Životnost spojkového obložení
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Životnost spojkového obložení
Jaké máte zkušenosti s trvanlivostí této věci. Zkoumal jsem obložení ze Žluťáka a jeden nýt se již počínal na kraji leštit a žebrování na obložení téměř zmizelo, na jízdní vlastnosti to ovšem vliv nemělo. Obložení bylo dávané nové před čtyřmi lety a najelo se na něj cca. 50 tis. Km. Dokonce to bylo i to o chloupek větší, které se dává na silnější motory čímž se vysvětlil tvrdší pedál spojky oproti jiným 1300.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Zajímavé,já měl zase na 1600 tu lamelu pro menší motory a po opětovné montáži správné lamely jsem změnu v tvrdosti pedálu nepozoroval.Řekl bych že 50 tis.km tak odpovídá,chlápek v prodejně mě sice ujišťoval že by lamela měla přežít 80 tis.km,ale jedním dechem dodal,že záleží i na tom jak a kde se jezdí...Koko Loko píše: Dokonce to bylo i to o chloupek větší, které se dává na silnější motory čímž se vysvětlil tvrdší pedál spojky oproti jiným 1300.
přesně, když budeš jezdit po rovinách, kde zařadíš 4 nebo 5 a ujedeš na ní 30km, tak ti vydrží o hodně víc, než když budeš jezdit na třeba na Šumavě, kde na 300m kopci zařadíš 3x, to je jasný. Třeba tady u nás, když jedu z Třeboně do Č. Budějovic a není moc provoza nemusím zastavovat, tak na těch 25km jen 2x musím podřadit na trojku.Nulašestka píše: ...záleží i na tom jak a kde se jezdí...

- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Když se podřazuje s meziplynem a rozjíždí "na lechtání", samozřejmě někdy výjimečně je potřeba rychle vyrazit, tak spojka může v autě přežít třeba 250- 300 tis. km.
Sám jsem zatím tolik nenatočil, ale profi řidiči "milionáři" bez nehody mají jednu spojku na jedno auto běžně. 
U Wartburga jsem jezdil od doby roztahování Volhy do kopce se spálenou spojkou, o které mechanik prohlásil, že vydrží tak měsíc, tak jsem šetřil na výměnu, jezdil, najdnou uběhl rok a 25 tis. km a spojka pořád šlapala jako hodinky. Auto se prodalo a nový majitel tu spojku skutečně odrovnal měsíc po koupi... (před koupí byl upozorněn a dostal slevu)
Záleží určitě taky na kvalitě dílů apod. může to odcházet dříve, i když řidič jezdí jako s knihou na hlavě... 50 tisíc na spojku při běžném ježdění se mi zdá dost málo.


U Wartburga jsem jezdil od doby roztahování Volhy do kopce se spálenou spojkou, o které mechanik prohlásil, že vydrží tak měsíc, tak jsem šetřil na výměnu, jezdil, najdnou uběhl rok a 25 tis. km a spojka pořád šlapala jako hodinky. Auto se prodalo a nový majitel tu spojku skutečně odrovnal měsíc po koupi... (před koupí byl upozorněn a dostal slevu)
Záleží určitě taky na kvalitě dílů apod. může to odcházet dříve, i když řidič jezdí jako s knihou na hlavě... 50 tisíc na spojku při běžném ježdění se mi zdá dost málo.

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
tak, tak najviac zalezi na sposobe jazdy. Caste rozjazdy na plny plyn, smykanie spojkou ked nevladze motor a ine "bezne pouzivane praktiky", ci zle nastaveny zaber spojky, mozu sposobit ze oblozenie neprezije ani 30tkm.
A to ked zacne "lestit" nit skutocne nema vplyv na jazdne vlastnosti, horsie vsak je, ze Ti to doskriabe zotrvacnik. Taku lamelu by som uz naspat urcite nedal, svoj zotrvak mam celkom rad.
A to ked zacne "lestit" nit skutocne nema vplyv na jazdne vlastnosti, horsie vsak je, ze Ti to doskriabe zotrvacnik. Taku lamelu by som uz naspat urcite nedal, svoj zotrvak mam celkom rad.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel mě to čeká teď.Doufám ,že to stihnu udělat(teda nějakej servis)dřív,než bude Trnava
Začala mi klouzat spojka a už se s tim skoro nedá jezdit.Ale tak divně,ze dne na den
se to vysralo...Auto má necelých 140 tisíc,předpokládám,že lamela je origo 



EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No je pravdou, že auto většinou jezdilo po městě, nastavení spojky bylo dle knihy snad na posledních 600 Km. Také určitě nepatřím mezi řidiče "milionáře", ale spíše mezi konzumenty se sklony k agresivní jízdě a pokud si vzpomínám tak loňské tažení Nivy z Bechyně do Brna té chudince taky asi moc nepřidalo, nicméněž vydržela přesně do definitivního odstavení vozu, takže úkoly jí svěřené splnila bezchybně na 100%.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107