sportovy vyfuk

Moderátor: Moderátoři

myslis ze je rozdiel medzi madarom 1 a 2 rurou co sa vykonu tyka?

ano
7
17%
nie
9
22%
neviem
25
61%
 
Celkem hlasů: 41

čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

sportovy vyfuk

Příspěvek od čmelák »

tak som stale pri tej istej otazke...
aky vyfuk? rozmyslam nad nim uz dlho a chcem neco poriesit ale
madar 2rura uz to mate vsetci neviem ci ho chcem ale vyzera to tak ze pri nom asi aj skoncim...
lenze mam moznost postavit vlastny vyfuk teda koncovy tlmic... na strankach som (madarskych) som videl navod na stavbu telesa tlmica co na to hovorite?
myslite ze je velky rozdiel medzi medzi madarom(ako absorbcny tlmic) alebo tlmic made in home ktory bude vlastne na tom istom principe?
bude to poznat ci tam mam madara alebo neco ine? nechcem zadny uni piciak to je jasne preto rozmyslam nad madarom alebo nad robenym tlmicom ale podla navodu... kvoli priemerom a dlzke aby to malo aj nejaky spatny proti tlak nie len daka ryna a bude to hucat ako blbe a motor pojde srat...
tak ako?
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Hehe, doufám, že tě mé nevím potěšilo :-)

No, ale udělat si tlumič doma není tak blbej nápad....jenom mít výbavu, asi bych to zkusil. Minimálně kvůli odolnosti vůči korozi a trošku si s tím vyhrát....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Doufám, že mé nevím tě také potěšilo.
Ale alespoň přidám můj názor na maďarské či jinak "tuněné" laufy:
V podstatě nic proti nim nemám, přidám se do tábora (jak to někdo trefně nazval) "sraček" a zůstávám u klasického originálního výfuku - mám rád v autě ticho rušené maximálně hudbou nebo zprávami.
A navýšení výkonu či pružnosti motoru? Tomu sice věřím, ale na druhou stranu je to určitě vykoupeno nějakou nevýhodou. L.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Já mám spíš nutkání udělat si doma napodobeninu originálu, protože ty rezavějící šmejdy, co se tu prodávaj, nestojí za nic.
Ale říkám, chce to vybavení a ánung o tom, jak přesně to má vypadat - vím, že kvůli rezonancím záleží na přesných rozměrech (pravda je, že i v tomhle ty prodávaný stojej za prd - teď nemám na mysli maďary, ale seriový).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Ked je k dispozici ohybacka, skruzovacka a slusny aparat na zvaranie, tak to nie je problem.A ked zozenies nerez material tak mas vyfuk na vecnost.Ja som volakedy take moznosti, okrem nerezu, mal a spravil som komplet tlmice vyfuku na Daciu, priecky som mal z 3mm plechu a aj ked po siestich rokoch obal prehrdzavel tak nebol problem ho zaplatat. Horsie je to s trubkami a ich ohybanim. Dacia mala velku vyhodu v tom ze trubky boli zvlast a tlmice zvlast. Tie trubky som vzdy kupoval.
Roman
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Souhlas Ludku.. proste ticha jizda :-) mam seriovy autak a tak chci taky seriovy tlumic. Kdyby se dal poridit z nerezu.. bylo by to mile :-) no nerezovemu bych mozna trochu zvyseny hluk odpustil :-)
Jenze to by ten vyfuk musel byt z nerezu jiz z fabriky. ted po vymene se mi to moc nevypalti :-(
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

I ja jsem pro co nejtissi provoz, neni nad to, kdyz zvuk motoru je jenom vzdalenou kulisou pri jizde. W.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Wolf píše:I ja jsem pro co nejtissi provoz, neni nad to, kdyz zvuk motoru je jenom vzdalenou kulisou pri jizde. W.
tak to je dost o hovne...to potom ani neni jazda, ved tam nieco chyba! to jak keby som nemal v ruke volant...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Myso píše:
Wolf píše:I ja jsem pro co nejtissi provoz, neni nad to, kdyz zvuk motoru je jenom vzdalenou kulisou pri jizde. W.
tak to je dost o hovne...to potom ani neni jazda, ved tam nieco chyba! to jak keby som nemal v ruke volant...
covece ty musis byt dobre odolny proti hluku :-)

znamy ted prodal sve upravene bmw a kupil "obycejne". nemuze si vynachvalit, jak to krasne hladce jede a jak ho po 50km neboli hlava. a to je to nadseny automobilista :-).
VAZ 2104 1.3 1989
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

JmJ píše: covece ty musis byt dobre odolny proti hluku :-)
28 000km s 2rurovym madarom za prdelou urobi svoje... :occasion9:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Miluju šepotající motor! Jenže čím novější výfuk koupím (seriový), tím větší kravál dělá - byť pro Myša by to asi byla s*ačka. A ještě tím kratší dobu vydrží...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ach yo neco musim sosnut... ja som asi rozhodnuty a spravim to po svojom a basta :(
lebo zvuk musi byt to asi na mysovej strane ja neznasam ked sa ide potichu...
slo mi len o to ze ci spravit svoj alebo kupit madara ale vyzera to tak ze spravim svoj...
ak tak v tt bude ak nebude tak potom bude no asi nie tak skoro :x
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Ja sa tiez priklanam k Mysovej strane.
Pri jazde mi nieco chybalo. Motor isiel aj ,ked nemam zatlmeny interier strasne po tichu. Po namontovani dvojrurovky sa to vyriesilo :mrgreen:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

v autoskole som jazdil na filcke, obcas na oktavke, ale na konecnu jazdu som isiel novucickym renaultom cliom, kde si instruktor dobre vypeckoval radio...ideme si tak po meste 60, rovna cesta, tak reku skontrolujem aj ine budiky okrem tachometra, kukam co je to tu vpravo take vylomene...aha otackomer...ja som isiel na 2ke...tak som tam bachol za 4 a instruktor si to ani nevsimol...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

to myso :lol: ja radim az ked je intruktor nervozny a zacne sa tak divno hybat
inak otazka ma velkost koncovky na vyfuku vplyv na neviem co? vykon alebo ako to je? je jedno aku koncovku dam? ked bude velka nebude to spatne ? ked bude mala? ide o to aby bol tlmic dost dlhy?
aka ma byt dlzka tak ako povodny? alebo?
dlzka rury co ide na koniec z tlmica ma byt ako dlha? tak ako povodny len trochu hrubsia?
odpovedzte mi dakujem
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“