kotouce misto bubnu
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
- Kontaktovat uživatele:
JmJ Svatá pravda.
MaysnerPokud to budeš mít na běžny provoz,tak bych zadní kotouče neřešil.Při brzdění se většina váhy vozidla přenáší dopředu.Proto vepředu kotouče ( mají větší sílu),takže teoreticky se zadek nadzdvihává,a budou ti blokovat kola,což při zimním provozu není ono,že.
MaysnerPokud to budeš mít na běžny provoz,tak bych zadní kotouče neřešil.Při brzdění se většina váhy vozidla přenáší dopředu.Proto vepředu kotouče ( mají větší sílu),takže teoreticky se zadek nadzdvihává,a budou ti blokovat kola,což při zimním provozu není ono,že.
LAĎA 2102(1992-2002)LAĎA 2104 (Ivan)(2002-) a taky modrá Laďa 2101 (Nataša)
to JmJ: ja uz mam na aute tolko veci "upgradeovanych", ze keby "organy" chceli, tak si nieco najdu aj bez tych brzd. Poviem Ti to inak: Mozno tej nehode, pri ktorej by moje auto mohlo byt skumane. vdaka ucinnejsim brzdam predidem.
to Kamil Teplárek: ja to mam pre bezny provoz a stale tvrdim, ze zadne bubny u Lady stoja za prd. Kotuce nemusia brzdit silnejsie, len nastup brzdneho ucinku je skorsi. Teda priklad z praxe: Prudko stupis na brzdu pri seriovych brzdach a co sa stane? Zadne bubny sa zacnu pomaly zahrievat na prevadzkovu teplotu, ich brzdny ucinok je mizerny az mizivy, ale to uz predne kotuce su naplno zahryznute a auto sa naklana dopredu. Zadne bubny este ani nezacali poriadne brzdit a obmedzovac brzdoveho tlaku uz obmedzuje ich ucinok na minimum. Kdezto pri zadnych kotucoch(o ktorych je zname, ze brzdia takmer tak dobre za studena ako za tepla) uz znacnu pracu odviedli este nez sa auto naklonilo a obmedzovac ich takmer vyradil. A este nezabudajte este na jednu vec - pri kotucoch vzadu sa auto ani natolko nenakloni ako pri bubnoch! To mate ako na bycikli - ak brzdim viac prednou nez zadnou brzdou naklana to, ak vsak brzdim rovnomerne, naklone je ovela mensi.
A to nehovorim o vyhodach silnejsich brzd vpredu a moznostiach nastavovania rozlozenia brzdneho ucinku medzi napravami.
to Kamil Teplárek: ja to mam pre bezny provoz a stale tvrdim, ze zadne bubny u Lady stoja za prd. Kotuce nemusia brzdit silnejsie, len nastup brzdneho ucinku je skorsi. Teda priklad z praxe: Prudko stupis na brzdu pri seriovych brzdach a co sa stane? Zadne bubny sa zacnu pomaly zahrievat na prevadzkovu teplotu, ich brzdny ucinok je mizerny az mizivy, ale to uz predne kotuce su naplno zahryznute a auto sa naklana dopredu. Zadne bubny este ani nezacali poriadne brzdit a obmedzovac brzdoveho tlaku uz obmedzuje ich ucinok na minimum. Kdezto pri zadnych kotucoch(o ktorych je zname, ze brzdia takmer tak dobre za studena ako za tepla) uz znacnu pracu odviedli este nez sa auto naklonilo a obmedzovac ich takmer vyradil. A este nezabudajte este na jednu vec - pri kotucoch vzadu sa auto ani natolko nenakloni ako pri bubnoch! To mate ako na bycikli - ak brzdim viac prednou nez zadnou brzdou naklana to, ak vsak brzdim rovnomerne, naklone je ovela mensi.
A to nehovorim o vyhodach silnejsich brzd vpredu a moznostiach nastavovania rozlozenia brzdneho ucinku medzi napravami.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
presne tento argument jsem cekal u tebe nic takove neresim, ty si z toho stejne jednou vyrobis hvezdou lod Voyager na warpovy pohon . Ja jen chtel upozornit nezkuseneho tunera na stinne stranky uprav, byt by ty upravy byly k lepsimu.Majo píše:to JmJ: ja uz mam na aute tolko veci "upgradeovanych", ze keby "organy" chceli, tak si nieco najdu aj bez tych brzd. Poviem Ti to inak: Mozno tej nehode, pri ktorej by moje auto mohlo byt skumane. vdaka ucinnejsim brzdam predidem.
VAZ 2104 1.3 1989
no pro me to auto bude ne uplne na denni jezdeni. obcas se s nim dopravim do skoly, bude jezdit na srazy a tak. zimni provoz neresim. v zime auto jezdit nebude. a kdyz bych to bral s tou bourackou a brzdama tak myslim ze by jim po brzdach bylo prd kdyz tam bude plno jinejch veci kery se jim taky libit nebudou
to Kamil Teplárek: to co rekl Majo je myslim dostacujici. ten zadek se nadzvedava prave kvuli pomalymu nastupu bubnu
to Kamil Teplárek: to co rekl Majo je myslim dostacujici. ten zadek se nadzvedava prave kvuli pomalymu nastupu bubnu
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Mě tu zaráží jen jedna věc... většina si stěžuje na malý účinek zadních brzd a ani jeden z vás nepomyslel na omezovač brzdového tlaku zadních brzd. Bratránkovi na 21061 tento omezovač "neomezoval" a zadní brzdy jeli smykem i při naloženým autě.
A ještě jeden příklad dám: na svoji 2101 občas nahodím gumy 185/60 R14 a nemám žádné problémy ve velké rychlosti kola brzdou zastavit. A to nemám ani posilovač brzd. Kola jedou smykem, auto se však valí setrvačnou silou dál....
Mno, asi to bude tím, že místo vymejšlení jak tam dostat kotouče (což jsem teda taky jednu dobu vymejšlel ), se věnuju údržbě brzd samotných . Brzdy mám zrepasované a účinost i po třech letech je symetrická a 100%
A ještě jeden příklad dám: na svoji 2101 občas nahodím gumy 185/60 R14 a nemám žádné problémy ve velké rychlosti kola brzdou zastavit. A to nemám ani posilovač brzd. Kola jedou smykem, auto se však valí setrvačnou silou dál....
Mno, asi to bude tím, že místo vymejšlení jak tam dostat kotouče (což jsem teda taky jednu dobu vymejšlel ), se věnuju údržbě brzd samotných . Brzdy mám zrepasované a účinost i po třech letech je symetrická a 100%
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
- Kontaktovat uživatele:
Ja si na účinnost zadních brzd teda nemůžu ztěžovat.Mám tam všechno nové,i zatěžák,a brzdí úplně v poho i z přívěsem.Vašátor píše:Mě tu zaráží jen jedna věc... většina si stěžuje na malý účinek zadních brzd a ani jeden z vás nepomyslel na omezovač brzdového tlaku zadních brzd. Bratránkovi na 21061 tento omezovač "neomezoval" a zadní brzdy jeli smykem i při naloženým autě.
A ještě jeden příklad dám: na svoji 2101 občas nahodím gumy 185/60 R14 a nemám žádné problémy ve velké rychlosti kola brzdou zastavit. A to nemám ani posilovač brzd. Kola jedou smykem, auto se však valí setrvačnou silou dál....
Mno, asi to bude tím, že místo vymejšlení jak tam dostat kotouče (což jsem teda taky jednu dobu vymejšlel ), se věnuju údržbě brzd samotných . Brzdy mám zrepasované a účinost i po třech letech je symetrická a 100%
LAĎA 2102(1992-2002)LAĎA 2104 (Ivan)(2002-) a taky modrá Laďa 2101 (Nataša)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Omyl, vzhledem k tomu, že se jedná o Majovu hranatou 2104, tak bych to viděl na borgskou krychli.JmJ píše:...jednou vyrobis hvezdou lod Voyager na warpovy pohon...
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Koko Loko píše:Omyl, vzhledem k tomu, že se jedná o Majovu hranatou 2104, tak bych to viděl na borgskou krychli.JmJ píše:...jednou vyrobis hvezdou lod Voyager na warpovy pohon...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4