Moze mi niekto nafotit budiky na zariadeni na plnenie klimi pri beziacom motore. Tj fotka modreho a cerveneho budika pri zapnutej klime, rezim teplota LO, ventilator namaximum tj 8ciarok.
Dve fotky budikov plniaceho zariadenia:
Prva fotka na volnobeh, a druha fotka v otáčkach cca 1500 motora. Dakujem
Klimatizácia
Moderátor: Moderátoři
Re: Klimatizácia
Teoreticky by tam mal pasovat ventil z nissanu juke (ale je asi na R134) 922003DF0A
Re: Klimatizácia
Tak po 2 rokoch asi uz klima funguje ako ma. Uz len niekedy cez vikend vyskusat skusobnu jazdu, aby som si to potvrdil. DAkujem pritomnym za pomoc.
Re: Klimatizácia
A kde byl nakonec problém?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Klimatizácia
To bych raději jezdil bez klimy
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Klimatizácia
Neni to take hrozne. ZAroven som natiahol kabel k snimacu vlhkosti v zrkadle, a namontoval elektricky ohrev vzduchu.
Re: Klimatizácia
Aby sme sa vratili k klimatizacia autovaz zvoli pre vestu kompresor s vnutornym riadenim. Zase sa ukazalo ze sa setrilo na nespravnom mieste. Na druhej strane sme mohli dopadnut horsie vid logan alebo largus kde sa teplota na vyparniku udrziava zapinanim spojky kompresora. I ked povedat ze horsie ako kedy. Pri potrebe maleho chladiaceho vykonu je to blbe lebo cuka z motorom pri zapnuti vypnuti klimakompresora, saze ide nastavit nizsiu teplotu vyparnika.
Na veste je interne riadeny kompresor co ma tu nevyhodu ze teplota vyparnika sa musi drzat na vyssej teplote. Cela regulacia stoni na expanzom ventile a udrziavani konstantneho tlaku na vstupe do kompresora. Co neni ziadna slava z dovodu pomalej reakcie expanzeho ventilu a celeho systemu. Privretim ventilu stuupne tlak na vystupe cerpadla a az nasledne dojde k regulacii cerpadla na vstupnej strane. Z tohto dovodu musi byt teplota vyparnika vyssia aby nedoslo k nezelanemu javu zamrznutia vyparnika.
Senzor teploty vyparnika je tam teda ako poistka poslednej zachrany.
Cize autovaz usetril 3m kablika k riadenemu ventilu kompresora a jeden elektricky ventil na komprrsore. Verim ze sa usporu si riaditel kupil nejaku vilu v soci. A rusy dostalu horsiu klimu, to urcite ocenili.
Pouzitim riadeneho ventilu jednotka vie jemnejsie ovladat kompresor na zaklade udajov z senzora vyparnika. Vysledkom je dosahovanie nizsej teploty vyparnika, a ucinejsia klima.
Na veste je interne riadeny kompresor co ma tu nevyhodu ze teplota vyparnika sa musi drzat na vyssej teplote. Cela regulacia stoni na expanzom ventile a udrziavani konstantneho tlaku na vstupe do kompresora. Co neni ziadna slava z dovodu pomalej reakcie expanzeho ventilu a celeho systemu. Privretim ventilu stuupne tlak na vystupe cerpadla a az nasledne dojde k regulacii cerpadla na vstupnej strane. Z tohto dovodu musi byt teplota vyparnika vyssia aby nedoslo k nezelanemu javu zamrznutia vyparnika.
Senzor teploty vyparnika je tam teda ako poistka poslednej zachrany.
Cize autovaz usetril 3m kablika k riadenemu ventilu kompresora a jeden elektricky ventil na komprrsore. Verim ze sa usporu si riaditel kupil nejaku vilu v soci. A rusy dostalu horsiu klimu, to urcite ocenili.
Pouzitim riadeneho ventilu jednotka vie jemnejsie ovladat kompresor na zaklade udajov z senzora vyparnika. Vysledkom je dosahovanie nizsej teploty vyparnika, a ucinejsia klima.