LPG
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Mám v autě 60l nádrž. Dojezd 520 km. Rozměrově téměř stejná jako padesátka (je krapet delší a má krapet větší průměr). Předtím jsem měl v autě 40 a tankoval jsem 2x tejdně .dusin píše:Míval sem 60ku v 2103-dojezd 550 km.Teď jezdí u Luďka a u mě se vozí 40ka-děs(dojezd cca 380 km)
A toroid je možný dát jen do kombíka (na ležato) . Ostatně nevím, zda-li je vůbec schválen nějakej toroid nastojato. Nehledě na bezpečnost - více exponovaná levá strana vozu při havarii. Myslím, že je lepší mít nádrž schovanou za zadními sedadly (tam než se něco dostane, tak to chvíli trvá. L.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
No - asi bych to neměl říkat ......... já dostanu do zcela prazdné (to znamená opravdu prázdné) 54 - 56 litrů kapalného LPG. Příčina? Nemohl jsem použít ventil, který byl na 60l nádrži (BRC) a musel jsem dát ze své nádrže (Lovato). Potom následovala ještě několikrát demontáž a montáž ventilu, protože uzavírání plnění nádrže je přímo závislé na výšce plováku a poloze rafiky na měřáku. A mě po montáži mého ventilu zavíralo na 60 %. Proto jsem mechanicky upravoval polohu plováku proti rafice.Myso píše:ako pocitate tie cisla? ja mam 50tku a dojazd tak 380km... ale viac ako 42L sa do nej nezmesti, je tam take zariadenie ze multiventil a povoli to iba na 80percent natlacit tu nadrz
Takže do 60 l nádrže by se správně mělo nalít 48 l - což je opravdu 80% plnění. L.
ja mam zas na papieroch k mojej nadrzi napisane ze je to 50tka plnitelna do 90percent. Raz mi tam voslo aj 45 a to som este na cerpacku dosiel na plyne. Normalne mi tam vojde 43 ked je prazdna. A pri normalnom nastaveni(ktore uz dlhsie nemam - mam to strasne rozhasene) na nu prejdem 410-420km, stalo sa mi uz, ze aj viac.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Tak ja na 50tku prejdem primerne 480km. a to tankujem na 40l presne. Raz som presiel 530km a tak som sa potesil. teraz to uz nezopakujem.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Napadlo me, neni startovatelnost na LPG ovlivnena zapalovanim? Nekomu to jde i v -20, nekdo musi startovat na benzin.. Pritom sartovani na LPG musi byt setrnejsi k motoru, nesmyva se olejovy film jako kdyz mate zapnutej sytic! Co jsem chtel rict -- ze kdyz mam jen civku tak budu mit s LPG starty problemy (LPG ma vetsi zapalnou teplotu), naopak kdyz ma nekdo trafo nemel by to byt problem. Co si o tom myslite?
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Já jsem měl LPG ve 2101 , tak že taky cívka, měl jsem tam teda LOVATO a na benzín jsem nestartoval nikdy, i za mrazů v pohodě na plyn, spíš bych řekl, že to dost záleží na tom jak je to seřízené. Ale před každou zimou jsem měnil svíčky. Potom jsem měl LPG ve 2105 a to samé , přesto, že byl ten motor v dezolátním stavu a měl najeto něco přes 300 tis. km tak i v zimě na plyn chytal. V tom bych problém neviděl.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104