2102

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Do startéru vedou dva dráty, jeden silný a druhý slabší. Pokud chceš dávat nějaký spínač k zamezení funkce startéru tak jej dej do toho slabšího drátu, leze jím určitě menší proud než tím silným. Myslím, že spínač na cca 5-10A bude uspokojivě funkční. Ale uvaž jestli by nebylo jednodušší a praktičtější si udělat tajný spínač do obvodu zapalování, tam mi ta imobilizace připadá účinnější. Máš dvě možnosti buď přerušovat +12V vedoucích do cívky nebo naopak zkratovat kladívko na kostru. V obou případech si motor ani neškytne.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Gabo
Příspěvky: 7
Registrován: čtv srp 17, 2006 19:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gabo »

nazdarek, a uz tu mam dalsi problem, motor nema tah, vubec nevladze, stale mam pocit ze ide iba na tri valce, po vybrati sviecok su neustale zaspinene od oleja, a vyfuk dymi moc na cerno, kamos mi vravel ze to budu najskor piestove kruzky. mal niekto podobny problem? co mam robit poradte prosim, alebo co ine by to mohlo byt, dakujem
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

hmm to budou skoro urcite pistni krouzky... a pokud to sou oni tak si kup novy, ale pokud mozno rusky a vymen si to/nech vymenit... Papa ti to olej? teoreticky by to mohlo bejt i tesnenim pd hlavou, ale to by nebylo ve vsech valcich zanaseni olejem stejny(podle me).
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

z oleje cerny dym? ja tedy nejsem na tyhle motorove smrti odbornikem, ale kdyz mi sel olej pres gufera, tak to byl dym spis do bile barvy, nez do cerne.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Taktéž tomu vůbec nerozumím. Nicméněž nepíšeš jestli ta změna chodu motoru přišla z čista jasna nebo je to již delší problém? Myslím, že kroužky neodejdou ze dne na den, spíš koukni jestli není něco s karburátorem a zkus nové nebo aspoň řádně očištěné svíčky, proměř zapalovací kabely a zkoukni jak vypadá víčko rozdělovače, kontakty přerušovače atd. .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Kdyby motor spaloval olej přes netěsné pístní kroužky,tak by byl zaručeně modrej dým a ne černo. To ví každej kdo začínal na pionýru nebo jiným 2taktu. Černej dým bude spíš následek špatnýho spalování-jsou 2 možnosti: elektrika (předstih,kabely,svíčky,atd.) nebo směs (karburátor,filtr sání,atd.) Teď jakou cestou se vydat?? Já bych se klonil spíš k elektrice,jestli teda závada přišla z ničehonic - to je ale jen muj osobní názor. Uvidíme :)
Uživatelský avatar
Gabo
Příspěvky: 7
Registrován: čtv srp 17, 2006 19:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gabo »

takze vybral som vsetky sviecky a malem ma hodilo o zem, sviecky su komplet zasvinene cierne, na koncoch cierny olej, a to som ich pred cca2-3 dnami vycistil, olej je taktiez na zavitoch na bloku motora, asi vsade, neviem ! budu to tie piestove kruzky ale co? ja sa motorom moc nevyznam, tak prosim poradte, inak olej som kontroloval a co mam auto mesiac tak sa mi zda ze je stale rovnako, nejak som nepostrehol vyzamny ubytok poradte prosim co mam robit
Uživatelský avatar
scherer012
Příspěvky: 33
Registrován: pon říj 02, 2006 15:42
Bydliště: Martin

Příspěvek od scherer012 »

akze vybral som vsetky sviecky a malem ma hodilo o zem, sviecky su komplet zasvinene cierne, na koncoch cierny olej, a to som ich pred cca2-3 dnami vycistil, olej je taktiez na zavitoch na bloku motora, asi vsade, neviem ! budu to tie piestove kruzky ale co? ja sa motorom moc nevyznam, tak prosim poradte, inak olej som kontroloval a co mam auto mesiac tak sa mi zda ze je stale rovnako, nejak som nepostrehol vyzamny ubytok poradte prosim co mam robit

tak to môže byť bohatá zmes (priveľa benzínu), ale krúžky by som každopádne vymenil ( možno sú zle natočené) ladu som ešte rozobratú nemal, ale na Škodovke som sa s tým stretol, že sa krúžky sami pootočili a zámky boli pod sebou. Neviem či lada má výstupky na zámky :?
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Gabo: pístní kroužky to samozřejmě být mohou, já si ale myslím, že chyba bude jinde. Černý dým je způsoben velkou bohatostí směsi.

Podle mě bude nejpravděpodobněji chyba v elektrice, nebo v karbecu.

1. Zkontroluj elektriku. Tj. očisti důkladně cívku a víčko rozdělovače. Očisti a zkontroluj kabely. Dej nové svíčky. Zkontroluj kontakty kladívka. Pokud jsou opálené, tak je vyměň. Zkontoroluj a nastav správný odtrh kladívka + předstih.

2. Vyměň filtr vzduchu a zkontroluj nastavení karburátoru. Šrouby bohatosti a množství směsi by měly být orientačně asi o 3,5 otáčky povolené od bodu úplného zavření.

3. Jestliže se problém nepodařilo odstranit, zabývej se vlastním motorem.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Gabo
Příspěvky: 7
Registrován: čtv srp 17, 2006 19:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gabo »

Hurikán, ahoj, skusel sem vsechno tak ted ja narade samotny motor ale mam problem ze nevim jak povolit ty 4 srouby co drzi mlok motoru, hlavu mam uz dole, perinky sem taky povolil ale jak se dostat ku tem 4 sroubum netusim , porad ak vies dakujem
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Uz dlho to chcem dat sem, len teraz som sa k tomu dostal. Mam suseda a ma tento zazrak. Je to uz kasna po GO.. Chlapik sa o nu stara a taha mu to celkom fajn. Akonahle budem mat prilezitost spravit foto,hodim ich sem
Lada 2105(1300), r.v.:1984. momentalne na dlhom spanku :(
Honda Civic(1500 V-TEC) r.v.:1998. seria, aspon zatial

CHATA 12 FOREVER
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Gabo píše:Hurikán, ahoj, skusel sem vsechno tak ted ja narade samotny motor ale mam problem ze nevim jak povolit ty 4 srouby co drzi mlok motoru, hlavu mam uz dole, perinky sem taky povolil ale jak se dostat ku tem 4 sroubum netusim , porad ak vies dakujem
De to blbě ale de to.Používali jsme na to myslim 4 prodlužovací nástavce z goly
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

toto jsem našel v Autotipu č.18/2005
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

jedná se o článek ,kde je v hlavní roli 2102.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Vypadá to zajímavě, ale jak docílim toho, aby to nebylo vzhůru nohama? Stojku neumim a obracet monitor se mi nechce :evil:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“