od JmJ » čtv čer 30, 2022 14:15
Skotske striky, tot specialita AvtoVAZu jiz od rady 211x.
Uplne nevim, jestli svetelny senzor nejaka klima resi, ale proc ne, zakladem by jiste mela byt teplota v kabine, kde zalezi na vhodnem umisteni cidla pripadne cidel a na to, jak chytry algoritmus inzenyri udelali. Od michani vzduchu tak, aby sel do kabiny co nejmene ledovy nebo horky vzduch a presto se udrzovala pozadovana teplota po smerovani vzduchu do spravnych vydechu (teply spise dolu, chladny spise nahoru) atd.
Pokud je cidlo ve strope pobliz celniho skla a vzduch jde vydechy na sklo, tak klidne u cidla muze byt 20 stupnu a na zadni sedacce 27, pokud nejsou extra vydechy pro zadni cestujici.
Dalsi veci je, jestli klima vubec stiha. Nemam predstavu v jakych autech dokaze jak ochladit, ale mam predstavu, ze kdyz je venku 30, auto je na slunci byt v pohybu, tak mit v aute 20 muze byt uz trochu problem a klima proste dela co muze, ale nezvladne to. Osobne si pri 30 stupnich 20 nedavam, spis tak 23 - 25, ale to uz je na vkusu kazdeho pilota.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu