Tak to spíš vypadá na špatný ventil - teplem se rozměry samozřejmě mění a někde se Ti přidře.Ondrej19 píše:Takže nejaký problém tam teda mám... Ale v lanku? Keď problém sa objaví až keď začne kúriť. Pokiaľ pohybujem s páčkou kúrenia napríklad pri vypnutom motore, keď je chladiaca kvapalina studená, tak ide ovládanie ľahko, normálne.
Niva netopí
Moderátor: Moderátoři
Re: Niva netopí
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Niva netopí
Vyrabi se na Nivu nejaky keramicky ventil, asi trvanliva zalezitost. Kdyz davat novy tak mozna by to stalo zato.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon pro 30, 2024 19:55
Re: Niva netopí
Ahoj, mám menší problém, auto za jízdy nad 60 km/h
přestane postupně topit, ventilátor jde, teplota motoru se drží vzorově. Když přijedu někde na křižovatku, nebo zpomalim, začne jít teplý vzduch.
Pokud jste někdo řešil něco podobného, rád bych se přiučil. Diky
přestane postupně topit, ventilátor jde, teplota motoru se drží vzorově. Když přijedu někde na křižovatku, nebo zpomalim, začne jít teplý vzduch.
Pokud jste někdo řešil něco podobného, rád bych se přiučil. Diky
Bronto 2017
Re: Niva netopí
Kdyz netopi a zastavis, tak jakou teplotu ma chladic? Horkou, ze se na nem neudrzi ruka, teplou, vlaznou nebo studenou?
Kdyz nastartujes studeny motor, kdy se zacne hrat chladic? Postupne od zacatku, nebo narazove az kdyz je teplota "na 90"?
Chladici kapaliny mas dost?
Kdyz nastartujes studeny motor, kdy se zacne hrat chladic? Postupne od zacatku, nebo narazove az kdyz je teplota "na 90"?
Chladici kapaliny mas dost?
VAZ 2104 1.3 1989
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva netopí
Pokud je to nad 60km/h pak se nejspíš prochlazuje chladicí médium od chladiče a jako první bych řešil termostat. Nouzově by to reagovalo na dečku/karton před chladič. Také odpovědi na JmJho otázky napoví.
Neví někdo, jestli je na Brontu už ta "vychytávka", že i když se teplota drží vzorově = ručička teploměru je tam kde má = znamená to skutečnou teplotu v nějakém pro motor bezpečném intervalu, aby uživatel vozu neměl pocit, že se s teplotou a motorem něco děje a přesto může být termostat OFF?
Neví někdo, jestli je na Brontu už ta "vychytávka", že i když se teplota drží vzorově = ručička teploměru je tam kde má = znamená to skutečnou teplotu v nějakém pro motor bezpečném intervalu, aby uživatel vozu neměl pocit, že se s teplotou a motorem něco děje a přesto může být termostat OFF?
Bílý LADA a okřídlená spol.