Jak se krati dny casu na Nivu postupne ubyva, tak postupuji pomalejsimi kroky. Nasadil jsem renovovane kola. Byly u toho drobne problemy. Komaxit ma moc tlustou vrstvu a kolo se neveslo na naboj. Musel jem komaxit na te hrane obrousit. Nejsem uplne nadseny z te barvy komaxitu. I kdyz je to RAL9006 je vic seda se trpytkami nez stribrna, ale menit uz to nebudu. Zkousel jsem nasadit nove zasterky, ale nevim, jestli radeji nepolecim ty stare se znakem lady. Jsou takove tuhe, ale libi se mi vice. Nakoupil jsem nove koncovky narazniku. Je na tom videt kolisava kvalita dilu, i kdyz jsou z jednoho eshopu. Dil vlevo je na na prvni pohled druhovyroba, dokonce neni kompletne vylisovana jedna dira na sroub. Dil v pravo vypada, ze je primo z avtovazu. Kvalita srovnatelna s jakymkoliv jinym autem. Kdybych mel jistotu ,ze mi prijde ta super kvalita, koupim to klidne znovu, ale ze ctryr nove zakoupenych koncovek je ta superkvalitni jen jedna. Jeste neco z jineho soudku. Jak hledam nejakou zajimavou Nivu pro tatu, byl jsme dneska projet jednu r.v. 2011. Motoricky dobry, motor byl takovy tichy, provodovka taky nekvilela nejak hrozne, kvalty drzely, ale ta koroze byla hruza. Kvetlo to vsude,kolem oken, kapota, lemy vsech blatniku, treti dvere. Zespodu to bylo jeste horsi. Zadni celo bylo pod urovni narazniku uplne na prach, jeden prah zhrouceny v miste uchytu na zvedak s dirou vevnitr. Dokonce i vicko nadrze bylo rezave. Oprednich nosnicich a podbezich zevnitr si nedelam iluze. Myslim, ze stav karoserie nebyl daleko od Gabaniho Nivy. Nechapu, jak takhle muze vypadat desetilete auto. Zacinam mit pocit, ze koupit do 100 tisic solidni Nivu je skoro zazrak.
![Obrázek](https://i.ibb.co/MSxpV3z/IMG-9573.jpg)