Je to asi tím zda Renaultu věříš nebo ne. Marek jim bezmezně věří a proto se mu neserou. Kus štěstí k tomu je potřeba. Já jim nevěřim ani nos mezi očima a proto se mi imrvére Scenic sral a to neměl natočíno ani 200tis. Už by byl dávno pryč, ale nasypalo se do něj přes před pár lety 60tis. a dnes prodejní cena je tak 15. tak musí ještě posloužit. V poslední době odešlo jen palivové čerpado 6tis i s prací. Jinak se už moc nesere, jestli to ale néjni tim, že se s nim moc nejezdíVašátor píše:Marku, tak to máš na Renaulty štěstí, to je dobře. ....
Jdeme do nového
Moderátor: Moderátoři
- mušketýr
- Příspěvky: 1250
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jdeme do nového
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: Jdeme do nového
Tak já se také přiznám . Je to dva roky a měsíc co nejezdím Ladou . 05ka neprošla emisema kvůli nemožnosti jízdy na benzín (pouze LPG) . Tak jsem si šel spravit náladu do hospody a přemýšlet jak levně to udělat aby to vrčelo na benzín . Kecám s přáteli a říkám že teď budu do práce chodit pěšky . Najednou se od vedlejšího stolu ozve chlápek , že prý viděl cestou do hospody za oknem auta PRODÁM ať se tam jdu podívat že stojí za hospodou . Dopiju pivo a jdu se mrknout .
A hle stříbrný Passat a za oknem papír prodám a škrtnutá cenovka 10 000,- přepsaná na 8 000,- a dodatek měsíc stará STK ! Zvoňte naproti .
Tak zvoním ..... Do hospody se vracím za cca půl hoďku s tím že jsem právě koupil auto .
Takže : WV PASSAT 1,9TDI/81kw r.v 7/97 stříbrná metalíza , první majitel , najeto 346 000Km , 2x lehce bouráno plechy , koupeno v Litoměřicích , serviska , návod a další papíry v originál pouzdru + dvoje klíče a veškeré faktury ze servisu i oprav .
Ale teď důvod prodeje . Majitel mi ukazuje poslední faktůru (příprava na STK) . Výmena kotoučů zadních brzd , zadních brzdičů , zadních tlumičů . všech filtrů + oleje , nové brzdové destičky (všude) , první část výfuku , nová baterie ! cena opravy násobně překročila prodejní cenu .
Auto deně potřeboval k cestám do Prahy . Záhy po STK začíná téct servořízení , je před výměnou rozvodů a poslední kapka je porucha zámku řidičových dveří a tudíž se do auta a z něj dá dostat pouze vlezením a vylezením přes kufr !!! Po dotazu kolik by stála oprava rezignuje a auto s velkou ztrátou prodavá .
Tak se stávám majitelem Passátu . První dojmy : jede to jak splašené a skoro nic to nežere . 14 dní lezu kufrem než se mi podaří otevřít a poté opravit dveře , měním si rozvody (2600kč) a do serva řízení naleju za 2 měsíce 35L hydrauliky než seženu jiné z Audi A4 za 500,- z eko likvidacee od té doby ani kapka .
o měsíc později se mne Passat pokusí zabít když v nájezdu do zatáčky praská hřídel vodní pumpy a padá řemen čerpadla posilovače řízení zatáčku vybírám v protisměru u příkopu , naštěstí nic nejelo proti . Auto nechávam opodál a domů dojedu stopem .
Jóó rozhodl jsem se že budu mít opici tak musím mít na banány .
Od té doby to s drobnýma obtížema jezdí a dokonce to minulý měsíc prošlo bez ztráty "kytičky" STK .
Auto přestalo topit takže kolik je v zimě venku tak je i uvnitř , ale klimatizace funguje . Sem tam zlobí elektrika , Po technické přestalo fungovat ABS . Motor chytá na drc ale pozvolně strácí výkon po rovině to ještě po delší době dosáhně 100vku ale do běžného kopečka se to vleče sotva 50 na plný plyn .
Závěr : Pohodlné pěkné spíše nespolehlivé auto s malou spotřebou bez problému pod 5L (když to jelo-teď to kupodivu nejede a žere víc)
do kterého krom dětí se toho moc nevejde (sedan) .
Už se těším zpátky na starou dobrou Ladu .
A hle stříbrný Passat a za oknem papír prodám a škrtnutá cenovka 10 000,- přepsaná na 8 000,- a dodatek měsíc stará STK ! Zvoňte naproti .
Tak zvoním ..... Do hospody se vracím za cca půl hoďku s tím že jsem právě koupil auto .
Takže : WV PASSAT 1,9TDI/81kw r.v 7/97 stříbrná metalíza , první majitel , najeto 346 000Km , 2x lehce bouráno plechy , koupeno v Litoměřicích , serviska , návod a další papíry v originál pouzdru + dvoje klíče a veškeré faktury ze servisu i oprav .
Ale teď důvod prodeje . Majitel mi ukazuje poslední faktůru (příprava na STK) . Výmena kotoučů zadních brzd , zadních brzdičů , zadních tlumičů . všech filtrů + oleje , nové brzdové destičky (všude) , první část výfuku , nová baterie ! cena opravy násobně překročila prodejní cenu .
Auto deně potřeboval k cestám do Prahy . Záhy po STK začíná téct servořízení , je před výměnou rozvodů a poslední kapka je porucha zámku řidičových dveří a tudíž se do auta a z něj dá dostat pouze vlezením a vylezením přes kufr !!! Po dotazu kolik by stála oprava rezignuje a auto s velkou ztrátou prodavá .
Tak se stávám majitelem Passátu . První dojmy : jede to jak splašené a skoro nic to nežere . 14 dní lezu kufrem než se mi podaří otevřít a poté opravit dveře , měním si rozvody (2600kč) a do serva řízení naleju za 2 měsíce 35L hydrauliky než seženu jiné z Audi A4 za 500,- z eko likvidacee od té doby ani kapka .
o měsíc později se mne Passat pokusí zabít když v nájezdu do zatáčky praská hřídel vodní pumpy a padá řemen čerpadla posilovače řízení zatáčku vybírám v protisměru u příkopu , naštěstí nic nejelo proti . Auto nechávam opodál a domů dojedu stopem .
Jóó rozhodl jsem se že budu mít opici tak musím mít na banány .
Od té doby to s drobnýma obtížema jezdí a dokonce to minulý měsíc prošlo bez ztráty "kytičky" STK .
Auto přestalo topit takže kolik je v zimě venku tak je i uvnitř , ale klimatizace funguje . Sem tam zlobí elektrika , Po technické přestalo fungovat ABS . Motor chytá na drc ale pozvolně strácí výkon po rovině to ještě po delší době dosáhně 100vku ale do běžného kopečka se to vleče sotva 50 na plný plyn .
Závěr : Pohodlné pěkné spíše nespolehlivé auto s malou spotřebou bez problému pod 5L (když to jelo-teď to kupodivu nejede a žere víc)
do kterého krom dětí se toho moc nevejde (sedan) .
Už se těším zpátky na starou dobrou Ladu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: Jdeme do nového
Když jsi psal kufrem, představil jsem si kombál, ale lozit do sedana kufrem, to je jinší frajeřina
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Jdeme do nového
Sašo a nebylo jednodušší na nulapětku nahodit zpátky karburátor a nádrž?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Jdeme do nového
To teda juGeorgius píše:Když jsi psal kufrem, představil jsem si kombál, ale lozit do sedana kufrem, to je jinší frajeřina
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Teepee
- Příspěvky: 4312
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jdeme do nového
Škoda, že příběh nemá šťastný konec, ale vlastně má, pro Sašovu 2105.
V době kdy se "zadarmo" dávaly Žigulíci šla do provozu auta, která se dávají "zadarmo" teď. Takže je to lákavý. Třeba tyhle šestiválce... https://auto.bazos.cz/inzerat/134911420 ... udi-a6.php https://auto.bazos.cz/inzerat/134920932 ... manual.php
Takhle jsme loni koupili v nabídce nejlevnější BMW E46 328i Touring. Měla to být synkova druhá školní učební pomůcka na šroubování, driftování a první ťukance. No a jak to dopadne nevím, poněvadž je po mně, taky leštěnkář.
V době kdy se "zadarmo" dávaly Žigulíci šla do provozu auta, která se dávají "zadarmo" teď. Takže je to lákavý. Třeba tyhle šestiválce... https://auto.bazos.cz/inzerat/134911420 ... udi-a6.php https://auto.bazos.cz/inzerat/134920932 ... manual.php
Takhle jsme loni koupili v nabídce nejlevnější BMW E46 328i Touring. Měla to být synkova druhá školní učební pomůcka na šroubování, driftování a první ťukance. No a jak to dopadne nevím, poněvadž je po mně, taky leštěnkář.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Jdeme do nového
Tak jsem včera celé rodině přezouval na letní. Protože všechny ty vozy servisuju, tak nějak podvědomě vždy cítím povinnost aspoň jedním okem okouknout motorový prostor.
Corsa naší mladší holky mě překvapila, že v expanzní nádobě nebyla chladící kapalina. Tedy byla, ale úplně na dně. Nikdy předtím nechyběla ani kapka. Napadlo mě proto zjišťovat, kam se poděla. Únik nikde vidět nebyl, tak jsem otevřel víčko oleje. Samozřejmě obalené hustou bílou kaší. Po vytažení měrky na olej byl jasno úplně - kapučíno.
Takže auto jde na servis s poškozeným těsněním hlavy. Já to opravovat nebudu, především proto, že na to nemám čas, ale taky proto, že na časování rozvodů jsou potřeba speciální přípravky, které nemám.
Takže u Corsy první poměrně vážná porucha, opomenu-li prasklou PP pružinu loni na podzim.
Corsa naší mladší holky mě překvapila, že v expanzní nádobě nebyla chladící kapalina. Tedy byla, ale úplně na dně. Nikdy předtím nechyběla ani kapka. Napadlo mě proto zjišťovat, kam se poděla. Únik nikde vidět nebyl, tak jsem otevřel víčko oleje. Samozřejmě obalené hustou bílou kaší. Po vytažení měrky na olej byl jasno úplně - kapučíno.
Takže auto jde na servis s poškozeným těsněním hlavy. Já to opravovat nebudu, především proto, že na to nemám čas, ale taky proto, že na časování rozvodů jsou potřeba speciální přípravky, které nemám.
Takže u Corsy první poměrně vážná porucha, opomenu-li prasklou PP pružinu loni na podzim.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jdeme do nového
Marku, co přesně to je za motor a kolik má najeto? U Corsy těsnění pod hlavou moc neodchází, ale jsou tam jiné problémy. U některých typů motorů se dostane voda do oleje přes egr ventil, či rozvodovy řetěz prodře hlinikovou přepážku vody.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Jdeme do nového
Je to A12XER a najeto má cca 130 tisíc.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jdeme do nového
Na to, aby se řetězem vydřel hliníkový blok v místě vodního kanálu, to má málo najeto. U Corsy totiž napínák řetězu napíná a napíná a napíná ... následně se vytahaný řetěz opře do bloku a pomaličku ho brousí, až ho probrousí do vodního kanálu. Slyšet to není, jen si lze při výměně oleje všimnout hliníkových šponeček v místě olejového filtru. Ale prý se to děje u motorů s nájezdem vyšším jak 150.000km a to samozřejmě záleží na stylu jízdy, respektive jak řetěz dostává zabrat.
S tím EGR ventilem si nejsem úplně jistý, ale mám pocit, že jsem se o tom jednou bavil právě u Corsy D 1.2 , která měla taky našleháno v motoru, zároveň ale i v chladící kapalině.
S tím EGR ventilem si nejsem úplně jistý, ale mám pocit, že jsem se o tom jednou bavil právě u Corsy D 1.2 , která měla taky našleháno v motoru, zároveň ale i v chladící kapalině.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Jdeme do nového
Chladící kapalina je úplně čistá, jen ubývá.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jdeme do nového
Nakonec dělali rozvody, vodní čerpadlo a hlavu - srovnání a tlaková zkouška.
Komplet i s prací to stálo 17 tisíc, což, s ohledem na množství dílů a rozsah prací, mi přijde poměrně solidní cenovka.
Komplet i s prací to stálo 17 tisíc, což, s ohledem na množství dílů a rozsah prací, mi přijde poměrně solidní cenovka.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jdeme do nového
Chcípla mi startovací karta.
Odemykání funguje, ale při zasunutí do šachty mi displej píše Card not derected.
