Snižování hlavy

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

A jak se maji k sobe snizeni hlavy a ostra vacka??? Co by rikala 1,7 na snizenou hlavu o 2mm a ostrou vacicu?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5193
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

třeba by si skvěle rozuměli... :twisted:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

radek mb píše:třeba by si skvěle rozuměli... :twisted:
Jeee :hello1: To by se mi libilo. :ANAL: Ale bezesrandy, slyseli jste nekdy nekdo o tomto "jevu"?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

a co cakas, ze ti odpiseme? pre kazdy motor je vhodna ina vacka. a ostrost vacky je najviac zavisla na kompresnom pomere. Madari na to maju aj tabulky ale uplne zovseobecnit sa to neda. Ovsem pri znizeni 1700vky o 2 mm by bola najvhodnejsia vacka zhruba 296ka.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

To jsem chtel slyset...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

to na tom budes podobne ako ja, 1700 hlava -2mm blok -1mm CR 10:1 a pojde tam 296ka po zabehu... sicesi to teraz pyta 100 oktanovy benzin ale jazdi to nan velice slusne.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

a co lpg?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

100 okt benzin je ekvivalent LPG, ne? Co se týče nastavení...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

myso co chcou za ten 100 benzín??. ty jo nevim jestli by se nechal u nás v olmu sehant..
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Maj ho na každym malym letišti, kde lítaj se zlínama a těmahle malejma rachotinama. Stojí asi 35,- a nebo shell-w power. Ten má ale snad jen 98. Ale na tom letišti se 100vky používaj.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Jelen píše:shell-w power. Ten má ale snad jen 98.
Myslim, ze kdyz ho uvadeli, tak tvrdili, ze ma vic nez 99, takze bude mit tak 99,0000001. Ale ze by prodavali 98-cku, jen pod jinym nazvem ..... :scratch: To se mi nechce verit
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

takze, benzin super100 som kupoval na OMW/OMV za 45,90 Sk.
Shell ma V-power, ten ma 95 oktanov a potom V-power racing, ktory mal znacenie 99+, teraz mi vsak kamarat tvrdi ze ma 100 oktanov a stoji 44,90 Sk.

LPG ma oktanove cislo 100 plus minus autobus, ale najprv aspon 150km na benzin nez tam zacnem cpat tie sracky vraj ekologicke...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

mimochodom 296ka je podla Havassyho slov posledna vacka, ktora je schopna behat na LPG. Vraj 312ku, ktoru som kupoval ja, s LPG nenastavim. Je to mozne lebo uz pri 272 sa ten motor chova na LPG dost divne v nizkych otackach
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Takže "došlo na nejhorší" a teď VÁŽNĚ . Pdtřebuji poradit (od Vás kteří jste měli sundanou hlavu z motoru 1.7i ! ) Potřebuji foto nebo informaci jestli ta hlava 1700 (na fotce)je snížená nebo ne ? Mněse zdá že jo , srovnávám s hlavou 1500 . A ještě dotaz zda na pístech ta úprava (takový jako čertovský roh) je origo ? . Předem dík.
Přílohy
Hlava 1500.jpg
Hlava 1700.jpg
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3284
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Snižena nebude a nebo jen malo, ty "rohy" jsou origo
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“