Tak problem byl, ze to byl vyzily chrchl uz od koupe a z hovinka bic neupletes. Tyhle auta jsou delany na 120 tisic. Vytekle tlumice, vadny posilovac rizeni, problematicky rozvod brzd s pekelnym dvoukostkovym propletencem a debilnim omezovacem. Uhnila priruba katu (Vasek skvele zavaril). Foukle tesneni pod hlavou. Navic kdyz jeden pouzije pri oprave treba predni tlumice a zadni pruziny od Majstersportu nemuze se divit, ze ho chce to auto permanentne zabit. Jedine ceho budu zelet je celkem sympaticky, hlucny a ve vysokych otackach tupy 8V motor s kterym se po meste jezdi lip jak s 16V v zakladu. No a nespornym kladem toho auta je, ze s nim nemam strach ze mi ho nekdo rozbije neb bych mu asi i podekoval. No a koroze. Jako vylozene diry tam nejsou (o jedne male, ale vim, no vlastne o trech). Nicmene vsude takove rezance. No proste uz ne. Jako tuhle technickou by to jeste s nejakym osolichanim dalo, ale proc?
A ta hlaska o tom, ze ji budu mit furt byla takovou replikou na hlasku jednoho mistniho uzivatele kdesi od Hradce. Myslenou uplne jinak nez se zda.
Markova Nová strast s demencí
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11058
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Markova Nová strast s demencí
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Markova Nová strast s demencí
Z mojich skusenosti so servisom Kalin a vseobecne modelov od 2110 do Priory je to tak, ze tie opravy si vyzaduje skor cas, ako najazd.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1525
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markova Nová strast s demencí
Tak to jsem měl asi dvakrát po sobě štěstí na dobrej kus. Nemůžu říct, že by se na nich něco nějak moc sypalo. První šla do Barka s nájezdem něco přes 300 000 a na motoru se kromě rozvodů, svíček , filtrů a oleje nic neopravovalo, do té co mám teď jsem taky nemusel kromě spotřebáku nic investovat.Georgius píše: pon kvě 26, 2025 06:35 Mám pocit že tady je zásadní fakt, že jednicková Kalina v nespolehlivosti a nutnosti průběžných oprav drobností (takové to furt se něco sere) překonala desítku a to byla laťka dost vysoko
VAZ 1117