3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Z boku GM klapky jsou 3 nátrubky. Od klikovky, separatoru a snimaci absolutniho tlaku. Mel jsem to trochu jinak zapojene, tak uz jsem snad zjistil jak to ma spravne byt. Pokud ne, klidne me opravte.

Horni, tenci natrubek, nejbliz k predku auta, by mel jit k snimaci absolutniho tlaku. Prostrední, umístěny nize jde z odvetrani klikovky a posledni hadicka (nejbliz ke kabine auta) je od separatoru par z nadrze.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Cory »

Presne tak
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Diky za potvrzeni, zitra bych si to mel nastavit spravne a taky obnovit to gumove tesneni pod temi natrubky. Snimac klapky mel napeti v nule 0,4v a nahradni taky. "Jedina" moznost jak nastavit 0,55 -0,56V, byla zvetsenim der snimace pro vetsi rozsah nastaveni. To jsi mi poradil jindy, to napeti snimace, taktez diky. Na plynu to jelo v poradku, ale benzin jsem ted resil, tak jsem zvedavy na zmenu..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Dusan
Příspěvky: 3937
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Dusan »

Nesla tam dat dioda?
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Dioda na zregulovani napeti? To mirne zvetseni direk bylo snadne a funkcni. Jeste uvazuju co s regulaci tlaku paliva, kde je stelovaci sroubek (hvezdicka) vedle trysky. Mam ji zatahnutou u vnejsiho okraje, tedy povoleny a dival jsem se na stary nahradni dil kde to je asi o 2mm zatahnute dovnitr a tim je nejspis zvyseny tlak u vstrikovaci trysky.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Dusan
Příspěvky: 3937
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Dusan »

Aha zvecsit, tak nic.
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Henry »

Mara píše:Jeste uvazuju co s regulaci tlaku paliva, kde je stelovaci sroubek (hvezdicka) vedle trysky. Mam ji zatahnutou u vnejsiho okraje, tedy povoleny a dival jsem se na stary nahradni dil kde to je asi o 2mm zatahnute dovnitr a tim je nejspis zvyseny tlak u vstrikovaci trysky.
O tomto si sa kde docital? Ktora skrutka? Pokial viem, tlak paliva reguluje regulator tlaku paliva (membrana+pruzina) svojou pevne danou charakteristikou (pritlak/sila pruziny) a s tym sa neda nic robit okrem vymeny.
Mara píše:Snimac klapky mel napeti v nule 0,4v a nahradni taky. "Jedina" moznost jak nastavit 0,55 -0,56V, byla zvetsenim der snimace pro vetsi rozsah nastaveni. To jsi mi poradil jindy, to napeti snimace, taktez diky. Na plynu to jelo v poradku, ale benzin jsem ted resil, tak jsem zvedavy na zmenu..
Preco zrovna 0,55-0,56 V? Podla manualu ma volnobezny signal zo snimaca byt idealne niekde 0,35-0,7 V s tym, ze v ramci vyrobnych tolerancii je kazdy snimac trochu iny a RJ pri kazdom zapnuti zapalovania prisposobi kalibraciou "volnobeznu polohu" tomu napatiu signalu, ktore pride zo snimaca (ak to nie je mimo intervalu 0,25-1,25 V).
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Cory »

Tlak paliva sa nastavuje na regulatore skrutkou na torx. je to snad 15ka alebo nieco take mini.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Snad i desitka to je. A sroub je zepredu pruziny te membrany. Vypada to, ze jde trochu tlak u trysky regulovat predpetim te pruziny. Nevim jestli ma smysl s tim co delat.
To ze se snimaci klapky RJ prizpusobi v takovem rozsahu jsem nevedel, tak to bylo nejspis v poradku tech 0,4V.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Cory »

Regulovat nejde len trochu, ale v plnom rozsahu..A klude to vyzeniest aj cez 8bar. Tlak ma byt 190-210kPa.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Henry »

Dik za info, toto doladenie tlaku paliva predpatim pruziny sa v prirucke vobec nespomina!

Ak ti to neuklada chybu 21 (signal >2,56 V a este dalsie podmienky) alebo chybu 22 (signal <0,16 V) alebo ti netrha motor pri akceleracii a stlacani plynoveho pedalu, snimac klapky by mal byt ok. Ja uz som za velmi kratke obdobie vymenil asi 3 snimace, vzdy po cca. pol roku zacali "vynechavat" (v istych polohach plynu zrazu "diera", asi zly kontakt bezca s odporovou drahou reostatu/potenciometra) a tiez boli velmi rozne volnobezne otacky, castokrat vyrazne zvysene. Hold kvalita RU nahradnych dielov :vom:
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Cory »

K tej kvalite RU dielov, v poslednom case /horizont cca 2 rokov/ sa mi z druhovyroby paradoxne najviac osvedcil Fenox. Kdejake ruske noname snimace boli velakrat vadne uz od nova.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Na plyn funkce bez chyby. Na benal check nesviti a je potiz v nizsich otackach. Trochu houpe na volnobeh, a v nizzich otackach nechce jet na benzinu, ani pri proslapnuti se ji nechce. Ve vyssich toci normalne. Palivovka procistena, krokac taky, snimac klapky a i posunutym napetim do jinych rovin bezezmen. Benzin novy, filtr paliva profouknuty benzinem z opacne strany, pruchozi. Zplacal jsem nejaky tlakomer a neorigo cerpadlo tlakuje mozna kolem 160-180kPa, to je malo. Asi zkusim koupit nejaky tlakomet pro tyto ucely. Jinak uz nevim. Volnobeh treba drzi, proslapnu a spadne to. Rj to nezkoriguje. Tesko takhle poradit
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Henry »

Drzi pravidelny volnobeh (nevynechava), stlacis plyn, motor vyskoci do otacok a ked plyn pustis, tak neudrzi volnobeh a skape? A co sa stane pri miernom stlaceni plynu z volnobehu?
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1187
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: 3 hadičky ke klapce 1,7 spi

Příspěvek od Mara »

Po poslednim laborovani se to jeste zlepsilo. Po startu chvili drzi volnobeh pekne a po treba pul minute mirne houpe, uz ne jak predtim. Kdyz jsem zjistil slabsi tlak cerpadla tak jsem vic dotahl ten regulak tlaku, ale pokud cerpadlo je slabsi, tak na optimalni tlak se nedostanu. Hlavne ze ke zlepseni doslo, predtim to bylo horsi. Koupim presnejsi merak tlaku paliva a nejspis to bude chtit merit pres nejaky "T" kus zakomponovany do hadice. Doted jsem meril jel hadici zaslepenou obyc tlakomerem. Jinak pri postupnem pridavani plynu ted reaguje jak ma. Predtim mela v nizsich otackach problem jet.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“