Pres kulicky to neboucham to by asi bolelo . Zas takovej ras nejsem. Ted si nevybavuju presne, ale zlobi tusim PZ. Ovalita na bubnech je. Na technicke rikal, ze by bylo vhodno to uz resit neb je to uz na hrane takze by tu bylo mozne voditko. Bubny v syslatech jsou, ale vime jak je to s novyma dilama, aby to nebylo jeste horsi. Zatim si je setrim pro Grantu kdyby na ni v breznu neprosly.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nový originály byly často šišatý taky, kolikrát ani soustruh úplně nepomoh, ale zmírní to dost. Měl sem i nějaký ruský padělky z Krče co měly poloviční sílu stěny a ty byly tragický i po soustruhu. Možný řešení by byla celolitinová druhovýroba, ale nikdy sem to nezkoušel, někdo na foru to ale měl a nestěžoval si. Já má aktuálně vůli na LZ, PZ úplně ok. Nájezd cca 60 tkm.
Litinove jsou priserne tezke a vzhledove odpudive. Koneckoncu na Kaline litinove jsou, ale cert vi jak stare tusim pofiderniho vyrobce co se zove A.B.S. nebo tak nejak. No a v syslatech je tez litina nejake "seriosnejsi" znacky tusim TRW.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ostali mi budíky po 05 a chcem si ich oživiť v garáži, malé merače nie je problém, použijem potenciometre na ručičky, avšak čo s otáčkomerom ? Skúšal som generátor sínusovky s fq cca 50hZ a nič, ani neťukla ručička. Zapojenie klasické, čiže na + svorku + napájania, na svorku - išlo - napájania a na svorku 1 som pripojil generátor, gnd z generátora som pripojil k - . Amplitúda mala okolo 8V. Niekde je kuleha
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Já su jen blbé ekonom a slaboproudu nerozumím.
Předpokládám, že v tom otáčkoměru bude čítač impulsů.
Příklad: 1200 ot/min = 20 ot/sec. Takže 20 signálů (mínusů, koster) za vteřinu.
Dal to ten generátor?
A samozřejmě vlastní otáčkoměr musí být připojen na plus a mínus. A samozřejmě signál od kladívka.
L.
PS: a jestli má myšlenka je totální blbost, potom jako bych nic neřekl
Luďo, ještě tam hraje jeden údaj a tím je čtyřtaktní čtyřválcový motor. Tzn. kladívko třískne 4x za dvě otáčky motoru. Tzn. výsledná frekvence je pro 1000ot = 33Hz. Ale měl by to být obdelníkový signál. Na sinus to asi fungovat nebude.
Vlevo je napsáno něco ve smyslu "režim" "zap" "vyp" a vpravo "benzin" a "76" a "93", takže bych tipoval třeba něco s předstihem ale těžko říct jakým způsobem by ho to mohlo měnit...
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná