VAZ 2107
Moderátor: Moderátoři
Re: VAZ 2107
Tak zase mensi update, auto jazdi dobre. Dnes som si vsimol ze mi nesvieti jedna stretavacka. Po kontrole ziarovky som nakonoc prisiel nato ze chyba je v poistke. Tak som pomenil poistly na svetla a zacali svietit. Akurat nastal problem ze nesvieti prava parkovacka a lave zadne obrysove svetlo. Co mozem teda potvrdit ze pred vymenou poistiek zadne svetla svietili obe. Co sa mohol pohybat? Resp niekde som tusim pocul ze svetla maju okruhy "do kriza" je to pravda?
Re: VAZ 2107
Nechce se mi brát knížku (Lada bibli - Tůma), ale jest-li si dobře pamatuji, tak u staré řady to do kříže je.Byzanth píše:....ze svetla maju okruhy "do kriza" je to pravda?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: VAZ 2107
pokud mne paměť nešálí tak u krabic taky
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: VAZ 2107
Je to tak.valda1971 píše:ale jest-li si dobře pamatuji, tak u staré řady to do kříže je.
Re: VAZ 2107
Tie poistky si dal nove ci len prehodil medzi sebou?
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAZ 2107
Nevím, jak v novodobých modelech, já sám mám ve Vestě asi 50 pojistek různého rozměru i jištění, a ještě jsem tak nějak neměl čas zkoumat co která ... .
A ano, min. v základní řadě (2101 - 2107) jsou pojistky světel do kříže. Je to pro lehčí identifikaci závady. Nesvítí levá obrýsovka? Než se pustím do výměny, tak kouknu na pravou zadní. A když nebude svítit - vyměním pojistku. L.
A ano, min. v základní řadě (2101 - 2107) jsou pojistky světel do kříže. Je to pro lehčí identifikaci závady. Nesvítí levá obrýsovka? Než se pustím do výměny, tak kouknu na pravou zadní. A když nebude svítit - vyměním pojistku. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: VAZ 2107
Svetla som nakoniec poriesil tak ze som kupil uplne nove poistky tie som nahodil. Predtym som totiz menil za take ktore som mal este po dedovi a ci uz boli dako chytene skladovanim alebo co...
No ale zase som si zarobil na robotu. Absolvoval som emisnu kontrolu kde auto preslo vpohode. Ale trvala pomerne dost dlho a potom som si vsimol ze v nadrzke buble voda a zacalo odfukovat cez viecko tak sme rychlo pustili kurenie a isiel som ho ochladit jazdou co sa podarilo rychlo kedze uz je celkom zima. Dovod netoci ventilator na radiatore... este ze na kontrole krutilo aj technik sa bal ze mu zachyti kable ako meral... Potom som autom normalne dosiel domov. Este som nezistoval co odislo ci vrtula alebo novy snimac teploty ale skor ma znervoznuje tesnenie pod hlavou. Ako to pozriet? co sledovat? Moze to ze voda zacne bublat poskodit tesnenie? Dost by ma to nasralo obzvlast ked hlava bola dole len minuly rok a odvtedy najazdenych tak mozno nieco cez 300km...
No ale zase som si zarobil na robotu. Absolvoval som emisnu kontrolu kde auto preslo vpohode. Ale trvala pomerne dost dlho a potom som si vsimol ze v nadrzke buble voda a zacalo odfukovat cez viecko tak sme rychlo pustili kurenie a isiel som ho ochladit jazdou co sa podarilo rychlo kedze uz je celkom zima. Dovod netoci ventilator na radiatore... este ze na kontrole krutilo aj technik sa bal ze mu zachyti kable ako meral... Potom som autom normalne dosiel domov. Este som nezistoval co odislo ci vrtula alebo novy snimac teploty ale skor ma znervoznuje tesnenie pod hlavou. Ako to pozriet? co sledovat? Moze to ze voda zacne bublat poskodit tesnenie? Dost by ma to nasralo obzvlast ked hlava bola dole len minuly rok a odvtedy najazdenych tak mozno nieco cez 300km...
Re: VAZ 2107
Chvilkove bublanie to znesie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: VAZ 2107
Prvně bych zkusil relé v pojistkovce, je to nejjednodušší.Byzanth píše:Este som nezistoval co odislo ci vrtula alebo novy snimac teploty
-
- Příspěvky: 1108
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: VAZ 2107
Nejdříve bych propojil oba kablíky u nčidla, pokud se roztočí, je jasný problém, pokud ne, možná to relé a případně propojit napřímo z 12V ventilátor. víc věcí tam už snad být nemůže ... .
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAZ 2107
Já teď dělal emise + technickou na 21044ce. Na emisích jsme s technikem taky vařili vodu. Nakonec se ukázalo, že cestou asi při troubení + popojíždění v koloně odešla pojistka (je to na té samé). Nasazena nová 16A a vrtule hned jela jak divá.
Na emisích byl drobný problém s volnoběžnými otáčkami které mají být pod 900, no pod 940 to slézt nechtělo... Ale to už bylo vloni. Technickou musel den na to vyřešit táta a bylo to taky bez problémů.
edit: Někdy v posledních 4letech mě odešlo i čidlo teploty. Takže doporučuji ten samý postup, co můj jmenovec výše. Obejít čidlo a nebo udělat kontrolu motoru vrtule.
Na emisích byl drobný problém s volnoběžnými otáčkami které mají být pod 900, no pod 940 to slézt nechtělo... Ale to už bylo vloni. Technickou musel den na to vyřešit táta a bylo to taky bez problémů.
edit: Někdy v posledních 4letech mě odešlo i čidlo teploty. Takže doporučuji ten samý postup, co můj jmenovec výše. Obejít čidlo a nebo udělat kontrolu motoru vrtule.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: VAZ 2107
Na 21044 ti riadi vrtulu RJ.Panthymaeus (Honza) píše:Já teď dělal emise + technickou na 21044ce. Na emisích jsme s technikem taky vařili vodu. Nakonec se ukázalo, že cestou asi při troubení + popojíždění v koloně odešla pojistka (je to na té samé). Nasazena nová 16A a vrtule hned jela jak divá.
Na emisích byl drobný problém s volnoběžnými otáčkami které mají být pod 900, no pod 940 to slézt nechtělo... Ale to už bylo vloni. Technickou musel den na to vyřešit táta a bylo to taky bez problémů.
edit: Někdy v posledních 4letech mě odešlo i čidlo teploty. Takže doporučuji ten samý postup, co můj jmenovec výše. Obejít čidlo a nebo udělat kontrolu motoru vrtule.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAZ 2107
Ano, ale podle čidla teploty a bez pojistky to evidentně taky nejede.Cory píše:Na 21044 ti riadi vrtulu RJ.Panthymaeus (Honza) píše:Já teď dělal emise + technickou na 21044ce. Na emisích jsme s technikem taky vařili vodu. Nakonec se ukázalo, že cestou asi při troubení + popojíždění v koloně odešla pojistka (je to na té samé). Nasazena nová 16A a vrtule hned jela jak divá.
Na emisích byl drobný problém s volnoběžnými otáčkami které mají být pod 900, no pod 940 to slézt nechtělo... Ale to už bylo vloni. Technickou musel den na to vyřešit táta a bylo to taky bez problémů.
edit: Někdy v posledních 4letech mě odešlo i čidlo teploty. Takže doporučuji ten samý postup, co můj jmenovec výše. Obejít čidlo a nebo udělat kontrolu motoru vrtule.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com