Mám náhradní plně funkční kartu, takže se nic moc neděje. Spíš si říkám, proč to chciplo. Ale asi vím... Tu a tam se mi stalo, že mi karta vypadla z kapsy nebo upadla na zem. A to takové elektronice moc dobře nedělá. Je to podobné, jako s klíčky od vozu - když párkrát spadnou na zem, taky se stane, že v nich něco umře. Pak zlobí třeba imobilizér a podobně.
Dostal jsem na fóru Renaultu návod, jak kartu opravit. Prý tam bývá jen potřeba proletovat spoje na plošné desce. Tak to rozeberu a zkusím to. Nový obal na kartu lze v Číně koupit asi za 50 korun, tak až mi to přijde, podívám se na to, jestli se mi podaří to zprovoznit. V Číně se případně dá koupit i celá karta včetně toho elektronického prvku, kterou stačí jen nakódovat. To bude případně fáze 2, kdyby se fáze 1 nepovedla.
Odemykání funguje, ale při zasunutí do šachty mi displej píše Card not derected.
Mám náhradní plně funkční kartu, takže se nic moc neděje. Spíš si říkám, proč to chciplo. Ale asi vím... Tu a tam se mi stalo, že mi karta vypadla z kapsy nebo upadla na zem. A to takové elektronice moc dobře nedělá. Je to podobné, jako s klíčky od vozu - když párkrát spadnou na zem, taky se stane, že v nich něco umře. Pak zlobí třeba imobilizér a podobně.
Dostal jsem na fóru Renaultu návod, jak kartu opravit. Prý tam bývá jen potřeba proletovat spoje na plošné desce. Tak to rozeberu a zkusím to. Nový obal na kartu lze v Číně koupit asi za 50 korun, tak až mi to přijde, podívám se na to, jestli se mi podaří to zprovoznit. V Číně se případně dá koupit i celá karta včetně toho elektronického prvku, kterou stačí jen nakódovat. To bude případně fáze 2, kdyby se fáze 1 nepovedla.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Jdeme do nového
Takže fáze 1 z předchozího příspěvku se podařila.
Stejným způsobem umřela karta i mojí ženě na Scenicu. Tak jsem obě karty rozdělal. Bylo to poměrně náročné, protože je to slepené a prolité skrz ten plošný spoj uvnitř, tak jsem musel dávat sakra bacha, abych tu elektronickou část nepoškodil. Nicméně povedlo se.
Uvnitř je plošný spoj, na němž miniaturní součástky a krom nich i poměrně velká cívka, jež má tři vývody. A u ženy byly ulomené dva, u mě jeden.
Dal jsem karty kolegovi, co má mikro páječku a různá jiná udělátka a on mi obě karty opravil.
Obaly jsem koupil v Číně, jsou naprosto přesně pasující a hlavně je v případě potřeby lze rozebrat nedestruktivní formou.
A karty nám už zase fungují.....
Stejným způsobem umřela karta i mojí ženě na Scenicu. Tak jsem obě karty rozdělal. Bylo to poměrně náročné, protože je to slepené a prolité skrz ten plošný spoj uvnitř, tak jsem musel dávat sakra bacha, abych tu elektronickou část nepoškodil. Nicméně povedlo se.
Uvnitř je plošný spoj, na němž miniaturní součástky a krom nich i poměrně velká cívka, jež má tři vývody. A u ženy byly ulomené dva, u mě jeden.
Dal jsem karty kolegovi, co má mikro páječku a různá jiná udělátka a on mi obě karty opravil.
Obaly jsem koupil v Číně, jsou naprosto přesně pasující a hlavně je v případě potřeby lze rozebrat nedestruktivní formou.
A karty nám už zase fungují.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jdeme do nového
Marek píše:...když párkrát spadnou na zem, taky se stane, že v nich něco umře...
NTVL výrobci mě tímto (nerozebíratelný výrobek) nepřestávají udivovat . Přicházíš k autu, lovíš klíče, ony upadnou na zem a ... můžeš jít zase domů, protože plány na celý den, zaviněné nefunkčním klíčem od auta, jsou v ... háji.Marek píše:...protože je to slepené a prolité skrz ten plošný spoj uvnitř, ..
Při mém štěstí bych ty karty sice rozebral ... a zničil totálně .
Co jsem to vlastně chtěl ... Jo - už vím: gratulace k úspěšné opravě .
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´