Nejjednodušeji flexouHnojar píše:btw. jak se vlastně na žigu mění přední prasátka ?
Terazky trošku vážněji:
Předpokladem je, že starý prasátka poletí do kopřiv. Potom je nejjednodušší vyšroubovat dutý šroub (drží hadici k praseti), hadici zaslepit. Dále vyšroubuješ dva šrouby zezadu, které drží brzdový třmen (jinak též tlamu), sejmeš třmen a upneš ho do svěráku. Potom už lehce "rozkrojíš" prasátko karboflexkou a ono potom většinou samo vypadne. Pokud nevypadne - tak mu pomůžeš. Potom třmen řádně očistíš, aby nová prasátka snadno zajela do svých drážek. Dovolil bych si při té příležitosti upozornit na skutečnost, že na vozech Lada jsou 4 druhy předních prasátek. A to: levé vnější, levé vnitřní, pravé vnitřní a pravé vnější. Zrovna tak spojovací trubičky mezi prasátky jsou pravá a levá spojovací trubička. Prasátko je ve své poloze zajištěno klínkem na pružince (je to celkem důležitá součástka). L.