U příležitosti rozlomení zámku spínačky kdy to zůstalo naštestí v režimu zapnutého zapalování s odemčeným volantem a vakláním s klíčkem šlo nahodile spínat startér což umožnilo dojetí k panelové slůji jsem před odpojením baterky vyhodnotil zimní provoz te ludry.
Ujeto bylo 1985 kilometrů, motohodiny 56:37, průměrná rychlost 35 km/hod, vypáleno bylo 153 litru paliva, průměrná spotřeba 7,8/100. Odometr hlásí 120799 kilometrů.
Plánovaná životnost vraku je výrobcem stanovena na 120 tis. kilometrů takže má ta bestie splněno .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Tak samozrejme. Dneska spinacka a zitra bude co? Vybehne ojnice z bloku? Ja uz na to nemam nervy. Navic jak sem ted tahat dily z Mordoru? Koupim olitanou Fabii a bude klid.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Křečík Barbuška píše:...Koupim olitanou Fabii a bude klid.
Nebyl bych si tak jistej v kramflekach
(daguerrotypie datována včera)
Přílohy
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Křečík Barbuška píše: ... Dneska spinacka a zitra bude co? Vybehne ojnice z bloku? Ja uz na to nemam nervy ...
Tak ojnice to zrovna neni, ale vypada to, ze fouklo tesneni pod hlavou a k tomu se pridalo selhani krokoveho motorku rizeni volnobehu. Vari to takze z expanzky je gejzirogenerator, vyfuk pri rannim startu zadymovava parkoviste, cuka to a zdecha to. Obcas sviti grilovane kure. S tema 120ti tisicama meli soudruzi pravdu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Jeste ne, ale ma k tomu hodne blizko. Do Barka v Lisni to ma s bidou 3 kilaky a oni si pro ni radi dojedou. Nicmene zatim si jako pod lisem pripadam spise ja.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Tak aby to tu neumřelo. Ve volných chvílích kterých není moc jsem prodrbal čas křísením toho vraku. Těsnění opravdu ruplo a k tomu se v místě defektu "vykavitovala" v hlavě prohlubeň téměř dva milimetry. Díru jsem zapatlal epoxidem. Na nějaké srovnávání hlavy nebo šaškování s ventilama jsem se vykašlal. Legrace byla s dotahováním hlavy neb jeden šroub zrovna v místě defektu těsnění nešel polorozbitým momentovým klíčem trefit tak jsem to dorval baj voko na hovado. Krokový motorek volnoběhu šel opravit neb se jen polorozložil po ztrátě nýtků které jsem nahradil šroubečky. Po složení to kupodivu nastartovalo a jezdilo. K mé radosti se druhý den opět rozsvítilo grilované kuře. Dle všeho spalovaná chladící kapalina odrovnala první lambdu tak jsem rovnou vyměnil obě. Mrcha též dostala novou chladící kapalinu a motorový olej. Když jsem myslel, že už bude klid tak začal prdět výfuk. Prorezl trumpetkovitý nátrubek u spojení dílů což mne šokovalo. Osadil jsem tedy nový komplet Polmo co kupodivu skoro sedí včetně úchytů kde to ovšem bylo tak tak. V půlce července by se mělo jet na STK tak jsem zvědav. Zdá se, že s novýma lambdama to žere o nepatrný hlt míň.
V tom nátrubku to shnije nejčastěji, to by šokovalo spíš kdyby to bylo jinde, ta spona cos tam dal je taky od Poláků? Já měl problém že sem koupil oba díly Polmo, ale spona origo na ně moc nepasovala.
Křečík Barbuška píše:Mno tak emise a technicka na tom kramu dopadla dobre. Ctyri lehke zavady a tri doporuceni na co se zamerit. Takze aspon v tomto smeru spokojenost.