Doporučte best servis v Praze
Moderátor: Moderátoři
servis
no myslim ze znackove srvisy v praze na ladu nestoji za nic chtelo by to nejakyho ochotnyho garaznika
Problem je ze dodavatele nahradnich dilu na cizi auta kdyz jim zavolas a reknes co chces tak ti to pomalu dovezou i o vikendu, na Ladu si kazdej musi dovezt vsecko sam prodejna dilu je jen na Konevce a pak v Melnice. Garaznik ma potrebu auto rychle opravit a posunout do garaze dalsi kus, a ne aby mu tam zabiral misto tim ze se shani dily(na to je lada moc levna) navic kdyz garaznik opravuje Audinu nebo japonce tak si za to muze rict penize .. v pripade lady si kazdy rozmysli aby neplatil vic nez je cena vozu...kouknul bych s spis mimo prahu a na starsi pany automechaniky
Problem je ze dodavatele nahradnich dilu na cizi auta kdyz jim zavolas a reknes co chces tak ti to pomalu dovezou i o vikendu, na Ladu si kazdej musi dovezt vsecko sam prodejna dilu je jen na Konevce a pak v Melnice. Garaznik ma potrebu auto rychle opravit a posunout do garaze dalsi kus, a ne aby mu tam zabiral misto tim ze se shani dily(na to je lada moc levna) navic kdyz garaznik opravuje Audinu nebo japonce tak si za to muze rict penize .. v pripade lady si kazdy rozmysli aby neplatil vic nez je cena vozu...kouknul bych s spis mimo prahu a na starsi pany automechaniky
Mleziva v Nádražní ulici na Smíchově (naproti Smíchovskému nádraží) je docela dobrej, i když jsem ho taky musel ze začátku ukecávat, aby tam vzal Hakouše. Naštěstí má v týmu jednoho chlapíka, kterej do žigulů dřív dělal, takže hodně dílů má doma. Zatím jsem si u nich neměl na co stěžovat (na rozdíl od "značkového"servisu, kterýmu teď ani na jméno přijít nemůžu), a byl jsem tam už třikrát.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Dneska jsem dl auto k jednomu takovemu "garaznikovi". Jmenuje se Bubnik (http://autosluzby.kvalitne.cz/index.html) a působí vcelku seriozne. Uvidime zitra az budu auto vyzvedavat...
Mno, tak se to ma tak: Vymenil tesneni u prvniho dil vejfuku, cely druhy a treti dil. Serizeni karbece. Za to vse uctoval 1200,- bez dokladu. Ok, ptrace +dily. Akorat ted ma auto uplne silenej zvuk, jede skvele to je bez debat. Pouze ve vnitr je slyset neprijemnej vysokej zvuk. Resim to v dotazech na expertech uvidime co to je...
Oživim toto tema
Co řikate na servis v Průběžne vedle BMW? Byl tam někdo? Existuje ňaky servis nebo garažnikovi stere se vyzaji v Samarach?
Co řikate na servis v Průběžne vedle BMW? Byl tam někdo? Existuje ňaky servis nebo garažnikovi stere se vyzaji v Samarach?
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
PRŮBĚŽNÁ??? NIKDY, NIKDY, NIKDY! JESTLI CHCEŠ, ABY TI ZKU*VILI AUTO, TAK HO DEJ TAM!ARMAN píše:Co řikate na servis v Průběžne vedle BMW?
Už jsem to tady jednou řešil, ale bylo to předtím, než fórum zkolabovalo a data se ztratily (jako ve Společenstvu prstenů: "history became legend, legend became myth...").
Tak aby nenaletěl někdo jinej tak blbě jako já, tak tu story zopakuju:
Bylo, nebylo. Kdysi dávno, asi tak před dvěma lety, se mi začal s*át karburátor. Hledal jsem na netu nějakej servis, až jsem natrefil na Průběžnou. Že jest do doupě, do něhož by každý pravověrný Ladista měl vstupovati spíše s mečem v jedné a motorovou pilou v druhé ruce, by očistil svět od tohoto zla), jsem netušil.
Sakra, mluví ze mě vodka. Zjednoduším to. Prostě jsem tam dal auto s tím, že potřebuju poladit karbec, vyřešit rozžvejkanej imbus na vaně, kterej nešel povolit, abych mohl vyměnit olej, a pár dalších drobností, jako výměnu prvního dílu výfuku, kterej dostal ránu na ladasrazu v Bechyni a byl promáčklej. Chlápek řekl O.K., vyjádřil se v tom smyslu, že to vyjde dohromady na bratru tři tisíce a bude to za pár dní.
Když jsem volal, abych zjistil, jak jsou na tom s autem, dozvěděl jsem se, že to bude stát SEDM tisíc, a na místě jsem zjistil, že mi byly vyměněny čepy na předku, vejfuk neměnili, protože: "když už dáváte takový prachy za výměnu těch čepů, tak přece nedáte osmnáct stovek za výměnu vejfuku, ne?"
