dvojkova fabka s trivalcem, kdyz stoji pres noc, tak blbe startuje. Jeste sem to pri tom primo nechytil, ale podle popisu proste toci, ale velice spatne chyta, nebo chytne a scipne. Nakonec se da nejak presvedcit.
Kdyz sem k tomu prisel poprve, tak sem nasel kabel k plusovemu polu baterky jen tak na polu polozeny, takze to byl zrejme prvni zdroj problemu kdy se otocilo klicem a tma

Ted sem s tim jel po meste, kdyz to bylo asi 6 hodin odstavene a chytlo to normalne a pak uplne v pohode jelo. Zadne kuckani, zadne diry v plynu ci tak neco.
Najeto 113 tisic kratke cesty.
Bylo to na diagnostice, kde nasli prasklou hadici sani, nenasli odpojenou baterku a nenasli pry nic podle diagnostiky.
Rikam si, nebude to treba cidlo teploty? Hlasi teplejsi motor, nez je pravda. Vi nekdo, jak RJ reaguje na odpojene cidlo? Ze bych zitra rano dosel, kdyz to nechyti, tak odpojil cidlo, ze by RJ sla do rezimu "na jistotu" a treba to chytlo s mensim trapenim? Nemam po ruce diagnostiku, ze bych hodnotu z cidla mohl pred startem vycist.
Pripadne jine napady? Jasne, mozu to dat do rozumnejsiho servisu a nebo si pucit diagnostiku.