Panthymaeus (Honza) píše:... uletěl za jízdy přední blinkr ...
Uletěl mohl boční ... přední by musel i s docela velkým světlometem . L.
Uletěl přední boční blinkr. Kvůli mizernému spasování karoserie a faktu, že blinkr byl z Taiwanu a světlo z Číny. Asi ty plastové háčky nevydržely, ale prostě upadnul a odkutálel se v rychlosti okolo 50km/h
Jan Vaníček píše:Jinak není důvod, aby Lada neskousla benzin od Ona,má šestka nezná nic jiného. Cháku, 044 už je sofistikovanější .
U druhé (momentálně nepojízdné) 21044 jsem řešil zalepené čerpadlo v nádrži. U karburátorů to odnesou "jen" membrány, u vstřikování můžou být problémy trochu hůře řešitelné. Ale mimo toho jednoho čerpadla jsem zatím na 21044 nic jiného nezažil. U 2104 s karbecem to tátovi dokázalo rozežrat starou membránu poměrně hodně rychle.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG) panthymaeus@gmail.com
Také si nejsem zcela jist důvěryhodností dané stránky
Lada tam má velmi chabé modelové zastoupení, Škoda je tam až od Felicie, Wartburg tam není vůbec ...
L.
Ked sa pozriem do Lada katalogov a porovnavam vozidla, ktore boli pri vyrobe urcene ako vhodne pre E10 s vozidlami pre E5, tak rozdiel v palivovej sustave je v nalepke na viečku nadrze. Na jednom pise iba E5 na druhom E5/E10. Takze v praxi ziaden rozdiel v palivovej sustave. Kludne lejte E10. Z mojich skusenosti svinstvo v sustave zanechava zrejme nejaka ina zlozka.
Tahle otázka mně taky napadla. Ale je otázka, jestli teda ten palivový sytém v ladách po roce 2006 na tu biosložku připravený je nebo tam jen lepí samolepku? Na západě asi už před válku prodávali promile své produkce, tak jim to může být jedno.
Lepia tam samolepku a zrejme to s palivovou sustavou nic nerobi. A co by vlastne urobilo? Defacto su v palivovej sustave len O-kruzky. Vstrekovace su Bosch alebo Siemens DEKA, tie to zvladaju v pohode. Regulator tlaku a palivove cerpadlo a system odvetravania nadrze, ktory vedie vypary. Ten palivovy system je primitivny jak drevený káčer.
Teepee píše:Funguje, už dávno, ale jen pro N95 a Naftu. Pro N98 to tam nemají a tak mi zůstává podíl biosložek v N98 utajen.
Všiml jsem si, že EuroOil bude přecházet na aplikaci EuroOil Srdcovka. Nainstaloval jsem a tam, benzínka Vrbova ul. v Praze, jde vidět že N98 má 0,4% biolihu.