No ale dnes jsem přitáhl kastli z 2009 docela slušnou...
Trocha improvizace ale je dom
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
To bohužel není pro LADU dobrá vizitka.......tajga píše:Kup si nove auto a hned ti daju na youtube navod 10 veci ktore musis na tom vymenit predtym ako zacnes jazdit...
a to uz akoze na vylepseny najnovsi model ktory za 40 rokov mohol vychytat nedostatky ktore uz kazdy uzivatel pozna. A stale dokola to iste, v AUTOVAZ to ignoruju...valda1971 píše:To bohužel není pro LADU dobrá vizitka.......tajga píše:Kup si nove auto a hned ti daju na youtube navod 10 veci ktore musis na tom vymenit predtym ako zacnes jazdit...
Ten zoznam je plny nezmyslov alebo naopak samozrejmosti. 40 rokov mali Zigule konicke kuzelikove loziska kolies, kde sa nastavovala vola a nikomu to nevadilo, lebo to spravis raz a mas na desiatky tisic km pokoj. Detto mechanicke nastavovanie vole ventilov vs. hydrostely, mechanicky vs. hydronapinak retaze, duplex vs. simplex rozvodova retaz, atd., proste co na tom motore a aute bolo dobre a spolahlive, to nahradili srackami a kurvitkami, takze v podstate ide o sabotaz produktu, ktory uz na zaciatku mal dost pochybnu reputaciu. Radsej keby vo vyrobe vyriesili take otravne veci, ktore sa na Nive vyskytuju odjakziva ako nadmerne vole diferencialov (hlavne predny) a inych dielov, ktore vyzaduju minimalne vyrobne tolerancie (motor, prevodovky), hluk z celeho pohonneho ustrojenstva, obligatna korozia na dobre znamych miestach, zahmlievanie svetiel zvnutra (ako bolo spomenute v istej ruskej recenzii) a podobne, ktore sa na europskych vozidlach vobec nevyskytuju. Nova Niva rovnako ako Travel su plne kurvitok ako vsetky moderne auta vdaka EU regulaciam, takze sa v podstate uz v nicom od nich neodlisuju a kupovat rusku kvalitu spracovania takejto komplikovanej zlataniny za europsku cenu je uplne mimo. To uz musi byt nejaka nostalgicka masochisticka uchylka (tu eufemisticky nazvana "srdcova zalezitost"), pricom ani AvtoVAZ uz nie je co byval (vlastneny postupne kadekym, takze sa de facto nejedna o ruske auto), ale nic proti, kazdy nech si ublizuje ako chce a adrenalinove sporty su dnes v mode. Jedina vyhoda ruskych aut ostali lacne nahradne diely, ale tam je zase problem (ne)kvalita, ktora tu cenu daleko prebije, takze to co trebars na koncernovom aute nemenis vobec, tu menis aj opakovane.Dusan píše:Čo treba upraviť v aplikácii Lada Niva Travel okamžite po zakúpení
https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/do-my- ... kupki.html
Toto plati takmer o vsetkom. Ovsem skutocnych odbornikov je ako safranu a cestovat cez pol republiky zakazdym, ked to vyhodi nejaku chybovu hlasku, to je asi pre vacsinu ludi nemyslitelne. Najlepsie clovek spravi, ked sa stane sam expertom na svoje vlastne auto.Cory píše:Uplne staci nenechat do toho sprtat hocikoho /vratane seba/ a nechat to opravit niekomu, kto tomu rozumie, a potom nie je ziaden problem s motorom ani vstrekovanim