Zapalování
Moderátor: Moderátoři
Zapalování
Mam problem se zapalovanim. Zigul skoro nehazi jiskru. Po vymene civky jiskra chvili sla. Motor naskocil, ale bezel nepravidelne a hrozne to strilelo do vyfuku. Ted uz to zase nejde ani nastartovat. Cim to muze byt? Myslel jsem, ze kladivko probiji na kostru i kdyz je rozepnute, ale tim to neni. Je mozne, aby to bylo kondenzatorem? Je normalni, ze pri odpojeni kondenzatoru (chtel jsem ho na dojeti odpojit) motor chcipne? Taky se mi zda divny, ze na kabelu, ktery je napojen na plus pol civky je pri vypnutem zapalovani kostra a po otoceni klickem je tam napeti. Je to tak spravne (ta kostra pri vypnutem zapalovani)? Vsechno to zacalo tak, ze jsem auto normalne nastartoval a nechal bezet na volnobeh pricemz jsem daval neco do kufru. Najednou zacali otacky postupne klesat, az to chciplo. Pak uz to vubec neslo nastartovat (az na chvili po vymene civky, jak jsem psal vyse). Do te doby to slo uplne normalne. Budu vdecny za jakoukoli radu. Uvizl jsem na chalupe a potrebuju vratit vozik, ktery jsem si pujcil v Praze. Nemam k dispozici jiny auto s kouli.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Bez kondíku to chcípne,protože on vlastně zajistí energii pro její tvorbu. Tudíž, jestli je hyn, nejede to případně to dělá psí kusy(při ztrátě kapacity). Při vypnutém zapalování je na cívce kostra, protože má malý odpor a kladívko zůstalo sepnuté, tudíž kostra přes kladívko projde na napájení cívky-nevím, jestli to píšu srozumitelně, třeba mě někdo opravte čitelnější formou.
Když to shrnu: když máš na cívce 12V, kladívko je OK a kondík taky, musí jít z cívky jiskra. Pokud nejde za rozdělovačem, může být hyn některý z kabelů, odpor v palci či vadné víčko rozdělovače.
Pokud máš 12V a novou cívku, vyměnil bych kondík a pojedeš dál.
Když to shrnu: když máš na cívce 12V, kladívko je OK a kondík taky, musí jít z cívky jiskra. Pokud nejde za rozdělovačem, může být hyn některý z kabelů, odpor v palci či vadné víčko rozdělovače.
Pokud máš 12V a novou cívku, vyměnil bych kondík a pojedeš dál.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
Jenomze ja mam pri vypnutem zpalovani kostru primo na tom napajecim kabelu i kdyz ho odpojim od civky. Tudiz se tam kostra nemuze dostat od kladivka. Jinak vysokonapetovy kabely jsou ok, palec i vicko taky. Jestli mam na civce 12 V tady bohuzel nemuzu zmerit, protoze nemam cim. Mam jenom 12 V zarovku a ta normalne sviti, takze predpokladam ze tam tech 12 V bude.denis píše:Při vypnutém zapalování je na cívce kostra, protože má malý odpor a kladívko zůstalo sepnuté, tudíž kostra přes kladívko projde na napájení cívky
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Na tom že tam máš při vypnutém zapalování kostru není nic divného. Uzemňuje se ti to přes jiné spotřebiče. A s tím že ti to nechce házet jiskru, tak bych to tipoval na ten kondenzátor.Brandy píše:Jenomze ja mam pri vypnutem zpalovani kostru primo na tom napajecim kabelu i kdyz ho odpojim od civky. Tudiz se tam kostra nemuze dostat od kladivka. Jinak vysokonapetovy kabely jsou ok, palec i vicko taky. Jestli mam na civce 12 V tady bohuzel nemuzu zmerit, protoze nemam cim. Mam jenom 12 V zarovku a ta normalne sviti, takze predpokladam ze tam tech 12 V bude.denis píše:Při vypnutém zapalování je na cívce kostra, protože má malý odpor a kladívko zůstalo sepnuté, tudíž kostra přes kladívko projde na napájení cívky
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG