
Upravy motoru - zase raz
Moderátor: Moderátoři
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha
Ehm.... Sportovní motory mají vyleštěné ojnice kvůli tomu, že byli odlehčované. Obrušuje se z nich přebytečný materiál kvůli setrvačným silám. Leštění také zvedne pevnost ojnic.... Odlehčují se i písty, klikovka ... atd. Vše musí být vyváženo, vyúhlováno... ojnice vyváženy do 0,5g , písty rovněž, píst-čep-ojnice rovněž.Lada Rider píše:to si este nepocul? aby mali v tej olejovej hmlovine co je v bloku mensi odpor aby boli hladke, take riadne motory to maju
Ocelový setrvák, hliníková řemenice .... se dělá kvůli tomu, že litina nad 8tis. ot. praská .... už jsi viděl vyběhlý setrvák z auta? Prostě nádhera když ti přeběhne kolem noh ....
Pokud chceš dělat sportovní motor a hlavně aby za něco stál, vše musí být sladěno do posledního detailu...
Ovšem pak to taky musíš dostatečně nakrmit....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Na získání 2-3 koní stačí oddělat mechanickou vrtulu větrákuMyso píše:George DeLorean, trochu sa porozhliadni, na ziskanie 2-3 koni potrebujes ine upravy ako vymenit nejaku posahanu remenicu...



Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Martin Kalenda
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
- Bydliště: Valdek
Vyvažování
Je pravda, že to co ubereš na setrváku, tak to musíš potom dovážit.Něco o tom vim, motám se kolem převodovek do turbin, kde točej kolem 10 000 a kola se vyvažujou, spojky, prostě všechno a jestli to chceš mít i na to aby ti to vydrželo , tak je to víceméně nutný. O vyvažovačce na rotační díly vim, pár lidí to má v okolí Plzně v nějaký kůlně akvalita
, ale v Praze v ČKD u sazka areny, tam sou na to machři, můžu dosvědčit.Jinak sem ještě na učňáku tunil kámošový fáčko, hnali sme to cestou snižování hlavy, T-písty, ostrá vačka, zabrušování ventilů, chladič oleje, dvojitej Weber, lad. výfuk, odlehčenej setrvák, vrtali se do něj díry a pak se vyvažoval.Výsledek byl na brzděz původních 46kW bylo 63kW, hlavně průběh výkonu a krouťáku byl jinej, soro všechno kolem 5 000 otáček, volnoběh díky vačce 1800 ot., spotřeba šla nahoru, motor vydržel 15 000 a šel do ..........
