Scotova NIVA
Moderátor: Moderátoři
Re: Scotova NIVA
Bývá s tím problém? Když jsem Nivu kupoval, byl tam takový uzávěr, ale byl celý polámaný.
Re: Scotova NIVA
Jarda: silentbloky sa teraz riesili v susednom fore o sedanoch:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 58#p523739
scot: toto plastove uzamykatelne veko CSSR mam aj ja, zatial funguje. Ale na uzamykatelnom ruskom celokovovom veku sa mi zlomil zavit, veko sa vzpriecilo a musel som ho cele rozlamat, aby som ho vobec dostal prec z nadrze.
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 58#p523739
scot: toto plastove uzamykatelne veko CSSR mam aj ja, zatial funguje. Ale na uzamykatelnom ruskom celokovovom veku sa mi zlomil zavit, veko sa vzpriecilo a musel som ho cele rozlamat, aby som ho vobec dostal prec z nadrze.
Re: Scotova NIVA
Mně se jednou zaseklo na Avii, musel jsem ho rozlámat a na 2101 mi začlo zlobit, tak jsem ho preventivně zlikvidoval. Ale myslím, že je to malé %, tak si jej užívejscot píše:Bývá s tím problém? Když jsem Nivu kupoval, byl tam takový uzávěr, ale byl celý polámaný.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Scotova NIVA
Dneska jsem si byl pohrát s bílou Nivou. Našel jsem tam pár nových děr v prazích. Dají se prahy vyměnit bez výměny předních blatníků? Já bych vyměnil prahy, blatníky i čelo, ale asi budu zatím muset ustoupit a uděláme nějaký kompromis. Zjistil jsem, že tam chybí přední stabilizátor, a že tam je nějaký kit na zvýšení světlé výšky. Zdála se mi trošku vyšší, ale myslel jsem, že je to pneumatikami. Přes to bahno na podvozku, jsem si nevšiml, že některé části podvozku jsou modré. Taky je v vzadu stavitelná Panhardka. K čemu je to dobré? Chybějící stabilizátor asi časem doplníme. Vyměnil jsme ty plasty ve spojení hlavní řadicí páky, takže už se neviklá. Byl jsem ji dneska projet, ač nerad, musím uznat, že jede lépe než moje. Motor má lepší tah a startuje na brnk, pětikvalt se hodí, přídavka tolik nekvílí. Až se vyvaří , vymění se silentbloky náprav a nějaké ty čepy, tak to bude fajn auto.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scotova NIVA
Někdo udělal bodylift, stabilizator vyhodili kvůli křizení přední nápravy a stavitelná panhardka je kvuli tomu aby dostali zadní napravu po zvednutí do středuscot píše:Zjistil jsem, že tam chybí přední stabilizátor, a že tam je nějaký kit na zvýšení světlé výšky. Zdála se mi trošku vyšší, ale myslel jsem, že je to pneumatikami. Přes to bahno na podvozku, jsem si nevšiml, že některé části podvozku jsou modré. Taky je v vzadu stavitelná Panhardka. K čemu je to dobré?
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Scotova NIVA
Záleží jak chceš auto používat, já svojí upravil podobně,a nyní jezdím na sériovém podvozku a zjišťuji že mám strop v terénu opravdu o dvě kategorie níž... Takže si nechávám zatím obě verze, současně i s dalšími 4x4... Těch není nikdy dost
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Scotova NIVA
To s křížením náprav a stabíku vím, divím se, že jsem si toho nevšiml, když jsem to kupoval Myslím, že táta bude jezdit podobně jako já, takže ho tam asi vrátíme. Příští měsíc doufám uděláme STK a pak ji rozebereme a opravíme jako tu moji.
