od Saša » pát dub 16, 2021 19:58
Tak já se také přiznám . Je to dva roky a měsíc co nejezdím Ladou . 05ka neprošla emisema kvůli nemožnosti jízdy na benzín (pouze LPG) . Tak jsem si šel spravit náladu do hospody a přemýšlet jak levně to udělat aby to vrčelo na benzín . Kecám s přáteli a říkám že teď budu do práce chodit pěšky . Najednou se od vedlejšího stolu ozve chlápek , že prý viděl cestou do hospody za oknem auta PRODÁM ať se tam jdu podívat že stojí za hospodou . Dopiju pivo a jdu se mrknout .
A hle stříbrný Passat a za oknem papír prodám a škrtnutá cenovka 10 000,- přepsaná na 8 000,- a dodatek měsíc stará STK ! Zvoňte naproti .
Tak zvoním ..... Do hospody se vracím za cca půl hoďku s tím že jsem právě koupil auto .
Takže : WV PASSAT 1,9TDI/81kw r.v 7/97 stříbrná metalíza , první majitel , najeto 346 000Km , 2x lehce bouráno plechy , koupeno v Litoměřicích , serviska , návod a další papíry v originál pouzdru + dvoje klíče a veškeré faktury ze servisu i oprav .
Ale teď důvod prodeje . Majitel mi ukazuje poslední faktůru (příprava na STK) . Výmena kotoučů zadních brzd , zadních brzdičů , zadních tlumičů . všech filtrů + oleje , nové brzdové destičky (všude) , první část výfuku , nová baterie ! cena opravy násobně překročila prodejní cenu .
Auto deně potřeboval k cestám do Prahy . Záhy po STK začíná téct servořízení , je před výměnou rozvodů a poslední kapka je porucha zámku řidičových dveří a tudíž se do auta a z něj dá dostat pouze vlezením a vylezením přes kufr !!! Po dotazu kolik by stála oprava rezignuje a auto s velkou ztrátou prodavá .
Tak se stávám majitelem Passátu . První dojmy : jede to jak splašené a skoro nic to nežere . 14 dní lezu kufrem než se mi podaří otevřít a poté opravit dveře , měním si rozvody (2600kč) a do serva řízení naleju za 2 měsíce 35L hydrauliky než seženu jiné z Audi A4 za 500,- z eko likvidacee od té doby ani kapka .
o měsíc později se mne Passat pokusí zabít když v nájezdu do zatáčky praská hřídel vodní pumpy a padá řemen čerpadla posilovače řízení zatáčku vybírám v protisměru u příkopu , naštěstí nic nejelo proti . Auto nechávam opodál a domů dojedu stopem .
Jóó rozhodl jsem se že budu mít opici tak musím mít na banány .
Od té doby to s drobnýma obtížema jezdí a dokonce to minulý měsíc prošlo bez ztráty "kytičky" STK .
Auto přestalo topit takže kolik je v zimě venku tak je i uvnitř , ale klimatizace funguje . Sem tam zlobí elektrika , Po technické přestalo fungovat ABS . Motor chytá na drc ale pozvolně strácí výkon po rovině to ještě po delší době dosáhně 100vku ale do běžného kopečka se to vleče sotva 50 na plný plyn .
Závěr : Pohodlné pěkné spíše nespolehlivé auto s malou spotřebou bez problému pod 5L (když to jelo-teď to kupodivu nejede a žere víc)
do kterého krom dětí se toho moc nevejde (sedan) .
Už se těším zpátky na starou dobrou Ladu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!