Nevěděl by někdo, kudy v autě vedou dráty?
Měřil jsem voltmetrem mezi kontakty na nádobce brzdové kapaliny, ukazovalo to 12mV, když jsem to stiskl, tak 0V. Měřeno samožřejmě se zapnutým zapalováním. Podle schématu by obvod měl být napájený právě přímo přes tu kontrolku v palubce a spínač na nádobce by to měl ukostřovat. Nejspíše bude chybný kontakt někde za palubkou, ale tam je takový složitý přístup.
Když jsem měřil voltmetrem na tom světýlku u řidiče, tak jsem nenaměřil mezi žádnýma kontaktama nic. Přitom u spolujezdce to funguje správně. Reaguje to na všechny čtyři dveřní spinače i na vypínač. Odmontoval jsem takový ten plast podél prahu v kabině u řidiče, pod ním vede bílý drát, ale nevím, jestli je to ten stejný drát, co vede u světýlka nebo jestli je to drát k dveřnímu spínači u řidiče.
Taky bych rád zprovoznil osvětlení přihrádky, ale tam nevím, jestli není prasklá žárovka, vůbec netuším, jakým opičím hmatem by se měla vyndat.
Jo a když jsem hledal, kudy vede drát ze sloupku, tak jsem dole zlomil takovou krytku, je to takový obrácený T, dole přišroubovaný dvěma šrouby a horní část je zaháčkována ve sloupku. Nějak to nešlo odendat silou, tak jsem to odendal policejní silou
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)