To já mám taky nerez, a používám ho často ale když spojuji elektrické kontakty tak používám mosazné spojovací prvky.Jarda_NIVA1.7 píše:2 George_S76:
2 Křečík Barbuška:
vsude do elektriky, kde to jde davam nerez, celkove vsude, kde nejsou potreba extrapevnostni srouby pouzivam nerez, jsem rad, kdyz to s cim jsem uz nekdy neco delal kdykoliv bez problemu rozeberu. Jinak s tou vodivosti, kdyz to zaoxiduje a zrezne, tak uz to treba nevede vubec. Nekdy je dobre nerez spojovak nechat nazinkovat, potom je tim chraneno okoli (katodicka ochrana).
Elektrika u íčka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika u íčka
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 919
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika u íčka
tak jasne, ja spis myslel, kde jsou treba ocka prisroubovana ocelovou pozink matici, tak ji vymenim za nerez, treba u starteru a altiku, je jasne, proc to delam...George_S76 píše:To já mám taky nerez, a používám ho často ale když spojuji elektrické kontakty tak používám mosazné spojovací prvky.Jarda_NIVA1.7 píše:2 George_S76:
2 Křečík Barbuška:
vsude do elektriky, kde to jde davam nerez, celkove vsude, kde nejsou potreba extrapevnostni srouby pouzivam nerez, jsem rad, kdyz to s cim jsem uz nekdy neco delal kdykoliv bez problemu rozeberu. Jinak s tou vodivosti, kdyz to zaoxiduje a zrezne, tak uz to treba nevede vubec. Nekdy je dobre nerez spojovak nechat nazinkovat, potom je tim chraneno okoli (katodicka ochrana).
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika u íčka
Problém nerezu je také v tom že když přijde do kontaktu s rzí tak začne také reznout. Proto když potřebuji spojit železné a nerezové závity tak se tyto kovy snažím od sebe separovat buďto antikorozním lakem nebo lepidlem na závity. Jinak nerez spojovací materiál používám hlavně ve styku s hliníkem, třeba na své škodovce jsem na motoru a převodovce nahradil většinu šroubů a matic v nerezu.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 919
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika u íčka
2 George_S76:
to bych uplne netvrdil, ze se na nem udela nejaka liska mozna, ale hloubkova koroze to urcite nebude, naopak ale to cerne bude jeste vic reznout, aby se tomu zabranilo, tak jedine nerez pozinkovat (potom se ten zinek bude spotrebovavat a cerne bude reznout o to min...) ale ze zkusenosti, kde jsem na podvozku pouzil nerez v kombinaci s cernym materialem, zak jsem zatim uplne vse bez problemu povolil - proste to nezarezne do sebe, mam i matice na vyfukovym potrubi nerez, sice to uz jako nerez nevypada, ale povolovat to jde dobre
Kdyz se teda bavime o nerezi, tak predpokladam potravinarska austeniticka A2-50 nebo pevnejsi A2-70, ta je nekalitelna Cr-Ni, existuji i kalitelne chromove, bez niklu s uhlikem, ty nejsou zdaleka tak korozne odolne - napr. kvalitni noze vzdy jsou trochu nachylne ke korozi
to bych uplne netvrdil, ze se na nem udela nejaka liska mozna, ale hloubkova koroze to urcite nebude, naopak ale to cerne bude jeste vic reznout, aby se tomu zabranilo, tak jedine nerez pozinkovat (potom se ten zinek bude spotrebovavat a cerne bude reznout o to min...) ale ze zkusenosti, kde jsem na podvozku pouzil nerez v kombinaci s cernym materialem, zak jsem zatim uplne vse bez problemu povolil - proste to nezarezne do sebe, mam i matice na vyfukovym potrubi nerez, sice to uz jako nerez nevypada, ale povolovat to jde dobre
Kdyz se teda bavime o nerezi, tak predpokladam potravinarska austeniticka A2-50 nebo pevnejsi A2-70, ta je nekalitelna Cr-Ni, existuji i kalitelne chromove, bez niklu s uhlikem, ty nejsou zdaleka tak korozne odolne - napr. kvalitni noze vzdy jsou trochu nachylne ke korozi
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika u íčka
Mám doma - tedy na dvoře rezavý nerezový matky. Ale je to povrchová liška, stačí vzít mastnej hadr a je to dole. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1510
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrika u íčka
Až do doby než niva dojezdila tak altík dobíjel bez problému v rozmezí 13,9 - 14,2 V.
VAZ 1117
Re: Elektrika u íčka
V praxi to je uplne jedno, stejne sa to raz za cas musi rozobrat kvoli niecomu inemu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele: