutě málokdy narazíte na kvalifikovanou pracovní sílu.Peníze taky nic moc,takže s tou kvalitou to nebude až tak horký...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Kolik přes 200 leze oranžový sršeň?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“