Elektrika u íčka

Moderátor: Moderátoři

George_S76
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
Bydliště: Všenory
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od George_S76 »

Jarda_NIVA1.7 píše:2 George_S76:
2 Křečík Barbuška:
vsude do elektriky, kde to jde davam nerez, celkove vsude, kde nejsou potreba extrapevnostni srouby pouzivam nerez, jsem rad, kdyz to s cim jsem uz nekdy neco delal kdykoliv bez problemu rozeberu. Jinak s tou vodivosti, kdyz to zaoxiduje a zrezne, tak uz to treba nevede vubec. Nekdy je dobre nerez spojovak nechat nazinkovat, potom je tim chraneno okoli (katodicka ochrana).
To já mám taky nerez, a používám ho často ale když spojuji elektrické kontakty tak používám mosazné spojovací prvky.
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 895
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

George_S76 píše:
Jarda_NIVA1.7 píše:2 George_S76:
2 Křečík Barbuška:
vsude do elektriky, kde to jde davam nerez, celkove vsude, kde nejsou potreba extrapevnostni srouby pouzivam nerez, jsem rad, kdyz to s cim jsem uz nekdy neco delal kdykoliv bez problemu rozeberu. Jinak s tou vodivosti, kdyz to zaoxiduje a zrezne, tak uz to treba nevede vubec. Nekdy je dobre nerez spojovak nechat nazinkovat, potom je tim chraneno okoli (katodicka ochrana).
To já mám taky nerez, a používám ho často ale když spojuji elektrické kontakty tak používám mosazné spojovací prvky.
tak jasne, ja spis myslel, kde jsou treba ocka prisroubovana ocelovou pozink matici, tak ji vymenim za nerez, treba u starteru a altiku, je jasne, proc to delam...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
George_S76
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
Bydliště: Všenory
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od George_S76 »

Problém nerezu je také v tom že když přijde do kontaktu s rzí tak začne také reznout. Proto když potřebuji spojit železné a nerezové závity tak se tyto kovy snažím od sebe separovat buďto antikorozním lakem nebo lepidlem na závity. Jinak nerez spojovací materiál používám hlavně ve styku s hliníkem, třeba na své škodovce jsem na motoru a převodovce nahradil většinu šroubů a matic v nerezu.
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
Příspěvky: 895
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od Jarda_NIVA1.7 »

2 George_S76:
to bych uplne netvrdil, ze se na nem udela nejaka liska mozna, ale hloubkova koroze to urcite nebude, naopak ale to cerne bude jeste vic reznout, aby se tomu zabranilo, tak jedine nerez pozinkovat (potom se ten zinek bude spotrebovavat a cerne bude reznout o to min...) ale ze zkusenosti, kde jsem na podvozku pouzil nerez v kombinaci s cernym materialem, zak jsem zatim uplne vse bez problemu povolil - proste to nezarezne do sebe, mam i matice na vyfukovym potrubi nerez, sice to uz jako nerez nevypada, ale povolovat to jde dobre
Kdyz se teda bavime o nerezi, tak predpokladam potravinarska austeniticka A2-50 nebo pevnejsi A2-70, ta je nekalitelna Cr-Ni, existuji i kalitelne chromove, bez niklu s uhlikem, ty nejsou zdaleka tak korozne odolne - napr. kvalitni noze vzdy jsou trochu nachylne ke korozi
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od Luděk Musil »

Mám doma - tedy na dvoře rezavý nerezový matky. Ale je to povrchová liška, stačí vzít mastnej hadr a je to dole. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Až do doby než niva dojezdila tak altík dobíjel bez problému v rozmezí 13,9 - 14,2 V.
VAZ 1117
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od Cory »

V praxi to je uplne jedno, stejne sa to raz za cas musi rozobrat kvoli niecomu inemu :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
George_S76
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
Bydliště: Všenory
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrika u íčka

Příspěvek od George_S76 »

Odpovědět

Zpět na „Nepovedené pokusy“