Dakujem za vyborne tipy!
Inak naco sa vlastne pouziva ten pripravok na fixovanie priruby? Ja by som to spravil tak, ze mierne utiahnem pri rucnom fixovani priruby tak, aby si loziska sadli, nahodim koleso, postavim auto na zem, zabrzdim a to mi bude drzat cez cely dif, aby sa mi priruba nekrutila pri silnejsom utahovani. A potom zase zdvihnut, koleso dole a skusat ten moment odporu. Ale mozno je to blbost takto robit.
Vzduchovu pistol nemam ani netusim akym momentom dotahuje (da sa to nastavit?), resp. kedy preskakuje. Ja mam iba silne ruky a mechanicky/rucny momentovy kluc.
Výměna Gufera a ložiska př. dif
Moderátor: Moderátoři
Re: Výměna Gufera a ložiska př. dif
No pripravok koli tomu ze potrebujes meratten moment, to by si musel behat hore dole a odbrDovat. Inak ak by si to niekedy robil tak by si vedel aj s rukou odhadnut. Tak isto ako spravny garaz majster nastavi volu oredbych lozisk aj bez momentaku a uhlomeru.
Utahovaci moment je urceny od do. Proste dotiahni na minimalny moment a skus rukou otacat, ked to pojde s miernym odporom tak uz nedotahuj.
Nastanu 2 moznosti.
Pojde to tazko pred dosjahnutim minimalneho utahovacieho momentu, to je dost problem. Preto radim naklepat stare puzdro, tym sa vyhnes tomuto problemu.
MoNost cislo 2. Nedas si pozor a pretiahmes moment tj pojde otacat z tuha. Spravne mal by si vymenit puzdro. (teoreticky vybrat a znova troska naklepat. Idelane to takto nepos.. T)
Utahovaci moment je urceny od do. Proste dotiahni na minimalny moment a skus rukou otacat, ked to pojde s miernym odporom tak uz nedotahuj.
Nastanu 2 moznosti.
Pojde to tazko pred dosjahnutim minimalneho utahovacieho momentu, to je dost problem. Preto radim naklepat stare puzdro, tym sa vyhnes tomuto problemu.
MoNost cislo 2. Nedas si pozor a pretiahmes moment tj pojde otacat z tuha. Spravne mal by si vymenit puzdro. (teoreticky vybrat a znova troska naklepat. Idelane to takto nepos.. T)