bílá VAZ 2103 - původní stav
Moderátor: Moderátoři
Jo sehnat pěkný origo mezikruží bude ještě horší jak sehnat zrdcátka Zkus burzy, když už je, tak zničená od soli a s vrypy jak se sundavaly poklice Tak hodně zdaru při shánění.Pan Petr píše:hmm, takže kde se to dá sehnat?
Zrcátka už mám - tedka chci mezikruží:)))
Stará láska nerezaví.
---------------------------------
21061 1985 (1995-1997)
2106 1977 (1997-2005)
---------------------------------
21061 1985 (1995-1997)
2106 1977 (1997-2005)
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Ahojte, asi budu mít nevšední dotaz, ale kdo máte zkušenosti…… jak nejlépe odborně postavit Ladu na „Špalky“ aby nevznikly žádné deformace. Již jsem viděl např zdeformovanou zadní podélnou tyč držící zadní nápravu nebo zdeformované držáky heveru. Za takovou cenu bych to rozhodně nedělal. Předpokládám, že auto se jen přizdvihne s i nadálým dotykem kol se zemí. Neexistuje někde výrobní popis, jak mají případné podpěry vypadat?
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Zadní náprava: místo, kde je upevnění zadních tlumičů. Přístup ze zadu. Patku podložky (heveru) je nejvhodnější dát tak aby pokryla obě ramena pomyslného eLka a zároveň netlačila na trubičku kudy prochází šroub tlumiče. Zvedám za toto místo LADY již pár let a nikdy nebyl problém. viz Majovo http://ladaclub.szm.sk/lady/GO2/DSCF3548.JPG http://ladaclub.szm.sk/orech/tlmice/DSCF3610.JPGJarda1 píše:Přivítám jakýkoliv návrh pro obě varianty. Díky
Přední náprava: profil spodního upevnění tlumiče. Přístup zepředu. Patku podložky (heveru) tak, aby netlačila na upevňovací M8 matice profilu. Zpravidla lze využít jen jednu ze dvou hran profilu, záleží na patce podložky (heveru).
Opět, zvedám za toto místo LADY již pár let a nikdy nebyl problém.
Potom. Viděl jsem LADU podepřenou za prostředek přední nápravnice, u jednoho jsem to i dělal, ale u zimování leštěnky bych do toho šel jen přes hranol (minimálně střešní lať 6x4) o délce rovnající se délce nápravnice.
Zadní nápravu pořád nemám jistotu, údajně jde vzít pod skříní diferenciálu, u Moskviče to mám vyzkoušené, ale pořád mám strach, jestli to neohne, byť jen trochu, most zadní nápravy, což mi přijde vcelku fatální.
Sám si rád přečtu zkušenosti dalších, hlavně ohledně zadního mostu a zvednutí s vyvěšením zadních pružin. Protože snadno se to dělá intuitivní metodou pokus omyl u polovraku, ale u auta na kterém si nehodlám nic pokazit je to horší.
Hnědý LADA by si ty "špalky" právě taky zasloužil. Do jara má značky v depozitu.
Naposledy upravil(a) Teepee dne stř pro 06, 2006 15:44, celkem upraveno 2 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja zdviham vpredu za napravnicu, v strede, mam pojazdny zdvihak hokejovy puk. vzadu pod diferakom. obidve tieto moznosti pouzivam ked chcem zdvihnut obidve kolesa naraz. inak vzadu su uz z vyroby podpery na kasni, medzi kolesom a konzolou heveru. vpredu je to horsie, ked niekto podlozi nieco pod nosniky tak sa casto prevalia. takze tam na plocho o podlahu...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Co je to?Myso píše:zdvihak hokejovy puk
Taková ta šikmá ploška s dírou uprostřed, ze které musí jakákoli podpěra zákonitě skouznout? Nemám v ní důvěru, opravdu to vydrží a auto z ní nesklouzne?Myso píše:inak vzadu su uz z vyroby podpery na kasni, medzi kolesom a konzolou heveru.
Bílý LADA a okřídlená spol.