jak funguje LPG?
Moderátor: Moderátoři
JInak jak psal Myso-měl jsem 2105 s 1300ccm motorem a ve městě jsem živou jízdou jezdil kolem 12-14l dle nohy, mimo město průměr za 10l. Dálkové kolem 8,5l a to vše se 4q.
Teď mám japonce,motor 1500ccm, mám tam karbec ze š120 a na LPG dálkové jízdy kolem 8-9l a město kolem 10-11 a to ho nešetřím.
Tudíž 10l LPG NENÍ NA 1300ccm MOTOR MOC.
Teď mám japonce,motor 1500ccm, mám tam karbec ze š120 a na LPG dálkové jízdy kolem 8-9l a město kolem 10-11 a to ho nešetřím.
Tudíž 10l LPG NENÍ NA 1300ccm MOTOR MOC.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hmm transplantace organu...Jsem rad ze jsi spokojen, ja uz si privykl na benal a je to parada.denis píše:mám tam karbec ze š120 a na LPG dálkové jízdy kolem 8-9l a město kolem 10-11 a to ho nešetřím.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Až budeš každej den dojíždět do práce třeba 15 km jako já,tak si snadno zpočítáš,že se LPG vyplatí.Mě se investice do LPG vrátila za 8 měsíců,už jsem najel na plyn 11500 km a už šetřim.Je pravda,že dynamika motoru je pryč,ale na druhou stranu tam nebyla ani na benzin,neboť můj motor is DEAD!
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Asi tak, denně jezdím do práce 30km tam a 30 zpět a se zděšením jsem si všimnul, že jsem od 8.4 do 1.7 najel 3750km. Pak si člověk spočítá, že je lepší zaplatit za litr 14kč než 31.
Jinak dynamika motoru nějak rapidně nespadla ale to je dáno i hmotností auta a výkonem. Na benál jsem to stryskoval dolů a tak to paradoxně na plyn jede lépe.
Jinak dynamika motoru nějak rapidně nespadla ale to je dáno i hmotností auta a výkonem. Na benál jsem to stryskoval dolů a tak to paradoxně na plyn jede lépe.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
za 11500km sa ti akoze vratila investicia do LPG? No tak to gratulujem, lebo ja mam nalietane na LPG nejakych 27tisic, ci tak nejak a stale sa mi investicia nevratila. Potrebujem este nejakych 5-6 tisic kilometrov, potom mozno.radek mb píše:Až budeš každej den dojíždět do práce třeba 15 km jako já,tak si snadno zpočítáš,že se LPG vyplatí.Mě se investice do LPG vrátila za 8 měsíců,už jsem najel na plyn 11500 km a už šetřim.Je pravda,že dynamika motoru je pryč,ale na druhou stranu tam nebyla ani na benzin,neboť můj motor is DEAD!
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Na benzin jezdim skoro o korunu dráž na kilometr než na plyn.Tzn. na 10000 km je to 10000 korun.A právě těch 10000 korun jsem dal za komplet montáž LPG do auta.Čili se mi montáž už zaplatila a teď jezdim za levno.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Já jezdím s 2102 za zhruba 10až12l, úsporně bych jezdil rád, ale vždycky se tak nějak neudržim. S tou návratností investice-mě to stálo 15tis. někdy v r.95 a vrátilo se mi to po 10tis.km. (I při tehdejší "drahosti" západních cen jsem v holandsku na LPG jel levněji než u nás na benál.) A s živostí nemám problém.Po emisích jsem to vždycky trošíčku doladil...Ale teď už mám vestavbu na černo.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Takze jsem pohledal na netu spoustu veci a vysledek je toto.
Motor nejde seridit tak aby byl optimalni jak pro benzin tak pro plyn,jde vzdy o kompromis.proto se mi zda ze to jede lip na plyn bo je to na to serizene.
Po drobne uprave jizdniho stylu (trosku jsem se zklidnil a dojizdim na neutral) jezdim ve meste (od doby co to zapisuju) za 8l na 100km.Coz se mi uz docela pozdava.Sehnal jsem druhej karbec tak ho zrepasuju a po vymene uvidim jestli to jeste vic neklesne.
Jinak to auto je jak diesel.Jedu klidne 30 na 4 a motor tise a spokojene prede.S zadnym jinym benzinakem to neslo (ani ladou ani nicim jinym)To auto je tank,asi ho ze stavu
"otroka" povysim na "sluhu"
Motor nejde seridit tak aby byl optimalni jak pro benzin tak pro plyn,jde vzdy o kompromis.proto se mi zda ze to jede lip na plyn bo je to na to serizene.
Po drobne uprave jizdniho stylu (trosku jsem se zklidnil a dojizdim na neutral) jezdim ve meste (od doby co to zapisuju) za 8l na 100km.Coz se mi uz docela pozdava.Sehnal jsem druhej karbec tak ho zrepasuju a po vymene uvidim jestli to jeste vic neklesne.
Jinak to auto je jak diesel.Jedu klidne 30 na 4 a motor tise a spokojene prede.S zadnym jinym benzinakem to neslo (ani ladou ani nicim jinym)To auto je tank,asi ho ze stavu
"otroka" povysim na "sluhu"
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
-
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
No co víš i to je možný ...jinak bejvál 05 žrala 12/100 LPG ale 170 (q4)Majo píše:za 8 litrov coho? benzinu ci LPG
Ja teď pořídil do 1700i LPG a nemužu si stěžovat jezdi mi to jen o trošišku zdechlej asi o 5-10% jak dřív ale za to je to poloviční cena což při ceně benzínu potěší. Jinak zatím naměřená spotřeba v tomhle horku je 8/100 LPG ...za necelej měsích probozu sem najel 1000km