Nasranej na nejvyšší míru jsem vypláznul prachy, abych dostal auto zpátky. Doma jsem zjistil, že mi napočítali výměnu oleje, ačkoliv imbus na vaně byl netknutej původní (čili ten rozžvejknutej), a olej byl POŘÁD ČERNEJ JAK BOTA!!
Karbec spravili, to je pravda. Ale to jen proto, aby to auto odjelo! A ty čepy, jejichž výměnu jsem nechtěl? Problém je totiž v tom (OFICIÁLNĚ), že pán je ORGÁN STK, a podle něj "ty čepy by vydržely tak 500 kiláků, to jsem nemohl pustit zpátky na silnici!" Jenže to, kolik by bejvaly vydržely, se už dneska nikdo nedozví!
Ten přední díl výfuku a imbus na vaně jsem si nakonec vyřešil sám, a přísahal jsem si, že autoservis Průběžná má u mě doživotně reklamu zdarma! Tak to teď plním...
Mimochodem, v diskuzi na tohle téma na bývalým fóru pronesl Luděk Musil památnou větu, která stojí za to, aby byla zachována příštím generacím a vystihuje dokonale tu dementní logiku tohoto podniku: "to je jako kdybys přijel do servisu se Škodou 100 a za týden ti tam vrátili fungl novou Octavii a chtěli po tobě 450 táců, protože ta stovárna by se stejně za chvíli rozpadla, to přece nemohli pustit zpátky na silnici..." Možná to není úplně doslova, ale hodně podobně to napsal.
Ještě dneska se mi vaří krev, když slyším Průběžná.
Takže, ARMAN: jestli chceš servis, s kterým jsem měl dobrý zkušenosti, mrkni na můj příspěvek v týhle sekci s názvem "DOBREJ AUTOSERVIS PRAHA". Nejen že tam nemaj kecy, když přijedeš s Ladou, ale pořád jim tam několik žigulů, Samar atd. stojí venku, nebo se na nich pracuje. Což znamená, že auta nebastlej, jako v Průběžný, protože by jim tam jinak Ladisti nejezdili.
HOWGH!
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
tywoe sila! Zeek řikal žes měl špatne zkušenosti ale nic jsem tu nenašel Průběžnou mam hned u prace take jsem si myslsl že Samarku tam šoupnu rano a odjedu večer Tak ne e.
Takže Modřany řikaš... ach jo... tak servis počka ještě pul měsice Nejhorši je že mi nefachčej ostřikovače a ted začinaji solit
Diky za radu Radku
Takže Modřany řikaš... ach jo... tak servis počka ještě pul měsice Nejhorši je že mi nefachčej ostřikovače a ted začinaji solit
Diky za radu Radku
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
No, je fakt, že jsem se zase trochu rozjel, ale ten servis je fakt na dvě věci... Ty Modřany jsou podle mě fakt dobrý. A co Ti nefachčí? Potento se motůrek, nebo trysky? Ono někdy to nestříká taky kvůli tomu, že trysky zareznou nebo se zanesou bordýlkem... Jestli je tam stejnej motor jako u žigula, tak to je investice 200 Kč, to nemusíš dávat do servisu.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Teče olej, nejdou ostřikovače, zkontrolovat brzdy a nejake drobnosti. Sam to nezvladnu + neni čas nemam žadna volna a v 10 večer na to stejně už nevidim a nemam žadnou chuť se v tom rejpat akorat ještě v zime.
Co jde koupit v Stratu, odmontovat šrobovakem a přimontovat zpět novy to samozžejmě udělam sam
Co jde koupit v Stratu, odmontovat šrobovakem a přimontovat zpět novy to samozžejmě udělam sam
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
tyvole, fakt sedem tisic kurva. tak za to by som uz pomaly aj kupil druhe auto Nech to ratam akokolvek, vymena capov, teda capy aj s robotou max. 1600-1700, keby dali ten karburator hned novy tak by to nebolo viac nez 3000 a vymenu oleja max. 700-800.
Zase sa utvrdzujem v tom, ze auto z ruky nedam a nikoho ani len so sraubovakom k nemu nepustim
Zase sa utvrdzujem v tom, ze auto z ruky nedam a nikoho ani len so sraubovakom k nemu nepustim
Tak zvuk se vyresil - zapomel utahnout objimku co drzi vejfuk a asi chvili trvalo nez se "vypalil" stary/novy vejfuk. Takze jo, dobry, vcelku spokojenost. Ale precijen zkusim jeste nekoho jinyho...Rafan píše:Mno, tak se to ma tak: Vymenil tesneni u prvniho dil vejfuku, cely druhy a treti dil. Serizeni karbece. Za to vse uctoval 1200,- bez dokladu. Ok, ptrace +dily. Akorat ted ma auto uplne silenej zvuk, jede skvele to je bez debat. Pouze ve vnitr je slyset neprijemnej vysokej zvuk. Resim to v dotazech na expertech uvidime co to je...
Vono se to napočita když 1h prace je za 420kč jestli si nemylim Prace bude dražši než dily a naplně
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele: