Upravy motoru - zase raz

Moderátor: Moderátoři

Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No tak nato zabudni ved tam nie je skoro ziadny rozdiel. Majo to raz vazil a prakticky su tie vahy rovnake. Na druhu stranu co ti pomozu ti dvaja ponici :?:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
George DeLorean
Příspěvky: 439
Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od George DeLorean »

To je pravda, jestli jsou ty vahy skoro totozne tak to nema cenu. Ja myslel ze je vtom nejaky vetsi vahovy rozdil. Ok diky.
TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9463
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Lada Rider píše:to si este nepocul? aby mali v tej olejovej hmlovine co je v bloku mensi odpor aby boli hladke, take riadne motory to maju
Ehm.... Sportovní motory mají vyleštěné ojnice kvůli tomu, že byli odlehčované. Obrušuje se z nich přebytečný materiál kvůli setrvačným silám. Leštění také zvedne pevnost ojnic.... Odlehčují se i písty, klikovka ... atd. Vše musí být vyváženo, vyúhlováno... ojnice vyváženy do 0,5g , písty rovněž, píst-čep-ojnice rovněž.

Ocelový setrvák, hliníková řemenice .... se dělá kvůli tomu, že litina nad 8tis. ot. praská .... už jsi viděl vyběhlý setrvák z auta? Prostě nádhera když ti přeběhne kolem noh ....

Pokud chceš dělat sportovní motor a hlavně aby za něco stál, vše musí být sladěno do posledního detailu...
Ovšem pak to taky musíš dostatečně nakrmit....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

George DeLorean, trochu sa porozhliadni, na ziskanie 2-3 koni potrebujes ine upravy ako vymenit nejaku posahanu remenicu...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9463
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Myso píše:George DeLorean, trochu sa porozhliadni, na ziskanie 2-3 koni potrebujes ine upravy ako vymenit nejaku posahanu remenicu...
Na získání 2-3 koní stačí oddělat mechanickou vrtulu větráku :D :D :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Vyvažování

Příspěvek od Martin Kalenda »

Je pravda, že to co ubereš na setrváku, tak to musíš potom dovážit.Něco o tom vim, motám se kolem převodovek do turbin, kde točej kolem 10 000 a kola se vyvažujou, spojky, prostě všechno a jestli to chceš mít i na to aby ti to vydrželo , tak je to víceméně nutný. O vyvažovačce na rotační díly vim, pár lidí to má v okolí Plzně v nějaký kůlně akvalita :roll: , ale v Praze v ČKD u sazka areny, tam sou na to machři, můžu dosvědčit.Jinak sem ještě na učňáku tunil kámošový fáčko, hnali sme to cestou snižování hlavy, T-písty, ostrá vačka, zabrušování ventilů, chladič oleje, dvojitej Weber, lad. výfuk, odlehčenej setrvák, vrtali se do něj díry a pak se vyvažoval.Výsledek byl na brzděz původních 46kW bylo 63kW, hlavně průběh výkonu a krouťáku byl jinej, soro všechno kolem 5 000 otáček, volnoběh díky vačce 1800 ot., spotřeba šla nahoru, motor vydržel 15 000 a šel do ..........
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“