jak funguje LPG?

Moderátor: Moderátoři

Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

no mě by to asi taky nezamrzlo, ale nechtěl jsem riskovat....leč na lpg se auťák rychleji ohřeje :-)
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Já to v zimě pod -10 dělám tak,že otevřu sitič a prostě na lpg nastartuju.Plynového pedálu se ani nedotýkám protože moje zkušenost je taková,že jakmile se zvýší průtok lpgu,reduktor zamrzne a pak už nepomůže ano svěcená voda(ten bazmek pak propouští i když je přepnuto na benzín).Nechám ohřát=oškrábu auto a vesele jedu a sleduju nechytající a roztláčené škochtle :mrgreen:
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ne to zatial zamrzlo ia raz, minulu zimu, ked som si povedal ze je moc zima a nastartoval som na benal, po chvilke jazdy teplomer uz bol asi na 70 stupnoch, som prepol do LPGu, a na dialnicnom vyjazde som na 2ke stupil na plyn a hore na dialnici to zamrzlo...
prepol som do benalu a po 10m mi dosiel benzin...

tak som to hodil na pumpu, tam som zistil ze reduktor je cely biely, natankoval benal (nemal som ani korunu, esteze platobka bola vo vrecku) a az domov som dosiel na benal (asi 7km), a aj tam bol este reduktor omrznuty...

inak furt startujem so syticom na plyn :) len v tych najvacsich mrazoch na benzin.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

dneska tady bylo tusim minus tri ajel sem v pohode na lpg a to ze mi to to pri prudkym plynu nikdy nezamrzlo je asi tim ze dokud nejsem v zelenym, tak nechodim do prudky akcelerace nebo nad 3-3,5k rpm
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Zatím je to pohoda, až budem řešit odhazování sněhu lopatou, tak nám tyhle úvahy, jestli na LPG přepnout po 500 m nebo 3 km, připadnou úsměvné
zigulman
Příspěvky: 84
Registrován: čtv srp 04, 2005 09:03
Bydliště: Prerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigulman »

Diky vsem za reakce.Otroka mam jen asi pul roku a tak s plynem nemam jeste zadne vetsi zkusenosti.S tim syticem to zkusim,jinak kdyz clovek rano zaspi a specha do prace tak to nejde neslapat na plyn,ale poucil jsem se ... diky vsem :-)
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani :-)
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Uživatelský avatar
MZ
Příspěvky: 237
Registrován: úte dub 19, 2005 17:57
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od MZ »

zigulman píše:Diky vsem za reakce.Otroka mam jen asi pul roku a tak s plynem nemam jeste zadne vetsi zkusenosti.S tim syticem to zkusim,jinak kdyz clovek rano zaspi a specha do prace tak to nejde neslapat na plyn,ale poucil jsem se ... diky vsem :-)
Mě BRC nikdy za jízdy nezamrzlo. Buď jej nenahodím (do LPG) nebo odjedu na něj odjedu normálně. Jen má tendenci chcípat, nedží na sytič. Loni jsem v zimě startoval tak do -5, pak už jsem to netrápil a radši přepínal do benzínu. Ono je nepříjemný zbytečně točit startérem, když má baterka umírací úmysly.
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“