Abnormální spotřeba oleje, aneb mám z toho dýmovnici.
Moderátor: Moderátoři
Pokud to dlouho stálo, budou to nejspíš ty gufera. My dávali motor, kterej stál 3 roky (v autě, ale bez svodů) a teklo všechno....musel se kompletně přetěsnit. Tekl jako cedník.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Ono právě když auto stojí je horší jak kdyby jezdilo
Každá uloženka je olejníčka protože gufera ztvrdnou a pak prasknou
Když jsem to dělal já tak tam zbylo jen pár kousků pružinek a ty plechové kroužky zbytek gufera byl fuč. To samé tlumič nárazu jsem tam nenašel a hlava má po řetězu odlehčenou stěnu.
Pokud chceš udělat jednoduchej přípravek abys nemusel sundávat hlavu tak napiš
Každá uloženka je olejníčka protože gufera ztvrdnou a pak prasknou
Když jsem to dělal já tak tam zbylo jen pár kousků pružinek a ty plechové kroužky zbytek gufera byl fuč. To samé tlumič nárazu jsem tam nenašel a hlava má po řetězu odlehčenou stěnu.
Pokud chceš udělat jednoduchej přípravek abys nemusel sundávat hlavu tak napiš
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Motor váží cca 115Kg, převodovka odhadem tak 50kg. Nevím ty váhy jistě, ale vím jistě, že když se zvedá agregát za převodovku (tam co je spojka) tak motor se nezvedne. Je o něco těžší.Vašátor píše:Motor povolíš na silentblokách, za převodovku ho lehce nadzvedneš...pak ti půjde sundat vana.
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to si kde splodil?sak je to na fest zosrobovane! to si pis ze sa zdvihne...uz som to tak robil 2x a vzdy sa zdvihol...Teepee píše:Motor váží cca 115Kg, převodovka odhadem tak 50kg. Nevím ty váhy jistě, ale vím jistě, že když se zvedá agregát za převodovku (tam co je spojka) tak motor se nezvedne. Je o něco těžší.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Splodil jsem to doma na dvorku, při výměně výfuku. Tak jsem asi udělal něco špatně. Nejspíš to, že jsem chtěl motor přimět, aby se zvedl jen z jednoho silentbloku (potřeboval jsem motor naklopit doleva, abych dostal přírubu výfuku na parohy a povolil jsem jen pravý silentblok motoru.)
viz 5. a 6. května 2006 v http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... ad2106.htm
Jen nechápu co je kde pevně přišroubované, zadní silentblok převodovky přece není pevné spojení a váhově převažující motor musí při takovém zvedání zadní silentblok slušně natahovat.
viz 5. a 6. května 2006 v http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... ad2106.htm
Jen nechápu co je kde pevně přišroubované, zadní silentblok převodovky přece není pevné spojení a váhově převažující motor musí při takovém zvedání zadní silentblok slušně natahovat.
Naposledy upravil(a) Teepee dne pon kvě 29, 2006 08:59, celkem upraveno 1 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Myšo, Ty sprosťáku! Teprve dvakrát?Myso píše: ....to si pis ze sa zdvihne...uz som to tak robil 2x a vzdy sa zdvihol...
A teď beze srandy:
Když budeš zvedat motor za tu plošku, která je vepředu na spojkovým koši, tak ten motor opravdu půjde nahoru, kam až tunel pustí převodovku. Předpokladem jsou samozřejmě uvolněné silentbloky na motoru, hadice, táhlo plynu. Silentblok na převodovce zůstává při této operaci na svém místě. L.
Já se taky přidám ... Teprve dvakrát? . Luďku, my už máme praxi, že ... jen bych tuto praxi už dále radši neprohluboval. Snad už to bude Pátračovi jezdit . Když už, tak leda na svýmLuděk Musil píše:Myšo, Ty sprosťáku! Teprve dvakrát?Myso píše: ....to si pis ze sa zdvihne...uz som to tak robil 2x a vzdy sa zdvihol...
A teď beze srandy:
Když budeš zvedat motor za tu plošku, která je vepředu na spojkovým koši, tak ten motor opravdu půjde nahoru, kam až tunel pustí převodovku. Předpokladem jsou samozřejmě uvolněné silentbloky na motoru, hadice, táhlo plynu. Silentblok na převodovce zůstává při této operaci na svém místě. L.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
No je fakt, že poprvý jsem to řešil taky kvůli vejfuku
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Doporučuju to udělat jak píše vašek. tzn přeměřit tlaky. pokud to bude mít solidní tlaky tak jsou to gufera. pokud to bude mít tkaly nižší tak to ještě mohou bejt ventily ale taky kroužky. stačí vydělat svíčky a dát do válců cca 20mll oleje a uvidíš o kolik se tlaky zvednou pokud razantně tak to jsou kroužky pokud málo tak ventily. mmj teď mám motor v autě co stál cca rok bez paroží. nevěřili by jste jak orezavěly ventily vzdušnou vlhkostí. Valce a spol to přežili asi jen díky tomu že to bylo zaolejovaný jak ropovod... žralo to prej přez litr skoro litr a půl. Udělal jsem gufera motor očistil a protože jsem ho měl venku tak jsem ho přetěsnil komplet tun víko ventilů, vanu, přední zadní gufero kliky a samo že ventily a paliv čerpadlo a pumou vody. teď nikde ani nekápne. má najeto 1700 km a oleje neubylo ani deci. takže spotřebu 1,5l na 1000 km dělaly vadná gufera na ventilech netěsné ventily apak taky to že to dost teklo všema těsněníma. mmj to co jsem oloupal z ventilů.... nánosy... připomínalo to místo ventilu lízátko Huba buba
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
motor isto nema 115kg a prevodovka 50 uz vobec nie
Motor vyberam kladkostrojom a zo zeme ho nemam problem zdvihnut do furika vlastnorucne. 115kg by som asi sotva zdvihol Prevodovku nosim pod pazuchou takze tak 30kg mozno 35.
Motor vyberam kladkostrojom a zo zeme ho nemam problem zdvihnut do furika vlastnorucne. 115kg by som asi sotva zdvihol Prevodovku nosim pod pazuchou takze tak 30kg mozno 35.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
vpiatok som mal dole hlavu z 1500 Medzi piest a valec sa mi podarilo vopchat 0,40 mierku uspech cooo ono ten piest je hore kapanek užššiii tak ze predpokladam že vola medzi valcom a piestom je si tak 0,20 Pekne vidno prvy kruzok
spotreba 42l lpg a 1l oleja na 360km.
Je zaujimave že ten motor presto tak dobre jazdi.... asi to bude tym že nie je ziadne trenie medzi valcom a piestom
spotreba 42l lpg a 1l oleja na 360km.
Je zaujimave že ten motor presto tak dobre jazdi.... asi to bude tym že nie je ziadne trenie medzi valcom a piestom