Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Moderátor: Moderátoři
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
....spotřeba parádních 6l/100km
To je slušné
To je slušné
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Tak včera pokořeno 50.000km , dnes výměna oleje, s proplachem motoru. Závady zatím žádné, jen mě občas něco nasere, ale pak to zase přejde.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Paráda! Tak ať to jezdí dalších 50kKm stejným způsobem . Vašku, při kolika stupních máš nastavené přepnutí z benzinu na plyn a zhruba kolik km? Včera jsem byl u stejného plynaře, co jezdíš i Ty ( řeším výněnu 14 let starého systému v Berlingu za nový), tak bych si to rád ověřil, protože to tam budu v dubnu dávat (před TK, nádrž už je 3 roky propadlá ...). Teď nám to přepíná strašně pozdě, žena jezdí v postatě jen na benzin ... . Ten systém v autě je, je to nějaký Holanďan a už není podporovaný, dříve jsem byl zvyklý i v zimě na přepnutí max po 1,5km, teď i 10 ... .
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Kilometry po kterých se to přepne do lpg jsou asi irelevantní, záleží jaká je zima, zda-li auto chvíli před odjezdem vrčelo, atd. Každopádně já mám nastavené přepínání do plynu při 40st. chladicího okruhu. Má-li chladicí okruh víc jak 60st., startuje rovnou na plyn (což třeba Luděk u stejného systému i plynare nastavené nemá).
Jinak s těmi kilometry, při teplotách okolo nuly, nastartuju, připoutám se, ujedu 0,5km na dvojku/trojku, pak to pustím 1km z kopce, pod kopcem na semaforu se rozjedu a chvilku na to přepíná do lpg. Záleží ale výrazně na venkovní teplotě. V létě stačí jen nastartovat, chvilku počkat a při rozjezdu je už v plynu.
Jinak s těmi kilometry, při teplotách okolo nuly, nastartuju, připoutám se, ujedu 0,5km na dvojku/trojku, pak to pustím 1km z kopce, pod kopcem na semaforu se rozjedu a chvilku na to přepíná do lpg. Záleží ale výrazně na venkovní teplotě. V létě stačí jen nastartovat, chvilku počkat a při rozjezdu je už v plynu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Mě plynař tvrdí, že to nastavit nejde . Jako až tak mi to nevadí, jednou za čas dotankuju benzín . Takže ať je to studený nebo teplý, vždy mi to startuje na benzín.Vašátor píše:..., startuje rovnou na plyn (což třeba Luděk u stejného systému i plynare nastavené nemá)...
A když je to studený (obvykle ráno v 05:20 ), tak to trvá max. 2 km a přepíná na LPG. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Je to sranda, když ten samý člověk, na tom samém systému, jednomu něco nastaví a druhému řekne, že to nejde . Ale je fakt, že mě to montoval tak rok po tobě.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Třeba se za ten rok něco přiučilVašátor píše:Je to sranda, když ten samý člověk, na tom samém systému, jednomu něco nastaví a druhému řekne, že to nejde . Ale je fakt, že mě to montoval tak rok po tobě.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Váš plynař je zde v kraji legendou. Kdysi ještě když měl kamarád Rapida, který mu vámi zmiňovaný montoval od nova, tak za ním tento můj kamarád přijel a stěžoval si, že mu auto nejede moc dobře, že se dusí atd. A pan K říká, ale trochu vám to jede ? Ano trochu jo. Tak buďte rád, jsou lidi, kterým to nejede vůbec. Otočil se a odešel je tomu už asi 20 let........
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Tak to já na jeho přístup nemůžu říct půl slova. Asi 3 měsíce po montáži jsem u něj byl na prohlídce a dopředu jsem mu volal, že chci poladit mapy, že to jede hezky, ale na benzín výrazně lépe. Přijel jsem, on vzal notebook, připojil a hurá do provozu ladit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Samozřejmě nemůže odradit hned 100% lidí , je svérázné povahy, řekl bych. Dělal plyn hodně známým, mně do 2107 též. Notebook tenkrát neměl, nebylo ho kam zapojit.....Když čtu jak jste spokojení, taky občas nad LPG přemýšlím...
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Já mám na lpg zatím jen 40.000km. Funguje bez problému, nevím o něm krom častějšího tankovani bo malá nádrž a poněkud vyšší spotřeby. Nicméně jezdí to živě, pan K. to individuálním nastavením donastavil pěkně.
Zprvu jsem si klepal na čelo, že jsem montoval lpg, poněvadž cena benzínu šla dolů. Pak vyskočila nahoru a byl jsem spokojen
Zprvu jsem si klepal na čelo, že jsem montoval lpg, poněvadž cena benzínu šla dolů. Pak vyskočila nahoru a byl jsem spokojen
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
Díky za info! Jak jsem s ním diskutoval o možnostech individuálního nastavení, tak říkal, že to teď jde, ale dřívější systémy to numožňovaly. Tam může tedy ten rok hrát opravdu roli, třeba i tím, že se někomu prostě povedlo to nasatavení hacknout ... . Každopádně dobré zprávy. Přesně na tyto funkce nastavení - taplota, startování do plynu a další, na to jsem zvyknutý z Elpigazu, tam mi to v Zábřehu uměli nastavit už před 15ti lety ... . Já teď musím počkat, až skončí zima, abych mohl vyhodit původní nádrž, nakonzervovat prostor pod ní (je zespoda)a šupem na zabudování nového systému. Jsem zvědavý na velikost nádrže, teď tam natlačím tak 47L, u starého Berlinga jsem dával i lehce přes 70L . Bohužel při našem stylu používání a velikosti auta jezdíme za 10l LPG ... .
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
HTS Zábřeh (nebo HTZ? tojefuk ) Také je dobře znám a jejich práci mohu jen a jen pochválit. L.Jan Vaníček píše:... Elpigazu ... Zábřeh ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Vašátorova Vesta 1.8 SW Cross
HTS, jeho majitel byl můj kamarád (bohužel už není mezi námi), hodně jsme si vzájemně pomohli, já zařizoval pro něj, on pro mě a těch přestaveb jsme tam včetně švárovi Nivy pár udělali ... . Luděk byl velký vizionář ohledně LPG, testování, vymýšlení, kooperace s výrobci zařízení. Syn sice taky dobrý, ale už mi nedává smysl jezdit tak daleko, přeci jen je to vždy na 2 dny. Tam bylo třeba dobrý, že měli válcovou zkušebnu výkonu, tak si auta testovali a ladili i tímto způsobem.