2107
Moderátor: Moderátoři
Re: 2107
jelikoz je zde tema 2107, tak zde bude 2107 urcite nejlepsi, o tom ani nema cenu diskutovat, to je logicke.
ja mam designove nejradeji 2103, dycha z ni Italie 60 let minuleho stoleti - proste ty zelene podsvicene kulate budiky v kycovem drevu, sedacky a dvere z barevne kozenky, tikajici hodinky a plno chromu jsou jedinecne, ikdyz i ten chrom je casto jen umelohmotna nahrazka . navic se motor 2103 docela slusne a rad vytaci. kdyz ridim tenhle vuz, omladnu o pul stoleti! a to mne jeste neni 50.
ikdyz motoricky je asi nejlepsi 2106 a nevim proc u ni vsichni kritizuji spotrebu, ja s ni jezdil v pohode na 9l aniz jsem auto setril.
2107 je uz jina doba a taky ma neco do sebe. jen me tu zaujalo ze nekdo chvalil rizeni 2107. jestli se ale nepletu, tak je tam porad snek a rizeni bylo vzdy nejvetsi slabinou zadohrabek z Togliatti. ale jiste, sve kouzlo to ma. a taky je pravda ze treba 21073 s petikvaltem se jeste v dnesnim provozu docela chyta, coz se o kulatacich se ctyrkvaltem uz uplne rict neda....
jak se zde pise vyse, treba jeste nekdy dostatecne zblbnu a 2107 si prikoupim. zatim ale tyhle vozy jen s povzdali obdivuju.
ja mam designove nejradeji 2103, dycha z ni Italie 60 let minuleho stoleti - proste ty zelene podsvicene kulate budiky v kycovem drevu, sedacky a dvere z barevne kozenky, tikajici hodinky a plno chromu jsou jedinecne, ikdyz i ten chrom je casto jen umelohmotna nahrazka . navic se motor 2103 docela slusne a rad vytaci. kdyz ridim tenhle vuz, omladnu o pul stoleti! a to mne jeste neni 50.
ikdyz motoricky je asi nejlepsi 2106 a nevim proc u ni vsichni kritizuji spotrebu, ja s ni jezdil v pohode na 9l aniz jsem auto setril.
2107 je uz jina doba a taky ma neco do sebe. jen me tu zaujalo ze nekdo chvalil rizeni 2107. jestli se ale nepletu, tak je tam porad snek a rizeni bylo vzdy nejvetsi slabinou zadohrabek z Togliatti. ale jiste, sve kouzlo to ma. a taky je pravda ze treba 21073 s petikvaltem se jeste v dnesnim provozu docela chyta, coz se o kulatacich se ctyrkvaltem uz uplne rict neda....
jak se zde pise vyse, treba jeste nekdy dostatecne zblbnu a 2107 si prikoupim. zatim ale tyhle vozy jen s povzdali obdivuju.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: 2107
1600 motor má vyšší spotřebu díky tomu že jede a rád se vytáčí. Každému autu se zvedne spotřeba, když se mu bude šlapat za krk. My měli 2106 doma, táta s ní prý jezdil jako zvíře (jeho čas z Brna na chalupu prostě nedám) a jezdil za 8,5l. Nicméně auto bylo tehdá nové a pravidelně seřizované. Normálním tempem musí jet správně seřízená 2106 s přehledem pod 8l.
O tom, zda se kulaťák v dnešním provozu chytá nebo ne, by se dalo polemizovat. Já mám 2101 a většina řidičů mě na silnici prostě brzdí. I s mojí Corsou 1.0 12V bývám na silnici nejrychlejší, moderní napumpované šráky mě ve většině případů brzdí. Je to spíše o řidiči, protože rychlostní limity jsou v podstatě stejné jako za komunismu.
Ale asi bychom se měli vrátit k tématu 2107.
O tom, zda se kulaťák v dnešním provozu chytá nebo ne, by se dalo polemizovat. Já mám 2101 a většina řidičů mě na silnici prostě brzdí. I s mojí Corsou 1.0 12V bývám na silnici nejrychlejší, moderní napumpované šráky mě ve většině případů brzdí. Je to spíše o řidiči, protože rychlostní limity jsou v podstatě stejné jako za komunismu.
Ale asi bychom se měli vrátit k tématu 2107.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: 2107
Se správností výběru 06 tedy souhlasím . Je věcí každého, co si vybere, nebo má šanci získat. Co musím, jako člověk znající 06 od nova - pravda, tehdy mi byly 4 roky potvrdit, že užraná zas tak moc není, neboť když jsem jí o 14 let později již s platným ŘP osedlal, na tachometru přibilo pouhých 35tis.km, tedy akorát byla po záběhu. A protože zde nedaleko již byl soukromý vyhlášený servis na Lady a ta naše navíc již v roce 85 dostala OZONa, tak jsem i já, mladý janek dokázal jezdit na hraně 7L, ano opravdu 7L, ale samozřejmě i za 10, když jsem jel s ještě nezaschlým razítkem v ŘP ke známým do ALP na chatu, pravda, z Mnichova mi cestu po dálnici klestili známí s novým BMW850, takže ubírali, až když jsem se jím s nohou na podlaze ztrácel z dohledu . Běžně jsem jezdil na hraně 8L. Honza
Re: 2107
Je vlastně zvláštní, že motory Lada, bez ohledu na kubaturu, měly prakticky stejnou nebo velice podobnou spotřebu.
Já jsem s motorem 1500 jezdil na sedmi litrech úplně v pohodě, a to i svižnějším tempem, po instalaci pěti kvaltů jsem šel pod 6,5 litru. Pravda, měl jsem auto v plynu, takže spotřeba benzínu byla pro mě málo zajímavá. Nicméně vždycky jsem si zakládal na tom, abych měl slušnou spotřebu - u všech aut, co jsem kdy měl nebo mám.
Se starými motory se tak nějak musí umět jezdit. U nových krámů leccos pohlídá elektronika, což v důsledku vlastně kazí řidiče, protože nad tím nemusejí přemýšlet.
Já jsem s motorem 1500 jezdil na sedmi litrech úplně v pohodě, a to i svižnějším tempem, po instalaci pěti kvaltů jsem šel pod 6,5 litru. Pravda, měl jsem auto v plynu, takže spotřeba benzínu byla pro mě málo zajímavá. Nicméně vždycky jsem si zakládal na tom, abych měl slušnou spotřebu - u všech aut, co jsem kdy měl nebo mám.
Se starými motory se tak nějak musí umět jezdit. U nových krámů leccos pohlídá elektronika, což v důsledku vlastně kazí řidiče, protože nad tím nemusejí přemýšlet.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: 2107
2107, 5q. Trvale jezdim 7,2-7,7 l/100km. Citim, ze ve meste je to spise k horni hranici..
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: 2107
Hmmm, a Vesta bere taky kolem 7,5 . Jediná výjimka byla desítka, té nějak nechutnalo a brala méně
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2107
Souhlasím. Ještě si zapomněl na neotřelý design. I když to platilo hlavně pro desítkuJmJ píše:Jaj jedenactka, ta jezdila zadarmo a svizne. To byla jeji jedina deviza, spolecne s velkym kufrem.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2107
21044 1.7i kombinovaná na delší dálku kolem 7,5 l/100km. V Praze když jezdím do práce, tak si bere okolo 9-10 l/100km Přiznávám se, občas mám o něco těžší nohu, než by mohla být.
Ale stejně jsou v mém nájezdu dražší vedlejší náklady - modrá zóna, emise, STK, pojištění a občas nějaké ty díly na servis.
Ale stejně jsou v mém nájezdu dražší vedlejší náklady - modrá zóna, emise, STK, pojištění a občas nějaké ty díly na servis.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: 2107
Ale u toho těžko říct, zda je to plus, nebo minusradek mb píše:Souhlasím. Ještě si zapomněl na neotřelý design. I když to platilo hlavně pro desítkuJmJ píše:Jaj jedenactka, ta jezdila zadarmo a svizne. To byla jeji jedina deviza, spolecne s velkym kufrem.
Re: 2107
No co, Multipla východuMarťas píše:Ale u toho těžko říct, zda je to plus, nebo minusradek mb píše:Souhlasím. Ještě si zapomněl na neotřelý design. I když to platilo hlavně pro desítkuJmJ píše:Jaj jedenactka, ta jezdila zadarmo a svizne. To byla jeji jedina deviza, spolecne s velkym kufrem.
Ale mně se jedenáctka stejně líbila, jsem zhýralec, jenom ti lidi okolo to narozdíl od Vesty nechápali
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )