5q

Moderátor: Moderátoři

petr
Příspěvky: 9
Registrován: pon dub 11, 2005 14:20
Bydliště: praha

5q

Příspěvek od petr »

prosimvás, mam možnost koupit 5q, ale ten chlápek co ho prodává vypadá jako děsnej vekslák, tak bych nerad koupil 4q. nevíte vo nákym bezpečnym způsobu jak se pozná 5q? třeba jak je dlouhej, slyšel sem že je o něco delší než 4q. nebo náký číslo na převodovce či co. dík moc. je to originál ruská převodovka BA3
2107 1,7i LPG
2104 1500 LPG
Volvo 760 2,0i 16V Turbo INTERCOOLER
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ted mne nic nenapada, to by jsi asi musel sundat zadni viko. Ale nahod tam za pet (od sebe dopredu) a pak by jsi mel poznat vetsi prevod mezi prvni a trti hrideli (vstup a vystup). A dej si pozor, aby to melo kapalinovy ovladani spojky (aby to nebyl Fiat atp.) . W.
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

A co zkusit jestli má fofrklacek šest poloh?
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Pšenda píše:A co zkusit jestli má fofrklacek šest poloh?
Pokud dlouho stála, nemusí to jít zrovna lehko...ale asi není lepší způsob vyjma "rozborky".
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Rozdíl mezi 4 a 5-kvaltem z obrázků - hlavní je ve tvaru spodní části zadního dílu:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Aha, takže při pohledu zvenčí je čtyřkvaltka vzadu dole šikmá a pětikvaltka "hranatá"?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

presne tak, to kolecko 5.kvaltu je dost velke, tak sa musi niekam zmestit...ja mam na seatackej kvoli nemu pridanu specialnu vanicku...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

dmatej píše:Aha, takže při pohledu zvenčí je čtyřkvaltka vzadu dole šikmá a pětikvaltka "hranatá"?
:idea:
Přesně tak. Z obrázku to sice není tak patrné, ale jedná se o zešikmení spodní části zadního dílu.
Vizuelně (vlastně i fyzicky) můžeme vlastně převodovku rozdělit na tři díly:
1. Spojkový koš
2. Tělo převodovky (uložen I. - IV. stupeň
3. Zadní díl (uložen V. a R. stupeň a řadicí páka)
L.
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

Luděk Musil píše:
dmatej píše:Aha, takže při pohledu zvenčí je čtyřkvaltka vzadu dole šikmá a pětikvaltka "hranatá"?
:idea:
Přesně tak. Z obrázku to sice není tak patrné, ale jedná se o zešikmení spodní části zadního dílu.
Vizuelně (vlastně i fyzicky) můžeme vlastně převodovku rozdělit na tři díly:
1. Spojkový koš
2. Tělo převodovky (uložen I. - IV. stupeň
3. Zadní díl (uložen V. a R. stupeň a řadicí páka)
L.
Takze 5. rychlost je "cela v zadnim dilu"? Tak to by mohlo jit pridelat na 4kvalt, ne?
Deli
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nene, ono to není na tom obrázku moc vidět, ale všimni si kudy jdou ty barevný čáry - tudy se přenáší energie. Hodně se to liší.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

dmatej píše:Nene, ono to není na tom obrázku moc vidět, ale všimni si kudy jdou ty barevný čáry - tudy se přenáší energie. Hodně se to liší.
Mas pravdu. Ja snad ten petikvalt nikdy nebudu mit. :x :x
Deli
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

dmatej píše:Nene, ono to není na tom obrázku moc vidět, ale všimni si kudy jdou ty barevný čáry - tudy se přenáší energie. Hodně se to liší.
:shock: Jaka energie, to sou cary podle zarazenych rychl.stupnu(ktera kola sou pro ten ci onen stupen v zaberu)...Ta prevodovka se opravdu lisi v zadnim dilu.Stredni dil je stejnej, predni priruba taky.Nevim uz jak tahla, to jedine seznam dilu...
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Aha, já si nevšiml, že oni zpřeházeli barvičky. Tak to z toho nevidím nic.

Přes co se přenáší energie způsobující pohyb? No přes kola v záběru, takže to by souhlasilo :-) Akorát jsem to napsal trošku "pseudovědecky" - aspoň vidíš, jak člověka ve škole zblbnou. :toothy10:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

Nema nekdo doma 4 i 5 kvalt, aby to prozkoumal? :D
Deli
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Skutečně rozdíl je pouze v zadním dílu, výstižně to popsal Luděk a lépe to po drátě asi nejde. Jedině to odfotit.
Prostě bych to vyřešil asi tak - půjde-li tam klepnout pětka, je to pětikvalt. :lol:
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“