3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Moderátor: Moderátoři
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Ano, to sa meria cez T-kus vlozeny hned za filter paliva. Najlepsie si kupit celu sadu priamo urcenu na meranie tlaku paliva v palivovych systemoch (manometer + rozne redukcie), stoji to tak 25 € a pre pracu s modernymi vstrekovacimi systemami je to uplny zaklad. Akurat to Tcko nebyva ich sucastou, pretoze moderne palivove systemy (MPI) mavaju separatny ventil (vyzera ako ventil na pneumatike/dusi) na meranie tlaku paliva (na rampe alebo inde), kam treba len priamo zapojit manometer. Nechapem ako mozes nieco merat na zaslepenej hadici, ved potom ten tlak nema kam unikat (prebytocne palivo prudi spatnou vetvou naspat do nadrze)
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Nejakou mensi sadu vyberu, pro tyhle ucely by zakladni stacit mohla. S tim zaslepenym jsem chtel alespon zkusit kolik da cerpadlo nejvic tlaku.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Ked to uz riesis, kup rovno nejaku vacsiu, cenovy rozdiel minimalny a tie blbosti navyse sa mozu niekedy hodit. A zaslepene si nameral 160-180 kPa? To je zle, ved cerpadlo bez regulacie musi vyvinut omnoho vyssi tlak, tak bud je cerpadlo zle alebo ti benzin uteka pod auto ci spat do nadrze niekde medzi cerpadlom a natrubkami.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Tak moje zkusenost je, ze i kdyz to moc netlaci (nemeril jsem, ale vim, co tam mam), tak to jede uplne normalne, jen to dlouho startuje, problem nastane, az kdyz treba zacnou vaznout uhliky a cerpadlo vynechava.
Ja u SPi udelal ze dvou cerpadel jedno (jedno mi v nadrzi total vyhnilo a druhymu se rozpadla vrtulka), proste jsem je otevrel v pertlu a pak zamacknul, ale nemel jsem slusnou vrtulku, takze mi ji asi 1/3 chybi, startuje na potreti, ale jede uplne normalne.
Na tom regulatoru bych si mohl zkusit pridat tlak, ale pochybuji, ze to necemu pomuze, to cerpadlo uz asi vic nenatlaci...
Ja u SPi udelal ze dvou cerpadel jedno (jedno mi v nadrzi total vyhnilo a druhymu se rozpadla vrtulka), proste jsem je otevrel v pertlu a pak zamacknul, ale nemel jsem slusnou vrtulku, takze mi ji asi 1/3 chybi, startuje na potreti, ale jede uplne normalne.
Na tom regulatoru bych si mohl zkusit pridat tlak, ale pochybuji, ze to necemu pomuze, to cerpadlo uz asi vic nenatlaci...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Koupeny zaklad, ale staci. Sada obsahuje to tecko v hliniku s mosaznym zavitem pro tlakomer a nebo nekde sehnanou zaslepku, protoze uz to na aute necham. Jenom pri natlakovani to ukazovalo taky zhruba 160kPa, ale pri chodu to uz davalo tech 190-200kPa. To uz jsem mel z minula dotazeny ten regulak. Takze cerpadlo, filtr uz resit nemusim, to je v poradku. Trochu jeste houpe, tak nejak o 100 ot. Snad nejake cidlo, nebo kontakt u snimace, posledne mi to snad houpalo kvuli snimaci teploty nebo ceho. No jinak je to uz pomerne funkcni.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
No, na benal to teda prosto nejede.. jak by to bylo pricpate a to jeste nekde u trysky, ale nevim jestli tam je kde.
Klidne drzi volnobeh i proslapnout jde, ale nekdy pri zatizeni jde hned vykonove k nule ale nezdechne a protocit jde az na nekolikate. Cestou dneska doslo lpg a na benal dozdechala uplne, vymenil jsem trysku a jela normalne az k cerpacce. Tam uz na benalu zase v nizkych nemela tendence jet a ve vyssich jela. Na plynu jede jak ma. Ktere snimace lpg nepotrebuje, snad lambdu a nic vic?
Klidne drzi volnobeh i proslapnout jde, ale nekdy pri zatizeni jde hned vykonove k nule ale nezdechne a protocit jde az na nekolikate. Cestou dneska doslo lpg a na benal dozdechala uplne, vymenil jsem trysku a jela normalne az k cerpacce. Tam uz na benalu zase v nizkych nemela tendence jet a ve vyssich jela. Na plynu jede jak ma. Ktere snimace lpg nepotrebuje, snad lambdu a nic vic?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Bavil jsem se s jedním myslivcem, který mel s Nivou podobné problémy. Po měsíci laborování po koupi zjistil, že předchozí majitel měl naopak namontovaný palivový filtr. Ten co tam byl měl být průchozí jen v jednom směru, ale protože tak úplně nefungoval, tak někdy průchozí byl i v tom druhém.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Jooo ... to je taky "odrůda" . U nás na vsi jich máme hodně a na některých je to poznat . L.scot píše:... myslivcem, ... .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Filtr mam spravne, za filtrem hned pred vstupem ke klapce mam namereny tlak paliva cca 200kpa. U nas v praci to je na polesi samy Duster nebo Hilux:)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Tak to nebyl zadny zamestnanec lesu, ale myslivec co to ma jako konicka po praci:)
Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi
Tak jsem s tim uz nic nedelal a uz to jede a nechcipa na benzinu. Nejspis to byla tryska. To tecko pro tlakomer palivovky jsem musel sundat, ponekud to zatim netesni.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//