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Scotova NIVA
Jasný, vše lze snadno vrátit do původního stavu... Záleží jak kdo to chce... Každé má své výhody tam kde se to má používat... A není 4x4 jako 4x4...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scotova NIVA
2 scot:
ja spodky prednich blataku proste uriznul, udelal jsem prah a potom jsem to tam z5 navaril.
bez predniho stabiku jsem s dlouhou nivou najezdil asi 80tis.km
ja spodky prednich blataku proste uriznul, udelal jsem prah a potom jsem to tam z5 navaril.
bez predniho stabiku jsem s dlouhou nivou najezdil asi 80tis.km
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Scotova NIVA
Tak jsme dneska vyzvedl svoji Princeznu ze servisu po seřízení motoru. Dělaly se ventilové vůle, čištění a seřízení karburátoru. Měnil se i napínák řetězu s tou kluznou lištou. Motor jede o poznání tišeji a má menší vibrace. Je s tím čím dál větší radost jezdit. Sehnal jsme dvě chromovaná zrcátka, ale kupoval jsem po internetu a nejsou stejná. Jedno je více vypouklé,počítám že bude z nějakého staršího modelu. V 89 už byla snaha vše zjednodušit a zlevnit, ale možná se pletu. Pokud by někdo měl druhé do páru, tak bych to vypouklé asi vyměnil. Je zrcátko rozebíratelné? Respektive sundat samotné zrcátko z té chromované plochy bez toho abych ho rozbil? Bílá Niva je po STK a táta se teď na ní učí svařovat. Doufám, že mi něco nechá, chtěl bych se to taky naučit
Re: Scotova NIVA
To plošší zrcátko je na 2101 a odvozeniny a také origo na Nivku, to baňatější je na 2103/6 a odvozeniny.scot píše:Tak jsme dneska vyzvedl svoji Princeznu ze servisu po seřízení motoru. Dělaly se ventilové vůle, čištění a seřízení karburátoru. Měnil se i napínák řetězu s tou kluznou lištou. Motor jede o poznání tišeji a má menší vibrace. Je s tím čím dál větší radost jezdit. Sehnal jsme dvě chromovaná zrcátka, ale kupoval jsem po internetu a nejsou stejná. Jedno je více vypouklé,počítám že bude z nějakého staršího modelu. V 89 už byla snaha vše zjednodušit a zlevnit, ale možná se pletu. Pokud by někdo měl druhé do páru, tak bych to vypouklé asi vyměnil. Je zrcátko rozebíratelné? Respektive sundat samotné zrcátko z té chromované plochy bez toho abych ho rozbil? Bílá Niva je po STK a táta se teď na ní učí svařovat. Doufám, že mi něco nechá, chtěl bych se to taky naučit
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Scotova NIVA
Dík za potvrzení. To baňaté má lepší chrom na nožičce. Pokud ho z někým nevyměním, tak zkusím ty nožky prohodit, vypadají stejně. Jen musím zjistit, jak to rozebrat bez poškození. Mám i náhradní zrcátko s plastem, ale zatím jsem neměl čas a odvahu to rozebrat.
Re: Scotova NIVA
Ještě k tomu rozebrání. Nejrizikovější je právě sundat sklo zrcátka, ta obvodová guma je ztvrdlá a bývá připečená k kovu. Doporučuji nahřát třeba fénem a velmi opatrně nožem odlepovat. Rozebrat zbylé kovové části na prvočinitele už je sranda, jen jsou někdy zarezlé ty dolní šroubky co drží plochou pružinu.
Nožky a spodek jsou stejné.
Nožky a spodek jsou stejné.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Scotova NIVA
Našel jsem teď na bazoši druhé tenké. Podle čísla sedí, ale má jinou nožku. Asi se tomu rozebrání nevyhnu.
Re: Scotova NIVA
Ty bys na své Nivce měl mít správně jen levé. Tedy z veteránského hlediska. Ale dodávali si lidi i pravé, tak nic proti ničemuscot píše:Našel jsem teď na bazoši druhé tenké. Podle čísla sedí, ale má jinou nožku. Asi se tomu rozebrání nevyhnu.
Jinak zde je inzerát na dvě krásná "placatá" :
https://www.sbazar.cz/racing/detail/167 ... -nepouzita
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012