
Trhací víkend
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
Trhací víkend
Mno tak zatímco jinde se řeší zalomený odvzdušňovák, tak já jsem utrh závit na matici co drží pohromadě páčky na hřídelce klapky 1. komory..........navíc ta utržená matice ne a ne dolu, doufám že je utržená jen matice a ne závit na té hřídelce..........a pak ještě závit ve víku, co do něj patří závrtné šrouby, jakto brží filterbox na víku
nevím jestli jsem takový patlal ale prostě se mi utrh........asi tam hodím závrt. šroub a zajistím ho a) bu'd maticí zespoda nebo B) dvojsložkovou vazelínou, drží jaxfi'na a je dobrá i na opravu utrženého závitu, jenže už to pak není rozebíratelné.............

- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já to udělal tak, že jsem ty šrouby jednoduše otočil a zašrouboval je do karburátoru stranou, na které je za plochou částí delší závit, sice jeden otvor je servaný úplně, ale lepší, když to drží na 3 šroubech a částečně i na tom čtvrtém, než sotva na jednom. Nevím ale, jaké šrouby se Ti podaří sehnat, mám tam teď originál Lada, u některých jsou plochá místa různě posunutá a jestli jsou přímo na středu, tak je tahle rada nanic...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Teepee
- Příspěvky: 4332
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem si s tím párkrát hrál a nejjednodušší a nejlepší mi přijde tam do zbytků závitu ve víku karburátoru zespoda natočit příslušně dlouhý M5 šroub až po hlavičku a doporučuji jej pojistit nějakým lepidlem, neb jinak je dobrý držet ho při dotahování matic za hlavičku příslušným nástrojem (nejčastěji kleštěma). U Webera se dá namontovat i tam co je podtlaková membrána sytiče, myslím že jsem hlavičku trochu opiloval, ostatní tři místa už jsou u tohoto karburátoru dobře dostupná.
Samojistná matice se nevytočí (koneckonců stejně tam matice jsou i v originále) a šteft rozhodně nevypadne, tak jako se to může stát, že:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_2911.htm
Z čehož plyne, hlavně žádné podložky a tak, prostě samojistící matici, a po dvou demontážích dát raději novou.
A dotahovat s citem, v té gumě kterou štefty prochází jsou vymezovací podložky (trubičky cca 4mm dlouhé), takže dotáhnout dokud to nesedne kov na kov a dost. Kouzlo je pak v samojistící matici, ne v silném dotažení!
Samojistná matice se nevytočí (koneckonců stejně tam matice jsou i v originále) a šteft rozhodně nevypadne, tak jako se to může stát, že:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_2911.htm
Z čehož plyne, hlavně žádné podložky a tak, prostě samojistící matici, a po dvou demontážích dát raději novou.
A dotahovat s citem, v té gumě kterou štefty prochází jsou vymezovací podložky (trubičky cca 4mm dlouhé), takže dotáhnout dokud to nesedne kov na kov a dost. Kouzlo je pak v samojistící matici, ne v silném dotažení!
Bílý LADA a okřídlená spol.
Hmm.To tak yznám a řek bych,že je to celkově nemoc karburátorů osyzených v Ladách.Doporučuju co je ještě nestržený,zalepit Loctitem na pojišťování závitů,a co už se strhlo,tak nejjednodušší je protáhnout do toho závit M5?(prostě o číslo větší)ale ne na čisto a na hrubě do toho dotáhnout větší svorník.O použití samojisticích matic nemá cenu debatovat.Btw já mám ještě jeden problém,pernamentně se mi povolujou šrouby,co držej pohromadě karburátor(víko plovákové komory)-dočasně vyřešeno rovněž Loctitem.Uvidíme,co to snese.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)