Přítelé, kamarádi, UAZ Bajkal znáte asi všichni. Teď na mne ale vyskočilo na youtube tohle video - ta partička co dělala nástavbu na Grantu a Nivu si vzala do pácu UAZíka. Je to pro německého zákazníka, takže mám důvodné podezření, že v tom budou mít prsty i chlapci od Hradce. Chtěl bych tedy rozproudit diskuzi třemi prvními otázkami:
1) projede to někdy Hradcem ?
2) 2 miliony Rublů (cca 558 tisík Kč) po homologaci, proclení a zdanění je víc než 1,5 MiKč nebo se do toho vejde ?
3) dá se to zhomologovat v EU na 4 místa, nebo z toho bude zase jen dvojmísto
4) co říkáte té "stablitě" obytné části
Buchankobydlík
Moderátor: Moderátoři
Buchankobydlík
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Buchankobydlík
To je super
Ale hned otevřeně říkám, že bych s tim na dovolenou jel po šoustkách 2. a 3. třídy. Při představě, že mě předjíždí 2,5 tunové SUV na dálnici rychlostí kolem 150 nebo na užší okresce míjí kamion, je mi ouzko...
Mám tu zkušenost, že jsou horší na stabilitu měkčí auta 3,5m výšky než tvrdší 4m při obdobné váze a dalších rozměrech, takže to nemusí být úplný průser, jak to na první pohled vypadá...ale už jen ten odpor vzduchu na přední čelo bude nářez.
Chtělo by to test, kde se nebude testér bát s tím říznout kruháč nebo se projet třeba po nové části D35 kousek od Krokodýla, tam fouká snad pořád a ze všech směrů a ještě je to velmi "šikovně" vyp...né nad okolní terén...a taky reálně naložené a ne 2 kluky. 4 členná rodinka a bagáž na 2 týdny do Chorvatska
Ale hned otevřeně říkám, že bych s tim na dovolenou jel po šoustkách 2. a 3. třídy. Při představě, že mě předjíždí 2,5 tunové SUV na dálnici rychlostí kolem 150 nebo na užší okresce míjí kamion, je mi ouzko...
Mám tu zkušenost, že jsou horší na stabilitu měkčí auta 3,5m výšky než tvrdší 4m při obdobné váze a dalších rozměrech, takže to nemusí být úplný průser, jak to na první pohled vypadá...ale už jen ten odpor vzduchu na přední čelo bude nářez.
Chtělo by to test, kde se nebude testér bát s tím říznout kruháč nebo se projet třeba po nové části D35 kousek od Krokodýla, tam fouká snad pořád a ze všech směrů a ještě je to velmi "šikovně" vyp...né nad okolní terén...a taky reálně naložené a ne 2 kluky. 4 členná rodinka a bagáž na 2 týdny do Chorvatska
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez