Nechapem ze co chces teraz riesit. Mas karburator a chces tam dat vstrekovanie plynu alebo mas icko a chces tam dat obycajny system na karburator?
SPi vie chodit aj s elektronickym reduktorom bez riadaciej jednotky a servovelntilu jednoducho tam das klasicky srob ako je na karburatore a je to. Samozrejme ze zmiesavac musis mat na ten jednodobovy agregat.
Jednobod vstřikování lpg x podtlaková a co nato karburátor ?
Moderátor: Moderátoři
Prostě závěrem konstatuji:
Elektronicky řízené plnění plynu (ať už centrální nebo MPi) je pro karburátorový motor nepoužitelné pro nemožnost jeho řízení (nemáme čidla a ŘJ motoru). Pokud máme motor s karburátorem, musíme se spokojit s klasikou.
U motorů se vstřikováním paliva můžeme použít jednobodové (centrální) nebo vícebodové plnění LPG, ovšem vždy elektronicky řízené (jinak nám to nikdo legálně nepřihlásí).
Elektronicky řízené plnění plynu (ať už centrální nebo MPi) je pro karburátorový motor nepoužitelné pro nemožnost jeho řízení (nemáme čidla a ŘJ motoru). Pokud máme motor s karburátorem, musíme se spokojit s klasikou.
U motorů se vstřikováním paliva můžeme použít jednobodové (centrální) nebo vícebodové plnění LPG, ovšem vždy elektronicky řízené (jinak nám to nikdo legálně nepřihlásí).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10589
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Další na: http://www.lpg.cz/lpgsystemy/lpgsystemy.php . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´