2102
Moderátor: Moderátoři
Zdravím Vás, všechny. Jsem už 12 let majitelem žluté 2102 r.80 a teď mi přibyla bílá 2104 r.89. Ladaklub jsem objevil asi před půlrokem, a teď jsem se konečně prokousal k prvnímu příspěvku. Uf! Lada je skvělé auto.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak to oficiálně vyráběný určitě nebylo
Jenom ta 2102 s motorem a interiérem 2103
Jenom ta 2102 s motorem a interiérem 2103
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Zdravim, takže ten můj krasavec žlutej má najeto asi 165tis., na motoru jsem akorát při 100t. vyměnil kroužky a rozvod. řetěz, jinak od 78tkm jezdí téměř výhradně na lpg, má tranzistorové zapalování vlastní výroby, a vloni dostal nový lak. >Milované rodinné auto<
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
I přední částí???? Já jsem myslel,že ta zůstala stejná jako 02.....Míra151 píše:Kombál s motorem ,přístrojovkou a přední částí z 2103 byl prodávanej i tady v 80 letech
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pokus, to by mě zajímalo, páč ta plzeňská je překopaná na 05...Míra151 píše:Pokusím se sehnat foto
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Tak na to jsem zvědavej. Taky jsem jednou viděl kombála s maskou 03, ale myslím si že je to bastl a nic takovýho se oficiálně nevyrábělo. Ono to ani moc neladí k sobě. (předek vs. zadek)Míra151 píše:Předek klasika 2103Laďuša píše:I přední částí???? Já jsem myslel,že ta zůstala stejná jako 02.....Míra151 píše:Kombál s motorem ,přístrojovkou a přední částí z 2103 byl prodávanej i tady v 80 letech
Pokusím se sehnat foto
S levostranným řízením se vyráběly kombíky s následujícím označením:
- 2102 - 1200, interiér 01
- 21021 - 1300, interiér 01
- 21023 - 1500, interiér 03 + posilovač brzd + zadní vyhřívané sklo
všechny měly celou karosérii standartní, tj. včetně předku. Pokud je na 02 4světlové čelo, pak se jedná o samo-domo úpravu. Stejně jako např. hranatá světla na 03/06.
K nám se oficiálně přes mototechnu dovážela pouze základní varianta, tj. 1200.
21021 jsem zatím neviděl. Přesto je jejich výskyt možný.
21023 jsem viděl 2x. Jednalo se o exportní provedení na západní trhy. Přesto se jich u nás pár kusů prodalo přes Tuzex.
Když jsem se byl informovat na DI na přestavbu 02-1200 na 02-1500, tak mi to zamítli. Když jsem potom byl u vedoucího daného odboru, tak jsem se s ním bavil i o variantě 21023. On mi řekl, že tuto variantu zná a dokonce, že ji sám kdysi měl. Koupil ji tehdy protekčně v Tuzexu. Oficiálně dnes ale takovou přestavbu provést nelze. Jak mi to tehdy vysvětloval, tak ty 023 prodávané v Tuzexu měly v TP napsané nějaké výjimky.
Při mé konzultaci s CS AutoLada mi sdělili, že do 02-1200 povolí max. 1300 a to i v řemenové verzi. A to z důvodu, že již na 1200/1300 řetěz oficiálně nevozí díly.
- 2102 - 1200, interiér 01
- 21021 - 1300, interiér 01
- 21023 - 1500, interiér 03 + posilovač brzd + zadní vyhřívané sklo
všechny měly celou karosérii standartní, tj. včetně předku. Pokud je na 02 4světlové čelo, pak se jedná o samo-domo úpravu. Stejně jako např. hranatá světla na 03/06.
K nám se oficiálně přes mototechnu dovážela pouze základní varianta, tj. 1200.
21021 jsem zatím neviděl. Přesto je jejich výskyt možný.
21023 jsem viděl 2x. Jednalo se o exportní provedení na západní trhy. Přesto se jich u nás pár kusů prodalo přes Tuzex.
Když jsem se byl informovat na DI na přestavbu 02-1200 na 02-1500, tak mi to zamítli. Když jsem potom byl u vedoucího daného odboru, tak jsem se s ním bavil i o variantě 21023. On mi řekl, že tuto variantu zná a dokonce, že ji sám kdysi měl. Koupil ji tehdy protekčně v Tuzexu. Oficiálně dnes ale takovou přestavbu provést nelze. Jak mi to tehdy vysvětloval, tak ty 023 prodávané v Tuzexu měly v TP napsané nějaké výjimky.
Při mé konzultaci s CS AutoLada mi sdělili, že do 02-1200 povolí max. 1300 a to i v řemenové verzi. A to z důvodu, že již na 1200/1300 řetěz oficiálně nevozí díly.