2104

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

Myso píše:fakt nechapem ako moze niekomu na sedane chybat zadny stierac???
Myso, keby si parkoval tam kde ja, pochopil by si :) .
Navyse som si z kombala na ten stierac docela zvykol, inac jakoze tam neni tak mi zily netrha. Teplomer sa mi chova, choval uplne rovnako jak Patrac pise. U 07 je to posunte "do prava", aj vrtula neskorsie spina a v 04 bolo nemozne priviest rucicku do cerveneho, nepamatam, zeby mi presla za polovicu.
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Patrac píše:Nedokážu si představit dosáhnutí červeného pole.??
ver tomu ze to jde, sak skrz tohle mi sel olej do vody...trosku sem to uvaril bo sem zavodil a na ten plyn se to prehralo...ale jinak v podstate rucicka mi ani u jednoho ze trech kombalu neprelezla nikdy pres hranici zelene/bile, max jak pises tak milimetr...samozrejme behem provozu, kdyz stojim v kolone tak ventilator sepne taky tak 3mm za hranici(teda pokud funguje bo nejsu schopnej prihnout faston)...
K tomu zamlzovani, pozoruju take ze tenhle posledni kombik se zamlzuje vic jak ostatni, jestli to nebude jinym tvarem plastu u ventilatoru, bo sem si vsiml ze je asi jinej nez u "starsich" kousku...
Jinak souhlas s Hanzem, ve ctyrech lidech kdyz prsi nebo je vlhko se to neda uplne osusit, ale aspon ze vyhrivani zadniho okna tam je...
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

u bocnich oken sem si nikdy nevsimal jesli sou zamlzeny nebo ne(na zadnich dverich a v kufru). vepredu stacilo natocit vydechy na okna. ventilator mi skoro nefunguje(kdyz to zapnu tak huci jako by slo zelezo po zeleze nebo tak nejak. budu ho nekdy menit). a i bez ventilatoru bylo v aute po cca peti az deseti minutach jizdy teplo. u celniho okna mi to trochu lip ofukuje u spolujezdca(to pozoruji i u obou felicii co sou doma). bez ventilatoru a s otevrenym ofukem na nohy trvalo asi pet minut nez bylo sklo odmlzeny. behem toho nez se odmlzilo se porad stiralo sterkou nebo utiralo hadrem aby bylo videt. ale u 04ky se mi zda ze to predni okno je odmlzeny rychleji jak u kratke felicie :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Asi bych se kouknul na těleso topení, jestli není zanesený a na větrák. Po podzimu je to těleso většinou plný listí a jehličí :(
Mě se pro změnu děsně rosí čelní sklo zvenku, budu to muset vzít nějakým koncentrovaným jarem. Jak je vlhčí vzduch, udělá se tam emulze a nezmizí, dokud neohřeju vzduch uvnitř. :x
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

hele o o hrivani mni nemluvte, na 07(F/I/A/T) ohrivam 3x dyl jak na 04(LADA). Ale zato jezdim porat tesnounce pred hranici bilozelenou (trfosku mi to vadi, ze je to snad malo), ale uvarit to neexistuje - ted sem tahnul 2104 na lane(+6 osob + 2q nakladu) - prvnich 40km klikaty silnicky s ruznymi rychlostmi, dalsich 40km I.trida pri 100km/h.
A teplota? na hranici zelenyho a bilyho (presne v zelenym, ale dotykala se bilyho).
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

k tym Patracovym problemom - vidim to asi takto:
Na 07micke si mal naduchy na kapote?? Neviem, zda sa mi ze aj hej, fotky tu zrovna ziadne nemam. To by vysvetlovalo preco je tu nutne zapinat ventilator. Lebo ja som zbadal velikansky rozdiel pred a po namontovani naduchou - na 06ke mi pri rychlosti cca 150km/h odtrhlo tiahlo na zatvaranie privodu vzduchu co tam mam teraz taky tlak :D
A to hriatie je jednoducha vec - v 07me si mal LPG tak sa to dlhsie zohrievalo. Ak domontujes LPG zbadas ten rozdiel(viem co hovorim, LPG som montoval vlani cez chladny oktober).
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

me se i to LPG ohrivalo tak za 3 min, ale nevarilo! to ne!
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Majo píše:Lebo ja som zbadal velikansky rozdiel pred a po namontovani naduchou
To je i moje zkušenost, ty nádechy udělají hodně. Ventilátor zapínám jen když delší dobu stojím někde v koloně v dešti, nebo v podobných extrémech.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

ty nadechy mi ale do interieru cpou zimu, takze musim vic zapinat ventilator
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

ty nadechy mi ale do interieru cpou zimu, takze musim vic zapinat ventilator
Nerozumím, ...ventilátor ti tam zimu necpe? Což tak zapnout topení, a přiškrtit vzduch trochu na vnitřní okruh? :mrgreen:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Nemo píše:
ty nadechy mi ale do interieru cpou zimu, takze musim vic zapinat ventilator
Nerozumím, ...ventilátor ti tam zimu necpe? Což tak zapnout topení, a přiškrtit vzduch trochu na vnitřní okruh? :mrgreen:
no v sedmickovy palubce sou uprostred takovyty primy naporovy sachticky a me jedna ne zcela dobre zavira, tudiz skrze ne leze primo studeny vzduch, zatimco pres ventilator chodi ohraty :idea:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

to Majo nádechy nemám na 04 a ani jsem je neměl u 07. Co se týče rychlosti topení s LPG tak mám dojem že s LPG mi to dokonce topilo rychleji než kjdyž jsem to přepl na benál. Slepé rameno pokud není chlazené plynem zase tolik tepla nemůže odebírat a navíc to proč mi to na LPG topilo víc než na benál je asi daný i vyšší teplotou hoření LPG. Takže pokud sem do auta dám lpg ( jak budou love což je momentálně tak trochu v nedohlednu) tak si myslím že to bude topit ještě krapet rychleji..
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

jj, pokud se pamatuju, hoření LPG znamená asi o 20°C víc než při benálu.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

asi som sa nevyjadril dost jasne. Je jedno ci prave ides na LPG alebo benzin, voda stejne kruzi hadicami do reduktora a ten kedze je to velka hlinikova plocha, odvadza to pomerne dobre teplo do okolia. Cast tepla sa straca aj cez hadice,ktorymi prudi k a od reduktora. Pokial nemam LPG (reduktor) vobec namontovane o toto teplo neprichadzam. Pri teplom motore uz az tak nebadat, do kym sa zohreje je to dost o drzku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

hmm takze ted se mi to bude po vikendu ohrivat este pomaleji. Pribyde mi tam reduktor a automatyckej sytic. Coz muze bejt tak 1.5 - 2 litry vody navic... :?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“